پروژه مرکز «تحقیقات و نوآوری» گروه بهمن با حضور شهردار تهران آغاز شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دیوید بکام، یکی از مالکان اینترمیامی فاش کرد که این باشگاه از سال 2019 تلاش برای جذب مسی را آغاز کرده است.
وزیر آموزش و پرورش از افزایش ۴۳ درصدی ردیف اعتباری خیرین در بودجه امسال خبرداد و گفت: ۲ هزار پروژه با استعداد ۱۰ هزار کلاس درس با شروع سال تحصیلی جدید به بهره‌برداری می‌رسد.
محمد ربیعی پس از چهار سال متوالی حضور در رفسنجان، سرانجام به پایان راه خود با مسی‌ها رسید.
معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: ادامه عملیات فنس کشی پروژه پتروشیمی امیرآباد میانکاله مصداق شروع عملیات اجرایی پروژه و مغایر با ضوابط محیط زیستی است.
معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: فنس‌کشی ناتمام این پروژه شروع شده و ادامه دارد این در حالیست که پروژه پتروشیمی امیرآباد میانکاله فاقد مجوز ارزیابی زیست محیطی از سازمان حفاظت محیط زیست است و بر اساس آخرین مکاتبات دستگاه قضا، زمین مورد نظر هم می‌بایست مسترد شود.
مدیرعامل برج میلاد گفت: از خرداد سال گذشته پروژه ایمن سازی گود رهاشده مجاور برج شروع شده و تا یک ماه آینده این عملیات به اتمام می‌رسد.
روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا، در آستانه دیدار با هلند در رده‌بندی لیگ ملتهای اروپا گفت پروژه جدید لاجوردی‌پوشان تازه آغاز شده است.
پروژه خط گاز IP قرار بود تا دسامبر ۲۰۱۴ به پایان برسد و دریافت جریان گاز از ژانویه ۲۰۱۵ شروع شود، اما پاکستان نتوانست خط لوله را از مرز ایران به منطقه «نوابشاه» راه اندازی کند.
وزیر راه و شهرسازی شامگاه گذشته در دیدار با همتای روسی خود اسناد اجرایی شروع پروژه راه آهن رشت-آستارا بین ایران و روسیه را نهایی کردند.
طبق ادعای اسپورت، بارسلونا از همین حالا قصد دارد مذاکره با چهار بازیکن منچسترسیتی برای فصل بعد را شروع کند.
استقلال از زمان شروع پروژه اجرای تبلیغات محیطی در فصل ۰۱-۱۴۰۰ و در زمان مدیریت مصطفی آجورلو به سازمان لیگ پرداختی‌ای نداشته تا در فصل ۰۲-۱۴۰۱ این بدهی به مرز ۶۰ میلیارد تومان برسد.
Plan B غرب نسبت به ایران، طیفی از عناصرمختلف را در بر دارد که یکی از آن‌ها بلندکردن چوب مخالفان حاکمیت است. ماهیت یک حکومت برای غربی‌ها اصل نیست، کما اینکه چین در عمل با یک گروه ۲۲ نفره رهبری می‌شود. اصل در تنظیم پایدارمنافع مشترک است. دموکراسی در داخل کشور‌های غربی یک اصل جدی، متقن و مورد‌تفاهم است، اما در سیاست خارجی، اهرمی تنومند و جذاب برای فشار است. امر سهمگین تئوریکی که چینی‌ها نیم قرن پیش شروع کردند، این بود که اول غرب را طی ۳۰ سال به خود وابسته کردند
وزیر امور اقتصادی و دارایی از شروع پروژه مولد سازی درایی های مازاد دولت در دو وزارتخانه جهاد کشاورزی و آموزش و پرورش خبر داد
ریکاردو ساپینتو بعد از بازی با مس رفسنجان به شدت از عملکرد شاگردانش در این بازی ناراضی بود و در کنفرانس خبری هم علیه شاگردانش مصاحبه کرد.
شهرداری رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی ساخت پروژه طولانی ترین پل گردشگری را در شهرک سلوان واقع در جنوب مسجدالاقصی شروع کرده است.
اعلام برنامه های هفته گردشگری، رایگان شدن موزه ها، حضور ارزیابان یونسکو در ماسوله، افتتاح پروژه های گردشگری و انعقاد چند تفاهمنامه از جمله خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.
تیم ملی فوتسال ایران در اولین بازی خود در جام ملت‌های آسیا مقابل اندونزی به پیروزی رسید.
پروژه استادیوم جدید دو باشگاه میلان و اینتر وارد مرحله‌ای جدید شد و شورای شهر میلان موافقت خود را با شروع عملیات ساخت و ساز اعلام کرد.
پاری سن ژرمن با اینکه چند روزی از پایان نقل و انتقالات تابستانی می‌گذرد پروژه جدید خود برای جذب ستاره‌‌هایی بزرگ را آغاز کرده است.
رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: ما هیچ پروژه‌ای را از صفر با منابع دولتی شروع نمی‌کنیم؛ پروژه‌های آموزشی باید با منابع خیرین آغاز شود و در ادامه دولت آنها را تکمیل کند.
افتتاح و شروع به کار طرح‌های متعدد توسعه میادین نفتی، طرح‌های گازرسانی و پتروشیمیایی و پروژه صادرات دریایی گاز مایع و انعقاد تفاهمنامه با کشور نیجریه از مهمترین اخبار حوزه آب و انرژی بود.
مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از تسریع در ساخت و ساز نهضت ملی مسکن استان تهران و شروع واگذاری‌های جدید به کارگزاران خبر داد.
باشگاه تراکتور در تلاش بود که پیش از شروع فصل جدید یک مهاجم خارجی جذب کند اما هنوز موفق به این کار نشده است.
باشگاه مس سونگون ورزقان با انتخاب رسول خطیبی به عنوان مدیرعامل و شروع تیم‌داری در رشته های پرطرفدار، به دنبال تبدیل شدن به قطبی جدید است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ