شرکت ملی صنایع مس ایران در راستای تحقق شعار امسال و تاکیدات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در زمینه دانش بنیان، اقدام به برگزاری نشست هم‌اندیشی با موضوع «بهره برداری از قابلیت‌های مراکز نوآوری و شرکت‌های دانش‌بنیان کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نشست هم‌اندیشی نقش آفرینی ستاد توسعه زیست فناوری در حوزه بیوتکنولوژی صنعتی برگزار شد.
کیومرث هاشمی سرپرست وزارت ورزش در یک نشست هم‌اندیشی با سردبیران ورزشی و برخی از پیشکسوتان حوزه رسانه ورزش دیدار کرد.
نخستین نشست هم‌اندیشی «حکمرانی در ورزش» با حضور وزیر ورزش و جوانان و رئیس کمیته ملی المپیک برگزار می‌شود.
سومین سلسله نشست هم‌اندیشی در باب ابعاد فرهنگی حضور مهاجران افغانستانی با همکاری پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات و اندیشکده دیاران برگزار شد. موضوع نشست «ابعاد و پیامد‌های حاشیه‌نشینی مهاجران افغانستانی در ایران و راهبرد‌های مواجهه با آن» بود. در ابتدای این نشست، پیمان حقیقت‌طلب، مدیر پژوهش اندیشکده دیاران و دبیر نشست با بیان اینکه بیش از چهار دهه از حضور مهاجران افغانستانی در ایران می‌گذرد، گفت: مهاجران افغانستانی عموما به صورت موج‌های مهاجرتی در پنج و به نظر برخی کارشناسان شش موج مهاجرتی در این چهار دهه اخیر در ایران حضور داشتند.
نشست هم‌اندیشی و هم‎افزایی ستاد مرکزی هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی با حضور دبیر ستاد حقوق بشر برگزار شد.
نشست هم‌اندیشی وزیر امور خارجه با مدیران مسئول و مدیران عامل رسانه‌های داخلی و برخی صاحب نظران رسانه‌ای برگزار شد.
نشست هم‌اندیشی و تبادل نظر رئیس و اعضای کمیسیون کشاورزی با وزیر امور خارجه کشورمان و مدیران ارشد این وزارتخانه در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
مدیرعامل بیمه ملت با اشاره به طراحی محصولات جدید و نوآورانه در بیمه ملت گفت: خبرهای خوشی در این حوزه در راه است که به‌زودی به اطلاع بیمه‌گذاران، سهامداران و صنعت بیمه خواهد رسید.
نشست هم‌اندیشی نمایندگان مردم تهران در مجلس، اعضای شورای شهر تهران و اعضای شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب برگزار شد.
رئیس‌کل بانک مرکزی در نشست هم‌اندیشی با اقتصاددانان، صاحبنظران و کارشناسان اقتصادی، مهار تورم را سیاست اصلی و محوری بانک مرکزی در دوره جدید اعلام کرد.
نشست هم‌اندیشی ستاد عتبات عالیات شهرداری تهران با حضور معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران برگزار شد.
نشست هم‌اندیشی مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران و جمعی از صاحب نظران و مدیران شرکت‌های حمل‌ونقل ریلی، با موضوع بررسی چالش‌های چندساله سازوکار اعمال نرخ صفر مالیات بر ارزش افزوده برگزارشد
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در دومین نشست هم‌اندیشی، آموزشی مدیران صف و ستاد بانک رفاه کارگران در سال جاری که در مشهد مقدس برگزار شد، گفت: بانک رفاه کارگران با خدمات شایسته و مطلوبی که به اقشار مختلف جامعه به‌ویژه کارگران، بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تأمین‌اجتماعی ارائه می‌دهد، در تولید سرمایه اجتماعی نقش مهم و اساسی به عهده دارد. نقشی که بانک رفاه در حکمرانی تأمین‌اجتماعی دارد، باید در شبکه بانکی و نظام اقتصادی به رسمیت شناخته شود. امروزه بانک رفاه کارگران صرفاً یک بانک تجاری و توسعه‌ای نیست، بلکه بانک تخصصی حکمرانی تأمین‌اجتماعی و بانک خاص نظام بیمه‌های اجتماعی در کشور است.
نشست هم‌اندیشی و هم‌افزایی مسئولین کانون بسیج اساتید تهران بزرگ با حضور محمدرضا مردانی رئیس سازمان بسیج اساتید، دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی و پژوهشی کشور در محل این سازمان برگزار شد.
سومین نشست هم‌اندیشی صاحبنظران دانشگاهی و فعالان صنعت خودرو با وزیر امور اقتصادی و دارایی برگزار شد.
علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت پنجشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۱، با حضور در مجتمع شهدای سلامت در نشست هم‌اندیشی با اساتید دانشگاه علوم پزشکی و نشست پرسش و پاسخ سخنگوی دولت با دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد شرکت کرد. / خبرگزاری دانشجو
علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت پنجشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۱، با حضور در مجتمع شهدای سلامت در نشست هم‌اندیشی با اساتید دانشگاه علوم پزشکی و نشست پرسش و پاسخ سخنگوی دولت با دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد شرکت کرد. / خبرگزاری دانشجو
نخستین نشست ماهانه مدیران داخلی مراکز درمانی شهرداری تهران به دستور مدیرعامل شرکت شهر سالم با هدف هم‌اندیشی درباره مشکلات و موانع این مراکز برگزار شد.
دستیار ویژه معاون اول رئیس جمهور از بررسی مسائل اخیر کشور در نشست هم‌اندیشی جامعه شناسان و وزرای علوم و آموزش و پرورش با محمد مخبر خبر داد.
در نخستین نشست هم اندیشی در ارتباط با مسایل مرتبط با بودجه عمومی دولت برای سال ۱۴۰۲، موضوعات مهم و اثرگذار بودجه بر بازار سرمایه توسط کارشناسان ارشد بازار سرمایه مطرح و بررسی شد.
نشست هم‌اندیشی جمعی از مستعدان‌برتر با قائم‌مقام بنیاد ملی نخبگان در محل این بنیاد برگزار شد.
سرپرست فدراسیون فوتبال در نشست هم‌اندیشی مراسم افتتاحیه دوره دانش افزایی استعدادیابان فوتسال ادعای جنجالی را مطرح کرد.
سال‌ سیاه ۱۳۹۹ هیچگاه از خاطر سهامداران بورسی پاک نخواهد شد. همان سالی که بورس روی دور بیماری افتاد و صعود غیرمنطقی آن آغاز شد و بسیاری از مردم با امید کسب سودهای آنچنانی و با اعتماد به صحبت برخی مسئولان، نه تنها نقدینگی بلکه بسیاری از سرمایه‌های خود را به این بازار سپردند و سپس به تماشای سوختن آن نشستند!
نشست هم‌اندیشی با موضوع بررسی طرح بانکداری جمهوری اسلامی ایران عصر روز دوشنبه ششم تیر ماه با حضور تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و کارشناسان این حوزه در محل مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ