رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی گفت: با حضور فناوری در عرصه تنظیم‌گری و حکمرانی شاهد آن خواهیم بود که منافع حداکثری برای مردم به دست آید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کاپیتان‌های تیم فوتبال آلومینیوم اراک به شکل جالبی معرفی شدند.
معاون علمی‌و فناوری ستادکل نیروهای مسلح از راه اندازی مراکز نوآوری سرباز در نیروهای مسلح خبر داد.
کرج- معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهور با بیان اینکه کارخانه‌های نوآوری بستری مناسب برای فرآوری و پردازش ایده‌های نو هستند، گفت: روند ارزیابی دانش بنیان‌ها در حال تحول است.
با انعقاد تفاهم‌نامه ای چهارجانبه ناحیه نوآوری دانشگاه تهران به منظور استقرار استارت آپ ها، شرکت ها و واحدهای فناور راه اندازی می شود.
رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران از افتتاح ناحیه نوآوری دانشگاه تهران در روز ۱۰ خرداد با حضور معاون علمی رئیس جمهور و وزیر علوم خبر داد.
یک شرکت دانش‌بنیان با تولید و تجاری سازی یک تجهیز بیمارستانی، زمینه را برای تسهیل دریافت دارو توسط بیماران با شرایط خاص فراهم کرده است.
معاون تسهیلات و تجاری‌سازی صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: در تعامل با سیستم بانکی به دنبال نفوذ تفکر حوزه نوآوری در ساختار شبکه بانکی کشور و ارتقاءاستانداردهای مالی در اکوسیستم نوآوری هستیم.
رییس مرکز نوآوری مجلس شورای اسلامی بر این موضوع تاکید کرد که مسیر نوآوری و فناوری در شرکت ملی صنایع مس ایران باز شده است
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس‌جمهوری گفت: وجود یک نظام تامین مالی نوآورانه و منسجم نیاز اصلی زیست‌بوم فناوری و نوآوری است.
پارک فناوری پردیس اعلام کرد چالش های فناوری و نوآوری کشور در فروم حکمرانی اینوتکس ۲۰۲۳ بررسی می شود.
سرپرست مرکز تعاملات بین المللی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری از راه اندازی خانه نوآوری در برزیل و ونزوئلا در سال ۱۴۰۲ خبر داد.
بسته ارزش"کارنو" بانک تجارت لوح زرین نوآوری برتر ایرانی را در هفتمین دوره جشنواره ملی نوآوری ایرانی کحه به همت دفتر توسعه فناوری‌ها و نوآوری‌های دانشگاه صنعتی شریف (تکنو شریف) برگزار شد.
بسته ارزش"کارنو" بانک تجارت لوح زرین نوآوری برتر ایرانی را در هفتمین دوره جشنواره ملی نوآوری ایرانی که به همت دفتر توسعه فناوری‌ها و نوآوری‌های دانشگاه صنعتی شریف (تکنو شریف) برگزار شد در سال 1401 به خود اختصاص داد.
رویداد نوآوری‌های دارویی‌ کشور «نوداک ۴» با حمایت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری برگزار می‌شود.
این الگوریتم می‌تواند» پس از تمرین روی مجموعه داده‌ای شامل ۲۸۰ هزار ساعت موسیقی، آهنگ‌هایی را تولید کند که برای توصیف «پیچیدگی‌های قابل توجه»، منطقی باشند. این سیستم می‌تواند بر روی ملودی‌های موجود، خواه همراه با سوت نواخته شوند، زمزمه شوند، خوانده شوند، یا بر روی یک ساز نواخته شوند، کار کند.
پس از نوآوری در دنیای فوتبال و استفاده از کارت سفید، حالا با کارت قرمز دایره‌ای شکل و دلیل استفاده از آن آشنا شوید
در سال ۲۰۲۲، ۵ نوآوری پزشکی معرفی شدند که با بیماری‌های مزمن سر و کار داشتند.
دکتر نیکلاس پیتر مدیر مالی شرکت BMW قبلاً در پایان گزارش سه ماهه سوم سال ۲۰۲۲ این شرکت اعلام کرد که بی‌ام‌و از ویژگی جدید خود موسوم به «ویژن کار» (Vision Car) در نمایشگاه CES ۲۰۲۳ رونمایی خواهد کرد. وی می‌گوید: در نمایشگاه CES در لاس وگاس، ما یک وسیله نقلیه رویایی را معرفی خواهیم کرد که زیربنای تخصص دیجیتال ما خواهد بود. آینده گروه BMW، الکتریکی و دیجیتالی است.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: نوآوری نیاز به شجاعت دارد و امروز کشور نیازمند مدیران شجاعی است که دارای دو ویژگی قوی بودن و امین بودن باشند.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: نوآوری نیاز به شجاعت دارد و امروز کشور نیازمند مدیران شجاعی است که دارای دو ویژگی قوی بودن و امین بودن باشند.
همزمان با هفته پژوهش، نشست تخصصی هوش مصنوعی، فرهنگ و حکمرانی آینده در دانشگاه علم و صنعت برگزار و مرکز نوآوری حکمرانی هوشمند این دانشگاه افتتاح می شود.
سرپرست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از گام‌های جدی برای تحقق اقتصاد دانش‌بنیان و توسعه بازار شرکت‌های این حوزه گفت.
Styler ShoeCase محفظه‌ای است که می‌تواند کفش‌های شما را از رطوبت در امان نگه دارد و به فیلتر‌هایی برای محافظت از آن‌ها در برابر اشعه ماوراء بنفش مجهز شده است.
محققان یک تیم استارت آپی موفق به تولید مبلمانی با یونولیتهای سقفی شدند که نسوز بوده و از چوب استفاده نمی شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ