سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تفاهم نامه همکاری امضا کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرکز رشد و نوآوری بابلسر صبح امروز با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور افتتح شد.
مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی در راستای ارتقای همکاری­های فناورانه با کشور ونزوئلا در نظر دارد مرکز مشترک نوآوری و فناوری ایران – ونزوئلا را ایجاد و فعال کند.
عضو صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: در حال تمهید مقدماتی برای ورود به عرصه دانش‌بنیان با ایجاد مرکز نوآوری صنعت ساختمان هستیم.
مرکز فناوری و نوآوری رسا سازمان انرژی اتمی ایران با همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی، رویداد «دوشنبه‌های استارت‌آپی» را با هدف شناسایی طرح‌های سرمایه‌پذیر در حوزه‌ صنعت هسته‌ای برگزار می کند.
نخستین خانه نخبگان کشور و مرکز نوآوری و کارآفرینی بافقی نو به همت شرکت سنگ آهن مرکزی ایران در شهرستان بافق افتتاح شد.
مرکز نوآوری و کار آفرینی "بافقی نو" و صندوق CVC باید پایگاه و حلقه اتصال مسائل و فرصت های شرکت سنگ آهن مرکزی ایران با تمام کشور باشد.
مرکز نوآوری مغز با هدف بسترسازی برای انجام فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی و فناورانه با رویکردهای بین رشته‌ای کار خود را آغاز کرد.
نمایشگاه بین‌المللی فناوری و نوآوری «هایتکس» در شهر اربیل مرکز اقلیم کردستان عراق افتتاح شده و به مدت چهار روز ادامه خواهد داشت. 120 شرکت از 20 کشور در این نمایشگاه بین المللی شرکت کردند.
رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: مرکز نوآوری پژوهشگاه در آینده نزدیک راه اندازی خواهد شد تا محلی برای حمایت از نخبگان ict باشد.
مرکز نوآوری و فناوری "سروینو" با حمایت بانک رفاه کارگران تاسیس می‌شود.
رییس مرکز نوآوری مجلس شورای اسلامی بر این موضوع تاکید کرد که مسیر نوآوری و فناوری در شرکت ملی صنایع مس ایران باز شده است
معاون فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد واحد علوم تحقیقات از راه اندازی سرای نوآوری که در آن مرکز تحقیقات رباتیک مستقر می‌شود خبر داد.
رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی با دستور رئیس جمهور تغییر و رئیس سابق مرکز شرکتهای دانش بنیان به عنوان مسئول جدید این صندوق معرفی شد.
رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی با دستور رئیس جمهور تغییر و رئیس سابق مرکز شرکتهای دانش بنیان به عنوان مسئول جدید این صندوق معرفی شد.
سرپرست مرکز تعاملات بین المللی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری از راه اندازی خانه نوآوری در برزیل و ونزوئلا در سال ۱۴۰۲ خبر داد.
مراسم افتتاحیه آزمایشگاه خط مشی مشترک میان مرکز نوآوری قوه مقننه و دانشگاه تهران در تالار امام خمینی مرکز پژوهش‌های مجلس برگزار شد.
پروژه مرکز «تحقیقات و نوآوری» گروه بهمن با حضور شهردار تهران آغاز شد.
مرکز تحقیق‌وتوسعه همراه اول و پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات با هدف همکاری در زمینه تحقیق‌‌و‌توسعه و بهره‌مندی از تجربیات و ظرفیت‌های یکدیگر در حوزه‌های نوآوری و توسعه فناوری‌های نوین و بومی ICT تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.
رئیس پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات، از افتتاح پردیس شعبه مشهد پارک فاوا، هم‌زمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و تبدیل آن به هاب تولید محتوا و خدمات ابری خبر داد.
رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات با ارائه گزارشی از اقدامات و برنامه‌های این پژوهشگاه، از راه اندازی مرکز نوآوری پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات خبر داد.
مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی با ارائه راهبرد اصلاح بودجه ریزی تاکید کرده لازم است برای اجرای قانون جهش تولید دانش بنیان، منابع تخصیصی شفاف و منابع به سمت صندوق نوآوری هدایت شود.
مدیرعامل شرکت ستاره ایران، از انعقاد تفاهم‌نامه با معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری برای ایجاد مرکز نوآوری در این شرکت خبر داد و گفت: برای نخستین بار است که این اقدام در شرکت خودروسازی کشور اجرا شده است.
رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک گفت: مرکز نوآوری مجلس باید به محل استفاده از ظرفیت نخبگانی در حوزه قانونگذاری و نظارت بر حسن اجرای قوانین تبدیل شود.
تغییر از سینمای سنتی به سینمای اقتصادی صنعتی، طرح راه اندازی تامین مالی جمعی که مدتی پیش در فارابی رونمایی شد و همچنین خبر بهره برداری از مرکز نوآوری فارابی هم از دیگر دلایلی است که می بایست به حرکت قطار فارابی به سمت نوآوری و به روزرسانی به آن استناد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ