مرکز نوآوری شرکت سنگ آهن مرکزی ایران در دانشگاه یزد افتتاح شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرکز رشد و نوآوری بابلسر صبح امروز با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور افتتح شد.
بندرعباس - با حضور امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش، مرکز تعمیرات رده میانی یگان‌های شناور سطحی و زیر سطحی در بندرعباس افتتاح شد.
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: حداکثر تا اوایل سال آینده، مرکز جدید افتتاح خواهیم کرد و این مرکز جدید یکی از قطب‌های رادیوداروی کشور خواهد بود.
دومین مرکز خدمات و فروش ایرانسل در کلان‌شهر مشهد مقدس، با حضور مدیران ارشد استان خراسان رضوی آغاز به کار کرد.
نخستین خانه نخبگان کشور و مرکز نوآوری و کارآفرینی بافقی نو به همت شرکت سنگ آهن مرکزی ایران در شهرستان بافق افتتاح شد.
نمایشگاه بین‌المللی فناوری و نوآوری «هایتکس» در شهر اربیل مرکز اقلیم کردستان عراق افتتاح شده و به مدت چهار روز ادامه خواهد داشت. 120 شرکت از 20 کشور در این نمایشگاه بین المللی شرکت کردند.
حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی عصر روز پنجشنبه در مراسم افتتاح مرکز نوآوری و خانه خلاق سرو که در حسینیه جماران برگزار شد، تاکید کرد: از پلتفرم‌ها و فضا‌های موجود باید به بهترین نحو استفاده کرد، ولی شرط آن این است که از عظمت این فضا و نادانسته‌های خود در این خصوص، نترسیم؛ بلکه باید وارد این عرصه سخت شد.
سایت مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با حضور فرمانده انتظامی کل کشور، استاندار تهران و دادستان عمومی و انقلاب استان تهران افتتاح شد.
سرپرست ستاد اجرایی فرمان امام، با عنوان این مطلب که از هر ۶ بیمار یکی از آنها به دلیل سرطان فوت می‌کند، گفت: ایده ساخت مرکز جامع پیشگیری و درمان سرطان برکت ۶ سال پیش شکل گرفت.
مرکز جامع سرطان برکت از پیشرفته‌ترین و مجهزترین مراکز پیشگیری و درمان سرطان در منطقه با حضور رئیس‌جمهور افتتاح شد.
شهردار منطقه ۱۳ تهرانا ز افتتاح مرکز نگهداری و واکسیناسیون سگ‌های بلاصاحب در تهران خبر داد و گفت: به افرادی که خواستار نگهداری از سگ‌ها هستند واگذاری صورت می‌گیرد.
نخستین مرکز «رشد و فناوری علوم جو، هواشناسی و هوانوردی» کشور در پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو سازمان هواشناسی کشور افتتاح می‌شود.
پروژه استراتژیک و پیشرفته‌ترین مرکز جامع توالی‌یابی ژنوم و سنتز ژن و همچنین خطوط جدید و به روز شده شرکت داروسازی تولیددارو توسط ستاد اجرایی فرمان امام به بهره‌برداری رسید.
رئیس سازمان خدمات شهرداری تهران با اشاره به افتتاح هشتمین مرکز مرکز تسهیل و توسعه کسب و کار و کارآفرینی اجتماعی گفت: این مرکز با تمرکز بر دانش بنیان‌ها و کسب و کارهای نو افتتاح شد.
رئیس سازمان خدمات شهرداری تهران با اشاره به افتتاح هشتمین مرکز مرکز تسهیل و توسعه کسب و کار و کارآفرینی اجتماعی گفت: این مرکز با تمرکز بر دانش بنیان‌ها و کسب و کارهای نو افتتاح شد.
مدیرعامل ستاد معاینه فنی با بیان این‌که مراکز معاینه فنی شهر تهران ظرفیت پذیرش سالانه دو میلیون و ۶۰۰ دستگاه خودرو را دارد، گفت: مرکز معاینه فنی آزادی با مشارکت بخش خصوصی راه اندازی شد.
رئیس سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران از افتتاح ۱۳ مرکز کارآفرینی دیگر در سطح کلانشهر تهران تا پایان سال جاری خبر داد.
رئیس پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات، از افتتاح پردیس شعبه مشهد پارک فاوا، هم‌زمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و تبدیل آن به هاب تولید محتوا و خدمات ابری خبر داد.
جانشین وزیر دفاع گفت: بزودی مرکز نوآوری سرباز افتتاح می‌شود که در آن، سربازان می‌توانند برای حوزه‌های آینده، ایده ارائه دهند.
همزمان با هفته پژوهش، نشست تخصصی هوش مصنوعی، فرهنگ و حکمرانی آینده در دانشگاه علم و صنعت برگزار و مرکز نوآوری حکمرانی هوشمند این دانشگاه افتتاح می شود.
در آستانه فرارسیدن سالروز ولادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار، مرکز تخصصی ویژه بانوان بیمارستان هاجر با حضور حجت‌الاسلام محمدحسنی افتتاح شد.
مرکز استعدادیابی، آموزش و توانمندسازی منطقه ۱۳ با عنوان "پویا شهر" در خیابان پیروزی افتتاح شد.
مدیرعامل سازمان رفاه اجتماعی شهر تهران گفت : یاور شهر ۸ ویژه بانوان دارای بیماری خاص و اعصاب و روان با ظرفیت ۱۵۰ نفر افتتاح شد.
شهردار منطقه ۱۳ گفت: مرکز توانمندسازی و مهارت آموزی زنان کارآفرین با رویکرد اشتغال زایی وحمایت از تولید و مشاغل خانگی به همت اداره بانوان در مجموعه شهربانو این منطقه افتتاح و راه اندازی شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ