در ادامه اجرای توافقنامه صادرات غلات اوکراین، چند کشتی دیگر بنادر این کشور را ترک کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در رقابت های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی جهان، چهار کشتی‌گیر ایران فینالیست شدند.
باستان‌شناسان منتظر بررسی تاریخ‌های رادیوکربن چوب بقایای قایق هستند، ولی در حال حاضر حدس می‌زنند که ممکن است متعلق به قرن سوم یا چهارم پس از میلاد باشد. آن‌ها گمان می‌کنند که کشتی باستانی برای حمل چیز‌ها در امتداد رود‌های کوچک بین دانوب و شهر مرزی رومی ویمیناسیوم استفاده می‌شد. بقایای این قایق باستانی در اواخر ماه ژولای در معدن سطحی زغال سنگ درمنو در نزدیکی کوستولاک در حدود ۵۰ کیلومتری شرق بلگراد کشف شد.
«مارجی ولما بارفیلد» ۵۳ ساله یکی دیگر از قاتلان سریالی است که در طول چند سال متوالی، مادرش و هفت نفر از همسرانش را در شهر لومبرتون واقع در شمال کالیفرنیا به قتل رساند. او چهار نفر از همسرانش را هنگامی که در خواب بودند به قتل رساند؛ به این ترتیب که با به آتش کشیدن تختخواب وانمود می‌کرد که آن‌ها در حال سیگار کشیدن به خواب رفته‌اند و تخت آتش گرفته است.
معاون مرکز مدیریت حوادث شهرستان نیشابور با بیان اینکه در این حادثه علاوه بر چهار کشته، ۱۹ مصدوم داشتیم، اظهار کرد: چهار نفر از مصدومان که هم‌اکنون در بیمارستان تحت درمان هستند، حال مساعدی ندارند و ۱۵ مصدوم دیگر از نظر شرایط عمومی وضعیت پایداری دارند.
چهار وزن مسابقات کشتی آزاد جام تختی با ۲ کیلوگرم ارفاق برگزار می‌شود.
دومین روز از سی و سومین دوره رقابت های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی آسیا با مبارزه پنج فرنگی کار ایران با رقیبانشان آغاز شده است.
ملی‌پوشان کشتی فرنگی ایران که در پنج وزن به دیدار فینال سی و سومین دوره مسابقات قهرمانی آسیا راه پیدا کرده بودند، چهار مدال طلا و یک نقره را به خود اختصاص دادند.
رقابت های ۶ وزن پایانی رقابت های بین المللی کشتی فرنگی کرواسی از ظهر امروز در شهر زاگرب در حال برگزاری است که از میان ۱۰ نماینده کشورمان ۴ نفر به دیدار فینال راه یافتند.
رقابت های ۶ وزن پایانی رقابت های بین المللی کشتی فرنگی کرواسی از ظهر امروز در شهر زاگرب در حال برگزاری است که از میان ۱۰ نماینده کشورمان ۴ نفر به دیدار فینال راه یافتند.
مسابقات چهار وزن دوم رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد رنکینگ اتحادیه جهانی جام اوپن زاگرب از امروز در کرواسی در حال برگزاری است.
مسابقات چهار وزن دوم رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد رنکینگ اتحادیه جهانی جام اوپن زاگرب از امروز در کرواسی در حال برگزاری است.
۲ داور و ۲ مربی کشتی کشورمان برای حضور در برنامه توسعه شورای المپیک آسیا راهی کشور ازبکستان می‌شوند.
۲ داور و ۲ مربی کشتی کشورمان برای حضور در برنامه توسعه شورای المپیک آسیا راهی کشور ازبکستان می‌شوند.
طبق آخرین اطلاعات به دست آمده، ۴ نفر از زندانیان بر اثر استنشاق دود ناشی از آتش سوزی‌ها درگذشتند و ۶۱ زندانی نیز مجروح شده اند. اکثر زندانی‌های مجروح شده به صورت سرپایی مداوا شدند و تنها ۱۰ نفر از آنان در مراکز درمانی بستری هستند که حال ۴ نفر وخیم گزارش شده است.
تیم ملی کشتی آزاد ایران با فاصله‌ای نسبتا معنادار با آمریکا، در رده دوم رقابت‌های جهانی قرار گرفت.
دور مقدماتی اوزان ۶۱، ۶۵ و ۹۷ کیلوگرم مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان در شهر بلگراد صربستان در حال برگزاری است.
۲ مدال نقره و ۱ مدال برنز حاصل کار نمایندگان کشورمان در مسابقات چهار وزن نخست رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان در صربستان بود.
مسابقات چهار وزن نخست رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان در صربستان در حال برگزاری است که نمایندگان کشورمان به میدان رفتند.
دور مقدماتی پیکارهای چهار وزن دوم کشتی فرنگی قهرمانی جهان از ظهر امروز در صربستان در حال برگزاری است.
شرکت نفت یمن با اعلام ورود چهار کشتی حامل سوخت به بندر الحدیده، از ائتلاف متجاوز سعودی و سازمان ملل خواست روند توقیف کشتی های سوخت رسان و راهزنی دریایی را متوقف کنند.
پیکارهای چهار وزن دوم کشتی فرنگی قهرمانی جهان از ظهر امروز در حال پیگیری است که نمایندگان کشورمان به میدان رفتند.
چهار نماینده کشتی فرنگی ایران از راه یابی به مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی جهان بازماندند.
نمایندگان ایران در رقابت های پنج وزن نخست کشتی آزاد بازی های کشورهای اسلامی که در شهر قونیه ترکیه در حال برگزاری است دست پر عمل کردند.
سرپرست فرمانداری رفسنجان گفت: در این حادثه ضارب با چاقو ۶ تبعه افغانستانی و چهار نفر ایرانی را به قتل رساند، قاتل در حال فرار و خروج از استان کرمان بود که توسط عوامل پلیس در شهرستان انار دستگیر می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ