تراکتور تبریز از کیت سوم خود به شیوه‌ای خاص رونمایی کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پرسپولیس امروز در بازی هفته دوم با توجه به رنگ البسه تیم میزبان، از کیت خارج از خانه خود به رنگ سفید و با طراحی متفاوت استفاده خواهد کرد.
موتور ایرانی تانک کرار که طراحی شده و به تکنولوژی آن رسیده‌ایم، بزودی رونمایی و به بهره‌برداری خواهد رسید.پیشران یکی از گلوگاه‌های تانک با استاندارد کرار (یکی از بهترین ارتقاهای تانک T-72 در دنیا) بوده و بهره‌برداری از این موتور احتمالا به معنی آغاز ساخت ،ارتقا انبوه تانک کرار است .
این نسل از K3 طراحی بیرونی و داخلی جذابی دارد و در نسخه پرچمدار به یک موتور 152 اسب بخاری مجهز است.
بر اساس گزارش پارتیزان، قایق انتحاری ALBATROS ساخت ASELSAN قادر به حمل محموله ۲۰۰ کیلوگرمی با حداکثر سرعت ۷۰ کیلومتر بر ساعت است. این قایق که با اثر حرارتی و راداری کمی طراحی شده توانایی اجرا حمله خودمختار تکی یا گروهی را دارد.
رئیس مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی معاونت علمی از رونمایی «بسته حمایتی طراحی شده ویژه صنعت سلامت در زیرگروه تجهیزات پزشکی» با هدف نفوذ فناوری در صنایع نوآور و ارتقای ظرفیت نوزایی خبر داد.
این سازه پرتابل با وزن تقریبی ۳ تن و ارتفاع ۵ متر، در ۱۸ تکه طراحی و ساخته شده و در کمتر از پنج ساعت قابلیت جابه جایی دارد.
این سازه پرتابل با وزن تقریبی ۳ تن و ارتفاع ۵ متر، در ۱۸ تکه طراحی و ساخته شده و در کمتر از پنج ساعت قابلیت جابه جایی دارد.
نشان جدید از دو حرف ال انگلیسی تشکیل شده و سادگی در طراحی آن برخلاف لوگوی قبلی مشهود است
آزمایشگاه ارزیابی خدمات هوش مصنوعی در مرحله طراحی است و رونمایی و راه اندازی آن تا پایان سال جاری در پژوهشگاه ارتباطات انجام می‌شود.
زبان طراحی این دستبند هوشمند تفاوت چندانی با نسل قبلی‌اش ندارد. این محصول همچنان از یک نمایشگر 1.62 اینچی امولد با قابلیت نمایشگر همیشه روشن درون یک کپسول بهره می‌برد که البته در آن سنسورها و باتری هم قرار گرفته‌اند.
نمونه معیار تولید جت آموزشی یاسین با حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح رونمایی شد و همزمان خط تولید انبوه این پرنده آموزشی نیز افتتاح شد.
بی‌ام‌و X۵ و X۶ مدل ۲۰۲۴ معرفی شدند، خوشبختانه سیاست‌های جدید BMW در طراحی، شامل این دو مدل نشده و هنوز همان سبک طراحی قبلی دیده می‌شود.
معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع در بازدید از نمایشگاه ایران ژئو از پایگاه داده و سرویس «نقشه های هوایی» طراحی و ساخت متخصصان سازمان جغرافیایی وزارت دفاع رونمایی کرد.
مدیرعامل ایپکو اظهار کرد: در آستانه ۲۵ سالگی تاسیس شرکت تحقیق طراحی و تولید موتور ایران خودرو (ایپکو) نسل جدید پیشرانه EF پلاس در دو مدل تنفس طبیعی با نام EFP (EF+) و TCP (TC+) رونمایی شده است.
شرکت خودروسازی بی ام و آلمان طراحی جدید خود را در نمایشگاه محصولات الکترونیکی «سی‌ای اس» در لاس وگاس آمریکا رونمایی کرد. این خودرو که همچنان در مراحل طراحی مفهومی قرار دارد «آی ویژن دی» نام گرفته است. از ویژگی‌های منحصربه فرد این خودروی بی ام و قابلیت تغییر رنگ آن است. بدنه این خودرو با صفحات جوهر الکترونیکی پوشیده شده است. در مراسم رونمایی از این خودرو آرنولد شوارتزنگر حضور داشت.
یک شرکت هندی اقدام به طراحی و تولید یک خودروی شاسی بلند با ظاهری عجیب کرده است.
باشگاه رئال مادرید کیت جدیدی را برای شماره ۹ کهکشانی‌ها طراحی و از آن رونمایی کرد. نکته جالب رونمایی کیت جدید بنزما، تعویض بانداژ دست او است
رئیس جمهور ونزوئلا از تراکتور ون-ایران که در ایران طراحی و در ونزوئلا ساخته شده، رونمایی کرد.
شناور گشتی رزمی شهید سلیمانی دارای بدنه شناساگریز با سطح مقطع راداری بسیار پایین است که با توجه به نوع طراحی، قابلیت دریانوردی و اجرای انواع عملیات در آب‌های دور را فراهم می‌کند.
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: اولین سری سامانه‌های پیشرفته گاما با کار سیستمی مهندسی و طراحی به نمونه معیار رسیده که فردا رونمایی از این دستاوردها انجام خواهد شد.
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: اولین سری سامانه‌های پیشرفته گاما با کار سیستمی مهندسی و طراحی به نمونه معیار رسیده که فردا رونمایی از این دستاوردها انجام خواهد شد.
معاون وزیر صمت با اشاره به رونمایی از ۷ پلتفرم جدید در نمایشگاه تحول صنعت خودرو، گفت: از تیرماه امسال تا تیرماه ۱۴۰۳ طراحی محصولات جدید و خاص در دستور کار خواهد بود.
برند ردمی در چند روز گذشته از ورود گوشی هوشمند ردمی K50 اکستریم ادیشن به چین خبر داده بود. دیروز، این شرکت تایید کرد که این دستگاه امروز (۱۱ آگوست) در چین رونمایی خواهد شد و پس از معرفی این دستگاه احتمالا با نام ردمی K50 اولترا معرفی می‌شود.
بابک یادگاریان طراح پوستر «دِرب» درباره چگونگی طراحی آن عنوان کرد: ایدئولوژی نهفته در فیلم بیانگر این موضوع است که فلسفه وجودی انسان و انسانیت منافاتی با زندگی ماشینی و پیشرفت تکنولوژی ندارد و همچنان زنده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ