مدیرعامل بیمه ملت در آیین معارفه سرپرست جدید مدیریت بازاریابی این شرکت ۴ استراتژی آینده شرکت در زمینه بازاریابی را تبیین کرد. پاسخگویی، طراحی محصولات جدید و نوآورانه، ایجاد بازار خاص و جذب مشتریان جدید و اهمیت نگهداشت مشتریان فعلی، استراتژی ۴ گانه‌ای است که از سوی یزدان‌دوست تشریح شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یزد- سرپرست فرمانداری تفت، اعتبار اندکی که بر اساس جمعیت ثابت به دهیاری‌های شهرستان تفت تزریق می‌شود را حتی برای جمع آوری زباله‌ها به طور مناسب و اصولی نیز ناکافی دانست.
سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال یک روز پس از آنکه جواد نکونام علیه مدیریت باشگاه انتقادات تندی را مطرح و از وجود دست های پشت پرده خبر داد، گفت: بزرگترین حامی جواد نکونام خواهم بود.
آبادان- با ابلاغ مدیرعامل باشگاه ورزشی صنعت نفت آبادان، سرپرست مدیریت جدید آکادمی صنعت نفت آبادان معرفی شد.
شهرام عظیمی که پیش به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع باشگاه استقلال فعالیت داشت به عنوان سرپرست فدراسیون شطرنج منصوب شد.
مراسم تودیع و معارفه احمدرضا براتی به عنوان سرپرست جدید هیئت فوتبال استان تهران برگزار شد.
سرپرست جدید هیئت فوتبال استان تهران در اولین روز کاری‌اش به تشریح سیاست‌های خود پرداخت.
فلسفه تشکیل فدراسیون آمادگی جسمانی مدیریت درآمد-هزینه ای بوده است و در سال 1402 با انرژی و توان بیشتر، فعالیت ها را پیش خواهیم برد و به دنبال درآمدزایی برای ورزش کشور هستیم.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس جمهوری طی حکمی میثم فرج‌الهی را به عنوان «سرپرست مرکز مدیریت طرح‌های کلان و پیشران» منصوب کرد.
طی حکمی از سوی معاون رئیس جمهور، سرپرست دفتر مدیریت اقتصاد و فناوری‌محیط زیست منصوب شد.
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در حکمی «سرپرست مدیریت برنامه‌ریزی تلفیقی شرکت ملی نفت ایران» را منصوب کرد.
با دستور مدیرعامل بانک ایران زمین سرپرست مدیریت امور توسعه سرمایه انسانی این بانک منصوب شد.
رئیس موسسه ملی توسعه تحقیقات علوم پزشکی جمهوری اسلامی ایران (نیماد)، دکتر زهره افتخاری را به عنوان سرپرست مدیریت فناوری نیماد منصوب کرد.
سرپرست مرکز ملی هوا و تغییر اقلیم با اشاره به اینکه ایران جزو ۹ کشوری است که بیشترین آسیب ناشی از تغییرات اقلیم را دارد، گفت: طرح سازگاری با تغییرات اقلیمی لازم است اجرایی شود.
سرپرست فدراسیون وزنه برداری معتقد است این رشته در سال‌های اخیر در بحث پشتوانه سازی مشکل داشته و تُهی است.
سرپرست مدیریت گروه مطالعاتی زیرساخت و عمران شهری مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران گفت: در حال فراخوان طرح مطالعاتی مدیریت آب‌های سطحی تهران هستیم تا پس از انجام اقدامات لازم اجرایی شود.
میرشاد ماجدی سرپرست سابق فدراسیون فوتبال اولین مهره وزارت ورزش برای جایگزینی مصطفی آجورلو بوده است.
مدیریت شهری پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته در تهران خدمات گوناگونی را به شهروندان ارائه داده که شهرداری مناطق در این زمینه نقش ویژه‌ای دارند، در این بسته خبری اخبار شهرداری مناطق را بخوانید.
پس از استعفای حمید استیلی از سمت مدیریت تیم ملی، جانشین او انتخاب شد.
سرپرست اداره کل معماری و ساختمان شهرداری تهران با اشاره به مصوبه "توسعه ساختمان سبز و معماری پایدار در شهر تهران" از آغاز مدیریت سبز در ساختمان های شهرداری تهران خبر داد.
سرپرست جدید شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه گفت: اولویت اول برنامه‌های میان‌مدت مترو بازگشایی مدارس و تدابیر روز اول مهر است.
مراسم تودیع و معارفه مدیرروابط عمومی بیمه‌ملت با حضور سرپرست مدیریت عامل و عضوی از هیات مدیره برگزار شد.
معاون بهداشت وزارت بهداشت، سرپرست جدید مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت را منصوب کرد.
معاون بهداشت وزارت بهداشت، سرپرست جدید مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت را منصوب کرد.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۴۸ میلیون و ۹۵۴ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۰۰۱ تن از ایشان وخیم است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ