بازیکنان تیم فوتبال گل‌گهر با تی‌شرتی که به مناسبت روز کارگر طراحی شده بود، مراسم ابتدایی بازی برابر پرسپولیس را پشت سر گذاشتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ویفلرد زاها، ستاره کریستال پالاس، در آستانه عروسی‌اش با تی‌شرتی جالب در فرودگاه و کنار ساقدوش‌های خود دیده شد که مورد توجه قرار گرفته است.
من در کیوسک نگهبانی نشسته بودم که بهروز را غرق خون در چند متری کیوسک دیدم. او بریده بریده به من گفت اشتباهی او را با چاقو زده‌اند و سپس از هوش رفت. من همان موقع یک نفر را که تی‌شرت سفید به تن داشت در آن نزدیکی دیدم که به محض نگاه کردن به او به سرعت فرار کرد. گمان می‌کنم او عامل قتل باشد.
در حاشیه فینال FA Cup یکی از هواداران تیم منچستر یونایتد به خاطر پوشیدن یک تی‌شرت توهین‌آمیز بازداشت شد.
سپاهانی‌ها با امیدواری زیادی پا به کرمان گذاشته بودند، اما عملکرد پرسپولیس سبب شد با شروع مسابقه آنها خیلی زود ناامید شوند.
سرمربی تیم ملی در بازگشت از قطر درباره دیدارش با آرسن ونگر و البته حواشی مختلفی که درباره پوشش او به وجود آمد، توضیحات جالبی ارائه داد.
حضور قلعه‌نویی در این مراسم و انتشار تصاویری از او بدون حاشیه هم برایش نبود. تی‌شرت نازک امیر قلعه‌نویی در ملاقات‌های مذکور در روز نخست حسابی در فضای مجازی مورد بحث قرار گرفت و بسیاری از کاربران از اینکه سرمربی تیم ملی فوتبال ایران انتخاب بهتری در این زمینه نداشت، انتقاد‌های تندی کردند
پایگاه اطلاع رسانی «چندثانیه» عکسی از حضور یکی از اعضای هیات ایران در دیدار شمخانی و امیر دوبی، با تی‌شرت و کفش کالج، منتشر کرد.
ایان الکساندرویچ روس، شماره سه رنکینگ جهانی شطرنج به دلیل نقض قوانین لباس، جریمه شد.
انتخاب سایز مناسب کمک زیادی می‌کند. لگینگ‌های فاق بلند شکم را می‌پوشانند و بنابراین کمر خوش فرم‌تر دیده می‌شود. انتخاب رنگ و پارچه‌ی مناسب برای هر فصل هم از اهمیت زیادی برای داشتن یک ظاهر جوان و شاداب برخوردار است. لگینگ در زمستان با لباس‌های گشاد، مثل تیشرت یا بلوز، ژاکت یا کت ترکیب خوبی ایجاد می‌کند. در تابستان، لگینگ را با لباس‌هایی که کمر تنگی دارند یا تونیک ترکیب کنید. یک جفت کفش روباز، پوشش تان را تکمیل خواهد کرد. با این حال، چکمه و کفش پاشنه بلند هم گزینه‌ی خوبی هستند.
یک خبرنگار آمریکایی می‌گوید ماموران امنیتی ورزشگاه احمد بن علی به دلیل پوشیدن یک تی‌شرت خاص اجازه ورود او به استادیوم برای تماشای دیدار آمریکا و ولز را نداده‌اند.
تصاویر منتشر شده از ورود کاروان ژاپن به دوحه، نکات جالبی را در خود دارد.
نیمار، ستاره پاری سن ژرمن، تصویری از خودش با پیراهنی که روی آن تصاویر وینیسیوس جونیور به چشم می‌خورد منتشر کرد.
میشل رینالدو در حالی که تی‌شرتی منقش به پرچم اسرائیل به تن کرده بود در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرد.
یک تیشرت ساده و یک شلوار جین، این استایل مربی گری مجتبی جباری در رقابتهای لیگ دسته دوم کشور است.
نواک جوکوویچ تی‌شرت مسابقه خود را در تورنمنت آستانه به تنیسور 9 ساله قزاقستانی هدیه داد.
لباسی که لیونل مسی در هنگام ورود به هتل تیم ملی آرژانتین پوشید مورد توجه کاربران و هواداران قرار گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ