مراسم افتتاحیه آزمایشگاه خط مشی مشترک میان مرکز نوآوری قوه مقننه و دانشگاه تهران در تالار امام خمینی مرکز پژوهش‌های مجلس برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گفت: بسیاری پروژه‌ها تأیید آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک را دریافت نکنند، اما شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در هیچ یک از پروژه‌ها کوتاهی نخواهد کرد.
شرکت سی‌دی بیوپارتیکلز با سال‌ها تجربه در بخش داروسازی و علوم زیستی، خط تولید سیستم‌های رهایش دارویی مبتنی بر PLGA را برای استفاده در آزمایشگاه به صورت برون‌تنی و درون تنی راه‌اندازی کرد.
دبیر فدراسیون تکواندو و مدیر تیم‌های ملی با وجود منفی شدن دوپینگ ۲۱ تکواندوکار تیم‌های ملی کماکان معتقد است در ماجرای دوپینگ کلهر و بزرگی توطئه‌ای در کار بوده است.
آزمایشگاه ارزیابی خدمات هوش مصنوعی در مرحله طراحی است و رونمایی و راه اندازی آن تا پایان سال جاری در پژوهشگاه ارتباطات انجام می‌شود.
رئیس پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی گفت: به زودی نخستین آزمایشگاه و پایلوت تولید زیست توده گیاهان زراعی و دارویی افتتاح می شود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی هوشمند از راه اندازی آزمایشگاه اختصاصی هوش مصنوعی در دانشگاه علوم پزشکی هوشمند خبر داد و گفت: سامانه بیمارستان های مجازی در سال آینده در این دانشگاه ایجاد می شود.
مهران غلامی با اعلام انجام مطالعات جانمایی مراکز لجستیک با طراحی، اجرا نرم‌افزار تحت وب GIS از برنامه‌ریزی برای تکمیل تجهیزات تخصصی آزمایشگاه مرجع ریلی خبرداد.
رتبه آزمایشگاه فناوری نانو دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات (تحقیقات التراسونیک) به رتبه فعال شبکه آزمایشگاهی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ارتقا یافت.
سرمربی نساجی انتقادات تندی را به داور بازی با گل‌گهر سیرجان وارد کرد.
قائمشهر-سرمربی تیم نساجی مازندران با انتقاد به وضعیت داوری بازی با گل گهر سیرجان گفت: نساجی آزمایشگاه داوران نیست.
وزیر راه و شهرسازی خدمات فنی و مهندسی ارایه شده توسط شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک را خدمات ویژه ای برشمرد که در اجرای طرح نهضت ملی مسکن بیش از گذشته مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
مراسم افتتاحیه آزمایشگاه خط مشی مشترک میان مرکز نوآوی قوه مقننه و دانشگاه تهران در تالار امام خمینی مرکز پژوهش‌های مجلس برگزار شد.
سرپرست مرکز تحقیقات راه،مسکن وشهرسازی ازمراحل نهایی تجهیز قطعات آزمایشگاهی آزمایشگاه مرجع ریلی دربخش خط وآزمایشگاه بزرگ‌مقیاس بارگذاری سریع روسازی درهمکاری باشرکت ساخت وسازمان راهداری خبرداد
نخستین آزمایشگاه جامع و مرجع معدن و صنایع معدنی شرکت ملی مس در شمال‌غرب کشور با حضور سید رضا فاطمی امین وزیر صمت ، دکتر خرم استاندار آذربایجان شرقی و دکتر علی رستمی مدیرعامل شرکت ملی مس افتتاح شد.
مجید کیانپور با اشاره به ارائه خدمات این آزمایشگاه گفت: ۶۰ هزار متر حفاری برای پروژه های ژئوتکنیک انجام شده است و ۷۵ درصد فعالیت های آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با وزارت راه و شهرسازی است.
مشاور حقوقی وزیرضمن تشریح نکاتی درخصوص صدور مجوزها، به این مسئله اشاره کرد که در آینده با ارتقا شرکت به سازمان وافزایش نقش نظارتی، تبدیل آزمایشگاه به مرجع صدورمشاوره‌های تخصصی ممکن خواهد شد.
رئیس پلیس پایتخت از شناسایی و انهدام ۴ لابراتور تولید مواد مخدر صنعتی در تهران و دستگیری تمام عناصر و گرداننده این محله‌ها خبر داد.
رئیس پژوهشگاه رویان گفت: با ایجاد آزمایشگاهی برای دانش‌آموزان، فرصت و زمینه‌ای فراهم می‌کنیم که دانش آموزان با سلول و کار در آزمایشگاه آشنا شوند.
هیئت روسیه در سازمان ملل می گوید که مسکو به تحقیق در مورد فعالیت آزمایشگاه های بیولوژیک آمریکا در اوکراین ادامه خواهد داد و این فعالیت ها را زیر نظر خواهد داشت.
به دنبال ایجاد آزمایشگاه مرجع معدنی در شمال غرب و با رویکرد استان آذربایجان شرقی هستیم.
آزمایشگاه مرجع آلودگی بویایی و تأمین تجهیزات آزمایشگاهی و تربیت نیروی متخصص در حوزه آلودگی بویایی، راه اندازی می‌شود.
راه‌اندازی آزمایشگاه مرجع آلودگی بویایی، بر اساس تفاهم‌نامه معاونت آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان محیط زیست، دانشکده محیط زیست دانشگاه تهران و پارک علم و فناوری دانشگاه تهران محقق می شود.
سمنان- رئیس جهاد دانشگاهی استان سمنان، گفت: در قالب اجرای مصوبه هیئت دولت در زمینه قطب دامپروری مهدی‌شهر، یک آزمایشگاه پایه مرکز به نژاد دامی در این شهرستان ایجاد و تجهیز خواهد شد.
مدیرعامل آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گفت: بر اساس اعلام نماینده سازمان حسابرسی در جلسه مجمع عمومی این شرکت، صورت‌های مالی طبق استانداردهای حسابداری، مطلوب ارزیابی شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ