معاون علمی‌و فناوری ستادکل نیروهای مسلح از راه اندازی مراکز نوآوری سرباز در نیروهای مسلح خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرکز رشد و نوآوری بابلسر صبح امروز با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور افتتح شد.
سرپرست دفتر توسعه فناوری سلامت وزارت بهداشت از برنامه وزارت بهداشت برای تاسیس مراکز نوآوری تخصصی سلامت در دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور خبر داد.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور گفت: الگوی مراکز نوآوری شرکتی یکی از اولویت‌های معاونت علمی است که برای شروع با شش مجموعه دانش بنیان آغاز شده است.
مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی در راستای ارتقای همکاری­های فناورانه با کشور ونزوئلا در نظر دارد مرکز مشترک نوآوری و فناوری ایران – ونزوئلا را ایجاد و فعال کند.
رئیس هلال احمر گفت:برپایی مراکز نوآوری در کارخانه‌های تولید دارو، تجهیزات پزشکی، نساجی هلال و سازمان امداد و نجات قابل اجرا بوده و این مراکز بستری برای استقرار شرکت‌های دانش بنیان خواهد بود.
عضو صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: در حال تمهید مقدماتی برای ورود به عرصه دانش‌بنیان با ایجاد مرکز نوآوری صنعت ساختمان هستیم.
مرکز نوآوری شرکت سنگ آهن مرکزی ایران در دانشگاه یزد افتتاح شد.
نخستین خانه نخبگان کشور و مرکز نوآوری و کارآفرینی بافقی نو به همت شرکت سنگ آهن مرکزی ایران در شهرستان بافق افتتاح شد.
مرکز نوآوری و کار آفرینی "بافقی نو" و صندوق CVC باید پایگاه و حلقه اتصال مسائل و فرصت های شرکت سنگ آهن مرکزی ایران با تمام کشور باشد.
مرکز نوآوری مغز با هدف بسترسازی برای انجام فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی و فناورانه با رویکردهای بین رشته‌ای کار خود را آغاز کرد.
دستیار معاون علمی رییس جمهوری گفت: ایجاد مراکز مشاوره کارآفرینی با رویکرد نوآوری و ایجاد شبکه عارضه‌یابی صنعتی از مهمترین اهداف نشست مدیران کارخانه‌های نوآوری کشور است.
رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: مرکز نوآوری پژوهشگاه در آینده نزدیک راه اندازی خواهد شد تا محلی برای حمایت از نخبگان ict باشد.
مراسم افتتاحیه آزمایشگاه خط مشی مشترک میان مرکز نوآوری قوه مقننه و دانشگاه تهران در تالار امام خمینی مرکز پژوهش‌های مجلس برگزار شد.
پروژه مرکز «تحقیقات و نوآوری» گروه بهمن با حضور شهردار تهران آغاز شد.
رئیس پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات، از افتتاح پردیس شعبه مشهد پارک فاوا، هم‌زمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و تبدیل آن به هاب تولید محتوا و خدمات ابری خبر داد.
رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات با ارائه گزارشی از اقدامات و برنامه‌های این پژوهشگاه، از راه اندازی مرکز نوآوری پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات خبر داد.
جانشین وزیر دفاع گفت: بزودی مرکز نوآوری سرباز افتتاح می‌شود که در آن، سربازان می‌توانند برای حوزه‌های آینده، ایده ارائه دهند.
معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از ارائه ۴۲۵ فناوری توسط پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد در بیست و سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار خبر داد.
رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی گفت: با حضور فناوری در عرصه تنظیم‌گری و حکمرانی شاهد آن خواهیم بود که منافع حداکثری برای مردم به دست آید.
شرکت ملی صنایع مس ایران در راستای تحقق شعار امسال و تاکیدات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در زمینه دانش بنیان، اقدام به برگزاری نشست هم‌اندیشی با موضوع «بهره برداری از قابلیت‌های مراکز نوآوری و شرکت‌های دانش‌بنیان کرد.
مدیرعامل شرکت ستاره ایران، از انعقاد تفاهم‌نامه با معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری برای ایجاد مرکز نوآوری در این شرکت خبر داد و گفت: برای نخستین بار است که این اقدام در شرکت خودروسازی کشور اجرا شده است.
رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک گفت: مرکز نوآوری مجلس باید به محل استفاده از ظرفیت نخبگانی در حوزه قانونگذاری و نظارت بر حسن اجرای قوانین تبدیل شود.
مشاور معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم گفت: ۲ هزار و ۳۵ شرکت دانش‌بنیان مستقر در پارک‌ها و مراکز رشد وجود دارد و بالغ بر یکصد و پنج هزار نفر شاغل در واحدهای فناور هستند.
سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ