بانک روسیه در آخرین به‌روزرسانی سیاست پولی خود، نشان داد که ارز دیجیتال بانک مرکزی آن (CBDC) اجازه اجرای فناوری «هدف‌یابی» را می‌دهد، به این معنی که برخی از روبل‌های دیجیتال می‌توانند فقط برای پرداخت کالاها یا خدمات خاص طراحی شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برآیندها نشان می دهد مصرف مجموع دستگاه های کشف شده غیرمجاز معادل مصرف برق یک استان است.
رمزارز ورلدکوین که یک پروژه ارز دیجیتال است، توسط سم آلتمن مدیرعامل شرکت OpenAI و خالق ربات گفتگوگر ChatGPT روز گذشته راه‌اندازی شد.
رمزارز ورلدکوین که یک پروژه ارز دیجیتال است، توسط سم آلتمن مدیرعامل شرکت OpenAI و خالق ربات گفتگوگر ChatGPT روز گذشته راه‌اندازی شد.
اهواز- فرمانده انتظامی اهواز از کشف ۳۴ دستگاه رمز ارز دیجیتال غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.
اصفهان- معاون فروش و خدمات مشترک اداره توزیع برق شهرستان اصفهان گفت: ۵۵۶ دستگاه ماینر غیر مجاز از ابتدای سال جاری تاکنون در اصفهان توقیف و به کاهش ۹۵۱ کیلووات ساعت انرژی منجر شده است.
تفاوت رمز ارز و ارز دیجیتال
خدادادی گفت: بر اساس برآوردهای صورت گرفته ۱۲۰۰ تا ۱۵۰۰ مگاوات رمزارز غیر مجاز در کشور فعال است.
رئیس کل سازمان امور مالیاتی با اشاره به اینکه کسب درآمد از طریق رمز ارز مالیات دارد گفت: بیش از ۵۰ درصد بودجه جاری کشور توسط درآمدهای مالیاتی محقق می‌شود.
کشورهای اتحادیه اروپا درباره نخستین مجموعه قوانین کامل دارایی های رمزارزی به توافق رسیدند. به این ترتیب فشارها بر کشورهایی مانند انگلیس و آمریکا بیشتر شده تا زودتر خود را به بقیه برسانند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان قزوین از کشف ۲۶ دستگاه استخراج گر رمز ارز دیجیتیال غیر مجاز به ارزش ۲۵ میلیارد ریال در این استان خبر داد.
مقامات سئول می‌گویند که کره شمالی از دارایی‌های دیجیتال برای تامین مالی پروژه‌های توسعه هسته‌ای و موشکی خود استفاده می‌کند.
دادستان تهران از ارسال کیفرخواست پرونده رمز ارز «دریک» به دادگاه خبر داد.
بر اساس محاسبات صورت گرفته شبکه خبری «بلومبرگ» بنکمن فراید در ابتدای هفته جاری دارایی خالص به ارزش ۱۶ میلیارد دلار در اختیار داشت. با این وجود، با سقوط صرافی رمز ارز دیجیتال او یعنی FTX ارزش دارایی هایش به صفر رسید.
مهران محرمیان در خصوص معاملات رمز ارز گفت: در این خصوص مواردی در مجلس و در دولت و ذیل حوزه معاونت اقتصادی رییس جمهور در حال بررسی بوده، اما فعلا رسمی و قانونی نیست.
پنج رمزارز جدید در صرافی اکسکوینو
رمز ارز ملی در چه مرحله ای قرار دارد؟
بدافزار استخراج‌کننده ارز دیجیتال در قالب نرم‌افزارهای جعلی تحت عنوان Google Translate Desktop یا برنامه‌های جذاب دیگر در برخی کشورها از اوایل مردادماه در کارزاری جدید به نام Nitrokod، در حال انتشار است.
رئیس کنفدراسیون صادرات با بیان اینکه استفاده از رمزارز برای واردات خودرو امکانپذیر است، گفت: در دنیا هنوز رمزارز برای تجارت به رسمیت شناخته نشده لذا برای واردات باید توافق دوجانبه صورت گیرد.
به روزرسانی آئین نامه قطعات لوازم خانگی استاندارد بعد از ۱۵ سال، ورود رمزارز به واردات کشور، افزایش مصرف فولاد در داخل و تولید خودروهای اقتصادی، از جمله اخبار مهم این هفته حوزه صمت بود.
رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران از انجام نخستین ثبت سفارش رسمی واردات با رمزارز به ارزشی معادل ۱۰ میلیون دلار خبر داد.
وزیر ورزش احتمال ورود خود به انتخابات کمیته ملی المپیک و ثبت نام در روز آخر را رد کرد.
نمایشگاه قابلیت‌های دفاعی در تولید و اقتصاد دانش‌بنیان با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری و وزیر دفاع گشایش یافت.
این ریزش شدید قیمت در پی نگرانی‌ها نسبت به وقوع رکود اقتصادی و اعمال قرنطینه‌های کووید در چین که به تقاضا برای سوخت آسیب می‌زنند، اتفاق افتاد.
یک کارشناس حوزه برق گفت: با همان استدلالی که خاموشی برق در سال گذشته را نمی‌توان بر گردن استخراج رمز ارز انداخت، در سال جاری نیز نمی‌توان تامین برق بدون خاموشی برای بخش خانگی را ناشی از کاهش استخراج رمزارز تلقی کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ