توپ‌های این دوره از لیگ قهرمانان اروپا همچنان جلب توجه می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سامسونگ به‌دنبال متحول کردن طراحی گلکسی اس ۲۴ و اس ۲۴ پلاس است. بنابراین در سری Galaxy S۲۴ خبری از طراحی لبه گرد نخواهد بود.
ناوشکن زاموالت با طراحی پنهان‌کار قرار بود به نقطه عطفی در نیروی دریایی آمریکا تبدیل شود. این ناوشکن با اینکه ۴۰ درصد بزرگتر از ناوشکن آرلی‌برک است، سطح مقطع راداری به اندازه یک قایق کوچک ماهیگیری دارد.
پژو ۳۰۰۸ مدل ۲۰۲۴ در تصاویر رندر همچنان چراغ‌های ال ئی دی پنچه مانند خود را در قسمت دماغه همراه دارد، اما چراغ‌های اصلی جلو بسیار جمع و جور شده اند تا هیچ ارتباطی به سبک طراحی پژو در گذشته نداشته باشند.
J ۷ با طراحی بدنه لیفت بک در سگمنت C، ظاهری تهاجمی دارد. این خودرو سال ۲۰۲۰ جانشین جک J ۵ شد. J ۷، پیشرانه ۱۵۰۰ cc توربو دارد ۱۵۰ اسب بخار قدرت موتور آن است که گشتاوری برابر با و ۲۱۰ نیوتن مترایجاد می‌کند. این خودرو مجهز به گیربکس اتومات CVT است.
سدان آواتار ۱۲ از نظر طراحی شباهت فراوانی به برادر کراس‌اوور خود دارد. بدنه این سدان چینی سیال و فاقد خطوط و زوایای تیز است. مثل آواتار ۱۱، چراغ‌های این خودرو نیز دارای ساختار بسیار باریکی هستند. سپر هم فرم اسپرتی دارد و دماغه خودرو را بسیار جذاب کرده است.
کابین زوتی T ۳۰۰، شباهت بسیاری با محصولات گروه فولکس‌واگن دارد. تریم دو رنگ و نمایشگر بزرگ لمسی، بیشترین خودنمایی را در این کابین دارند. یکی از نکات توجه ما را برانگیخت، این بود که دکمه‌های مهمی مثل فلاشر، در دورترین فضای ممکن برای راننده و در سمت راست نمایشگر قرار گرفته که این یعنی ابتدایی‌ترین نکات طراحی، در نظر گرفته نشده است!
طراحی اوخوتنیک بر اساس طرح تمام بال (بال‌دیس) است و شامل استفاده از مواد کامپوزیت و مواد جاذب رادار است که باعث می‌شود هواپیمای بدون سرنشین در هنگام پرواز کمتر دیده شود. وزن آن حدود ۲۰ تن و طول بال آن در حدود ۲۰ متر (۶۵ فوت) است.
«آئروگامی» علاوه بر سیستم تهویه منحصربه‌فرد خود، دارای پارچه ضد آب «Storm-FIT ADV» نایکی است که با توجه به الگوی بدن طراحی شده تا بتواند با گرم کردن، خنک کردن و محافظت از نواحی خاص اطراف بدن، به افزایش راحتی دونده کمک کند.
هوش مصنوعی در طراحی این هواپیمای شخصی به شدت روی جزئیات متمرکز بوده تا جائیکه می‌توان آن را جز بهترین نمونه‌ها دانست.
دیوید بکام به تازگی یک جفت ماشین اسپرت برای برند ایتالیایی مازراتی طراحی کرده است که از خودرو‌های کلاسیک و همینطور از خیاطی الهام گرفته‌اند.
از آرماگدون تا روز پس از فردا، فیلم‌های هالیوودی زیادی در مورد چگونگی پایان جهان ما ساخته شده است. اما اگر قرار است یک آخرالزمان جهانی رخ دهد، تاکتیک شما برای زنده ماندن چیست؟ یک ابر وانت جدید شاید راه نجات شما باشد.
الهام بخش طراحی متهورانه FreeBuds ۵ از شیشه سازی و به طور خاص قطره‌های شاهزاده روپرت با نام اشک Batavian/Dutch بوده‌است؛ مهره‌های شیشه‌ای سخت شده با استحکام غیرمعمول قوی در انتهای گرد شیشه مشخص می‌شوند که می‌تواند ضربات سنگین را تحمل کند در حالی که قسمت انتهایی آن مستعد شکستگی است.
روس‌ها بر این باور بودند که شاتل به جای ارسال و رها کردن ماهواره‌های آمریکایی در فضا، می‌تواند بدون هیچ محموله‌ای وارد فضا شده و برای بازگرداندن ماهواره‌های حساس شوروی وارد عمل شود.
بازیکنان تیم فوتبال گل‌گهر با تی‌شرتی که به مناسبت روز کارگر طراحی شده بود، مراسم ابتدایی بازی برابر پرسپولیس را پشت سر گذاشتند.
اگرچه رافال یک هواپیمای رادارگریز به معنای واقعی نیست، اما در طراحی خاص آن سطح مقطع راداری (آرسی‌اس) و رد فرو سرخ تا حد بسیاری کاهش یافته است. به این ترتیب می‌توان صفت نیمه‌پنهان‌کار را برای این جنگنده نسل چهار و نیم در نظر گرفت.
برنامه‌های ایرباس به گونه‌ای طراحی شده‌اند که با نسل آینده پرتاب‌گر‌های فوق سنگین سازگار باشند. این پرتاب‌گرها، بلندترین و قوی‌ترین موشک‌هایی هستند که روزی انسان‌ها را به فضا می‌برند. از جمله این این پرتاب‌گر‌ها می‌توان موشک «استارشیپ» (Starship) شرکت «اسپیس‌ایکس» (SpaceX) را نام برد که در نخستین پرواز آزمایشی مداری خود منفجر شد.
از نظر طراحی، منصوری F۹XX Tempesta Celeste دنباله‌روی نسخه کوپه است. به‌رسم منصوری، در این پروژه نیز شاهد استفاده گسترده از فیبر کربن در قسمت‌های مختلف بدنه هستیم. برای هدایت بهتر جریان هوا، مهندسین این تیونر مشهور در ساختار سپر و ورودی‌های هوا بازنگری‌های انجام داده‌اند. اسپلیتر و تیغه‌های جانبی نیز جدید هستند.
هافبک با تجربه استقلال روی هر دو گل تیمش برای بازگشت مقابل گل‌گهر نقش داشت.
کمپانی نایکی به مناسبت رکوردشکنی اخیر کیلیان امباپه استوک‌های جدید و خاصی را برای او طراحی کرده است.
کابین پر از نمایشگر؛ این تنها ایده‌ای است که طراحان خودرو‌های چینی در طراحی کابین به کار می‌گیرند. نمایشگر عمودی بزرگ و کشیده و نمایشگر کیلومترشمار، در کنار طراحی خاص دریچه‌های تهویه هوا و کنسول وسط و همچنین فرمان خوش فُرم D کات، از عوامل جذابیت آفرین در این کابین هستند.
در طراحی لاکهید، این هواپیما قابلیت جا به جایی ۹۰۰ مسافر در دو کلاس را داشت. این هواپیما دارای دو عرشه بود که در هرکدام ۴۵۰ مسافر جا می‌گرفت. مسافران به ترتیب ۳-۴-۳-۴-۳ می‌نشستند (بله درست خواندید!) و عرض بعضی از ردیف‌ها به ۱۷ صندلی هم می‌رسید. به نظر برای دسته وسط صندلی دعوا بود! عرض ۱۰-صندلی بوئینگ ۷۷۷ در برابر این هواپیما بسیار دنج و کوچک به نظر می‌رسد.
فنایی که در سال‌های اخیر به طراحی آیتم‌های خاص و با ابزار کمتر دیده شده معروف است این بار گلر‌های هوادار را با تخته چوبی به شکل سپر، آماده بازی سپاهان می‌کند!
رئیس جمهور ونزوئلا از تراکتور ون-ایران که در ایران طراحی و در ونزوئلا ساخته شده، رونمایی کرد.
فدراسیون فوتبال برای طراحی این پوستر از تصویر سه بازیکن استفاده کرده است. رامین رضاییان در کنار کریم انصاری فرد و سید مجید حسینی.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ