ناتو و اتحادیه اروپا امروز با امضای یک تفاهمنامه همکاری مشترک، بر ادامه حمایت از اوکراین تاکید کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مراسم امضای اسناد توافقنامه تجاری و اقتصادی میان ایران و پاکستان برگزار شد.
مراسم امضای اسناد توافقنامه تجاری و اقتصادی میان ایران و پاکستان برگزار شد.
طی سفر رئیس جمهور الجزائر به چین ۱۹ توافق‌نامه و تفاهم‌نامه همکاری میان دو کشور در زمینه‌های گوناگون به امضا رسید.
دستاورد سفر نخست وزیر ژاپن به یک کشور عضو شورای همکاری خلیج فارس، امضای ۲۳ توافقنامه همکاری بود.
نیروهای مسلح کویت و پاکستان یک توافقنامه همکاری در زمینه‌های نظامی و دفاعی امضا کردند.
شرکت‌های ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و حفاری با هدف شتاب‌بخشی به اجرای طرح‌های توسعه‌ای صنعت نفت به‌منظور حفظ، نگهداشت و افزایش تولید نفت و گاز توافقنامه تقویت همکاری امضا کردند.
مسئولان وزارت دفاع امارات و سفیر ژاپن در ابوظبی با امضای یک توافقنامه همکاری مشترک بر گسترش روابط نظامی و دفاعی تاکید کردند.
معاونت علمی با آژانس ملی تحقیقات و نوآوری اندونزی در راستای توسعه همکاری های بین دو کشور در حوزه علمی، فناوری و نوآوری توافقنامه ای امضا کرد.
محمد مخبر و نخست وزیر قزاقستان مهر ماه سال گذشته نیز در حاشیه دومین مجمع اقتصادی خزر در مسکو دیدار و با اعلام آمادگی برای توسعه روابط و گسترش همکاری‌های تهران- آستانه، بر ارتقای سطح مبادلات تجاری فیمابین و رسیدن به رقم ۳میلیارد دلار در سال تاکید کردند.
محمد مخبر و نخست وزیر قزاقستان مهر ماه سال گذشته نیز در حاشیه دومین مجمع اقتصادی خزر در مسکو دیدار و با اعلام آمادگی برای توسعه روابط و گسترش همکاری‌های تهران- آستانه، بر ارتقاء سطح مبادلات تجاری فیمابین و رسیدن به رقم ۳میلیارد دلار در سال تاکید کردند.
به منظور توسعه و تحکیم روابط و گسترش مناسبات میان جمهوری اسلامی ایران و قزاقستان، پنج یادداشت تفاهم و یک توافقنامه همکاری میان دو کشور به امضا رسید.
منابع خبری از تداوم روابط گرم میان عربستان و ترکیه و امضای هشت توافقنامه همکاری خبر دادند.
بعداز ظهر امروز طی مراسمی با حضور محمد شیاع السودانی نخست وزیر عراق، توافقنامه همکاری های مشترک امنیتی ایران و عراق از سوی دریابان علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران و قاسم الاعرجی مشاور امنیت ملی نخست وزیر عراق بامضاء رسید.
المانیتور به نقل از حییم کورین، اولین سفیر اسرائیل در سودان جنوبی گزارش داد: سودان قبلاً به توافقنامه ابراهیم ملحق شده است و آنچه اکنون اتفاق می‌افتد تلاش برای بازگرداندن شتاب به توافق، افزایش همکاری و تقویت تلاش‌ها برای رسیدن به عادی سازی واقعی است، چراکه میان امضای توافق و خود مکانیسم تفاوت وجود دارد.
وزیر دفاع ترکیه با اشاره به امضای توافقنامه نظامی با اندونزی گفت: من یقین دارم برنامه اجرای همکاری نظامی که آن را امضا کردیم، نقش پررنگی در صلح و امنیت و ثبات در منطقه و جهان خواهد داشت.
سرپرست شرکت پالایش گاز سرخون و قشم از امضای چهار توافق‌نامه همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان در زمینه ساخت بار اول اقلام راهبردی در حوزه تعمیرات ابزار دقیق و برق خبر داد.
توافق نامه همکاری استراتژیک عراق و فرانسه توسط السودانی و مکرون در پاریس به امضا رسید.
عربستان سعودی و جمهوری چاد روز دوشنبه در ریاض یادداشت تفاهم همکاری در زمینه نظامی امضا کردند.
منابع خبری از امضای توافقنامه میان امارات و کشور آفریقایی اتیوپی در زمینه انرژی خبر دادند.
سوریه و بلاروس شش توافقنامه و یادداشت تفاهم در زمینه های مبادلات تجاری، آموزشی، مسکن، حمل و نقل، صنعت و گمرک امضا کردند.
سفارت روسیه در عراق اعلام کرد که مسکو و بغداد آماده امضای توافقنامه همکاری در زمینه فناوری های مسالمت آمیز هسته ای هستند.
دوحه و آستانه در جریان سفر امیر قطر به قزاقستان چندین توافقنامه همکاری به امضا رساندند.
وزیر صنعت و فناوری های پیشرفته امارات در سفر خود به توکیو چندین توافقنامه همکاری با ژاپن امضا کرد.
در جریان سفر محمد بن زاید، رئیس امارات به عمان، ۱۶ توافقنامه و یادداشت تفاهم بین امارات و عمان امضا شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ