ماتئو آلِمانی، مدیر ورزشی بارسلونا، در پایان فصل این باشگاه را ترک کرده و راهی استون‌ویلا خواهد شد. او مارکو آسنسیو، مهاجم رئال مادرید، را با خود به ویلا منتقل خواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دکو که ساعتی پیش به عنوان مدیر ورزشی جدید بارسلونا معرفی شد در اولین مصاحبه‌اش گفت بارسا تیمی بی‌نظیر و بازیکنانی درجه‌یک دارد.
بعد از منصوب شدن دکو به عنوان مدیر ورزشی جدید بارسا گفته می‌شود ماتئو آلمانی، مدیر ورزشی پیشین این باشگاه مورد توجه تاتنهام قرار دارد.
دکو، ستاره سابق بارسلونا، رسما به عنوان مدیر ورزشی جدید این باشگاه انتخاب شد. او پس از پایان نقل و انتقالات تابستانی فعالیتش به عنوان جانشین ماتئو آله‌مانی را آغاز می‌کند.
دکو، ستاره سابق بارسلونا، قرار است امروز به صورت رسمی به عنوان مدیر ورزشی جدید این باشگاه معرفی شود.
پره گواردیولا، رئیس هیئت مدیره باشگاه خیرونا، واکنشی منفی به علاقه بارسلونا برای جذب اوریول رومئو نشان داد.
ادوارد رومئو، مدیر اقتصادی بارسا، اطمینان داد که باشگاه برای ثبت قرارداد بازیکنان جدید و تمدیدی‌ها سفته‌ای 6 میلیون یورویی در اختیار لالیگا قرار خواهد داد.
متئو آلِمانی، مدیر ورزشی باشگاه بارسلونا پس از دیدار با ایلکای گوندوگان به بارسلون بازگشت.
متئو آلِمانی، مدیر ورزشی باشگاه بارسلونا مایل به توضیح زیاد درباره اتفاق جالب توجه مدافع آبی‌اناری‌ها نشد.
متئو آلِمانی، مدیر ورزشی بارسلونا تایید کرد که در این باشگاه می‌ماند و به شایعات جدایی‌اش پایان داد.
مارک اورمارس، ستاره سابق بارسا و مدیر سابق آژاکس، پس از حمله قلبی همچنان حاضر به ترک دنیای فوتبال نیست.
دکو، ستاره پرتغالی-برزیلی سابق بارسلونا، جدی‌ترین گزینه برای جانشینی متئو آلِمانی به عنوان مدیر بخش فوتبال باشگاه بارسلوناست.
با اعلام باشگاه بارسلونا، متئو آلِمانی، مدیر ورزشی موفق این باشگاه، در پایان فصل رسما جدا خواهد شد.
حضور ژرژ مندس، مدیر برنامه‌های آنسو فاتی و لامین یامال، در شهر بارسلون به شایعات درباره آینده این دو ستاره بارسا به خصوص آنسو فاتی دامن زده است.
ایلهان گوندوغان، عمو و مدیر برنامه ایلکای گوندوغان، می‌گوید این بازیکن هنوز تیم فصل آینده‌اش را انتخاب نکرده است.
بر اساس گزارش‌ها، چلسی با ایجنت گاوی، ستاره بارسلونا، دیدار کرده است.
درحالی‌که شایعات زیادی درباره انتقال ایلکای گوندوگان به بارسلونا مطرح شده است مدیر برنامه‌های ستاره آلمانی سیتی مدعی شد او تا این لحظه با هیچ باشگاهی توافق نکرده است.
رافا یوسته، از مدیران بلندپایه بارسا، به اعضای باشگاه تضمین داد که قضیه بارساگیت تهدیدی برای باشگاه کاتالان نخواهد بود.
رسانه‌های اسپانیایی می‌گویند مدیر برنامه‌های بنجامین پاوارد در حال حاضر در شهر بارسلون حضور دارد و مشغول مذاکره با مدیران بارسا درباره انتقال این ستاره بایرن مونیخ است.
مدیر برنامه‌های جورجینیو شایعات اخیر درباره تمایل او برای پیوستن به بارسلونا یا میلان را تکذیب کرد و گفت ستاره ایتالیایی قصد دارد قراردادش را با چلسی تمدید کند.
متئو آلِمانی، مدیر بخش فوتبال بارسلونا، معتقد است این تیم استحقاق صعود به یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان را داشت و به خاطر داوری بد بازی رفت برابر اینتر از این رقابت ها کنار رفتند.
ادوارد رومرو، مدیر اقتصادی بارسلونا، گفت که تابستان سال بعد برای برگرداندن لئو مسی با مشکل مالی مواجه نخواهند بود.
هافبک گچسارانی که به زعم علی دایی قرار بود ستاره این تیم در خط میانی شود، مسیر را آنطور که برایش پیش‌بینی می‌شد دنبال نکرد تا اکنون در 31 سالگی مدعی شود بارها به خداحافظی فکر کرده است.
پائولو فوتره، ستاره سابق اتلتیکو، که دوست صمیمی مدیر برنامه های لوئیس فیگو بود، با یک مکالمه تلفنی دروغین، نقش مهمی در انتقال فیگو از بارسا به رئال داشت.
مالک باشگاه لیدز از بارسلونا و مدیر برنامه‌های رافینیا به خاطر عملکردشان در ماجرای انتقال ستاره برزیلی به بارسا انتقاد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ