الهام بخش طراحی متهورانه FreeBuds ۵ از شیشه سازی و به طور خاص قطره‌های شاهزاده روپرت با نام اشک Batavian/Dutch بوده‌است؛ مهره‌های شیشه‌ای سخت شده با استحکام غیرمعمول قوی در انتهای گرد شیشه مشخص می‌شوند که می‌تواند ضربات سنگین را تحمل کند در حالی که قسمت انتهایی آن مستعد شکستگی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سامی اتوئو در طی یک سال از لحاظ وضعیت بدنی به قدری افت کرده که برای بسیاری تکان دهنده بود.
هافبک پرسپولیس با ظاهری متفاوت در زمین فوتبال حاضر شد.
کرم‌های استخوان خوار Osedax موجودات عجیب و جالبی هستند که در اعماق اقیانوس‌ها از استخوان موجودات دریایی مانند نهنگ‌ها تغذیه کرده و نقش مهمی در بازیافت قعر دریا‌ها بازی می‌کنند. این کرم‌های عجیب، دهان، معده و مقعد ندارند، ولی می‌توانند با همان ساختار ظاهری که دارند استخوان بخورند.
یکی از نمونه‌های معروف گونه‌های ماهی صورت انسانی، ماهی ماشه‌ای است. الگوی مشخص صورت آن، با چشمانی که در نزدیکی بالای سر قرار گرفته اند، ظاهر یک چهره انسان را در نیم رخ می‌دهد. گونه‌های دیگر، مانند «زاویه‌ماهی» و «طوطی‌ماهی»، الگو‌های صورت مشابهی را نشان می‌دهند که تداعی‌های انسان‌سازی را برمی‌انگیزد.
گفته می‌شود که مار‌های مقبره - همه انواع مار‌های زمینی که بیشتر عمر خود را در زیر زمین می‌گذرانند - "کوچک، استوانه‌ای شکل و ظاهری نسبتاً باستانی" هستند.
«شبح مار» یا ماداگاسکاروفیس لولو گونه‌ای تازه کشف شده از مار‌ها است که در سال ۲۰۱۶ در منطقه حفاظت شده آنکارانا در ماداگاسکار پیدا شد.
این ربات که ایو (EVE) نام دارد می‌تواند اشیاء را بردارد و جعبه‌ها را بسته و باز کند و برای کار در کنار انسان‌ها طراحی شده است.
این ربات که ایو (EVE) نام دارد می‌تواند اشیاء را بردارد و جعبه‌ها را بسته و باز کند و برای کار در کنار انسان‌ها طراحی شده است.
اگر به دنبال این گونه هستید، از نزدیک به شن و ماسه نگاه کنید؛ با چشمانی که کمی به سمت بالا متمایل شده اند، می‌توانند محیط اطراف خود را حتی در حالی که مستتر می‌شوند، مشاهده کنند و فقط چشمانشان به بیرون خیره شود.
در طول دوره پرمین پسین، کمی بیش از ۲۵۰ میلیون سال پیش، آفریقای جنوبی خانه تمنواسپوندیل‌های راینسوشید، دوزیستان شکارچی بزرگ با بدن‌هایی شبیه به کروکودیل‌ها یا سمندر‌های بزرگ بود. این حیوانات منقرض شده عمدتاً از بقایای اسکلتی به جا مانده از آن‌ها شناخته می‌شوند، اما در این مطالعه، محققان مجموعه‌ای استثنایی از فسیل‌ها را ردیابی و توصیف می‌کنند که بینشی در مورد چگونگی حرکت این حیوانات در محیط خود ارائه می‌دهد.
دوست مگی خانم ۱۰۰ ساله‌ای است که می‌گوید به این زودی دست از کار نمی‌کشد و دلیل جوان ماندن ظاهر خود و کمتر نشان دادن نسبت به سنش را عدم استفاده از صابون روی صورت خود دانست.
تصویر بنر اداره میراث فرهنگی و گردشگری مرودشت در استان فارس در شبکه‌های اجتماعی وایرال شده که ظاهرا از شهروندان خواسته شده با توجه به این تاریخچه، حجاب خود را رعایت کنند.
قبل از اینکه سگ‌های آبی به انسان‌ها یا حیوانات دیگر حمله کنند، با غر زدن و خش‌خش هشدار می‌فرستند. در خشکی، حیوان به سمت پا‌های عقب خود بلند می‌شود تا با تهدید روبرو شود. در آب، سگ‌آبی دم خود را به سطح می‌کوبد تا قبل از شیرجه زدن به محل امن، به دیگران در کلنی هشدار دهد.
گل‌های مردار که از نظر گیاه شناسی به عنوان طیف گسترده‌ای از گونه‌های مختلف طبقه بندی می‌شوند، می‌توانند بوی گوشت پوسیده یا پوسیدگی را تقلید کنند؛ بسته به گیاه، رایحه‌ای که از آن ساطع می‌شود، می‌تواند از تخم مرغ فاسد گرفته تا بوی مشخص انسانی مرگ متفاوت باشد. شکل ظاهری گل‌های مردار نیز متفاوت است، اما ظاهر آن‌ها حتی از بوی آن‌ها هم دلخراش‌تر است.
حواشی بازی در ارومیه ظاهرا یکی دوتا نیست؛ دیگر اقدام عجیب در بازی نود و پیکان حضور کودک روی نیمکت بود!
مو‌های طلایی طبیعی و رنگ تیره خیره کننده مردم ملانزی را در میان سایر اقوام متمایز می‌کند. پنج تا ده درصد از مردم بومی مو‌های بلوند دارند که منبع باشکوهی برای توجه است.
افعی شاخدار دم عنکبوتی Pseudocerastes urarachnoides، گونه‌ای بومی در رشته کوه‌های زاگرس در غرب ایران است. سر آن شبیه به دیگر گونه‌های Pseudocerastes است، در حالی که دم آن منحصربه‌فردتر است و انتهای لوله‌ای شکلی دارد که با فلس‌های بلند و دراز پوشانده شده‌است و ظاهری شبیه عنکبوت به آن می‌دهد.
حرکت غیرمنتظره ملی‌پوش ایرانی فاینورد مقابل آژاکس او را تبدیل به سوژه عکاسان هلندی کرد.
نظریه‌ای که برای ظاهر عجیب مورچه مخملی وجود دارد، به کنار آمدن با گرمای محیط برمی‌گردد. بر اساس این نظریه خار‌های سپید پشت این جانوران به خنک ماندن در محیط خشن بیابان کمک شایانی می‌کند.
یحیی گل‌محمدی این روزها با ظاهری کاملا متفاوت با گذشته، در تمرین پرسپولیس حاضر می‌شود.
گل محمدی مو‌های خودش را تراشیده و با سری کچل شده تیپ خاصی برای خودش درست کرده است.
خوان لاپورتا، رییس باشگاه بارسلونا، با ظاهری عجیب و بحث برانگیز برای تماشای بازی این تیم برابر رئال وایادولید حاضر شد.
مهاجم ایرانی بایر لورکوزن در جریان باخت تیمش مقابل هوفنهایم از یک گل تیمش جلوگیری کرد.
از حضور بی وقفه سیدجلال در تمرینات می‌شود تشخیص داد او انگیزه بالایی برای مربیگری دارد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ