ستاره تازه‌وارد تراکتور کار خود را با این تیم شروع کرده و برای روزهای خوب انگیزه زیادی دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک عضو تالار مشاهیر WWE معتقد است تیم نویسندگان WWE می توانند با بازگرداندن سمی زین به ماجرای بلادلاین، بر جذابیت آن اضافه کنند.
حسین انواری گفت: باید طوری شود که مذاکرات مربوط به لایحه حجاب علنی نشود چرا که التهاب آور خواهد بود.
در تحقیقات اولیه مشخص شد این فرد که دارای تابعیت ایرانی است.
آیت الله علی معلمی نماینده استان مازندران در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه قائم شهر گفت: کیفر هم باید بازدارندگی داشته باشد. جریمه کردن با مبلغ این مشکل را حل نمی‌کند. متأسفانه اجرای حدود را در جامعه جدی نگرفتیم اگر اجرای حدود واقعا جدی گرفته می‌شد آمار سرقت و شرارت افزایش پیدا نمی‌کرد... در هرصورت یک قانون‌گذار باید به طور جدی قانون وضع کند. این‌ها تعزیر نیاز دارد. این بی‌حجابی‌ها نیاز به تعزیرات دارد و بهترین تعزیرات شلاق است نه پول.
علیرضا پاک فطرت عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس در واکنش به انتشار برخی اخبار مبنی بر حذف درس زبان انگلیسی و جایگزینی آموزش زبان‌های دیگر مانند چینی و روسی در مدارس، گفت: امروز زبان انگلیسی زبان رایج در دنیا به شمار می‌آید و قطعا کمیسیون آموزش با استفاده از بُعد نظارتی خود اجازه حذف آموزش زبان انگلیسی را نخواهد داد.
با غیبت علی احمدی مشخص شد که عباس دارابی عضو تازه هیئت مدیره باشگاه ذوب‌آهن، سرپرستی تیم فوتبال این باشگاه را نیز برعهده خواهد داشت.
عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی افزود: در این مصوبه برای فروشگاه‌هایی که به صورت شبکه‌ای اقدام به فروش محصولاتی می‌کنند که ترویج چهار عنوان مجرمانه ذکر شده را داشته باشد، تا سقف 10 درصد سود سالیانه، این فروشگاه‌ها به عنوان جریمه برایشان در نظر گرفته می‌شود.
عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی افزود: در این مصوبه برای فروشگاه‌هایی که به صورت شبکه‌ای اقدام به فروش محصولاتی می‌کنند که ترویج چهار عنوان مجرمانه ذکر شده را داشته باشد، تا سقف 10 درصد سود سالیانه، این فروشگاه‌ها به عنوان جریمه برایشان در نظر گرفته می‌شود.
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: دشمن پویش‌هایی را برای تحریم لباس مشکی و محرم راه انداخته است که باید با آن مقابله کرد. مجالس امام حسین را باید قوی‌تر برگزار کنیم.
علی حدادی عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها در مجلس از اعلام وصول استیضاح وزیر کشور در این کمیسیون خبر داد و گفت این کمیسیون فرایند بررسی استیضاح احمد وحیدی را آغاز کرده است.
مطابق با تازه ترین اطلاعات، داریوش ارجمند، محمدحسین ایمانی خوشخو، حسن بلخاری، محمدرضا پورجعفر، محمدرضا حسنایی، ابوالفضل داودی رکن‌آبادی، علیرضا عندلیب، عبدالحمید قدیریان، محسن مؤمنی‌شریف و عبدالحمید نقره‌کار ترکیب اعضای جدید را تشکیل می‌دهند.
عضو هیأت علمی دانشکدگان کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران در پژوهش تازه خود، تحلیلی از پدیده تغییر اقلیم در ایران ارائه داده است.
کشورهای عضو اتحادیه اروپا روز چهارشنبه نخستین دور گفتگو‌ها بر سر تحریم‌های تازه پیشنهادی در خصوص تهاجم نظامی روسیه به اوکراین را که احتمالا برخی شرکت‌های چینی و ایرانی را هدف قرار خواهد داد، آغاز کردند.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: آقای رئیس جمهور امروز باید واقعا دلواپس معیشت و متاسفانه حتی یک وعده غذای این ملت بزرگ باشیم تورم طوری در این کشور یکه تازی می‌کند که کار از شکاف و دره و گسل طبقاتی گذشته است.
عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها در مجلس گفت: با توجه به تعطیلات شنبه و یکشنبه در کشور‌های دیگر و تعطیلات جمعه در برخی از کشور‌ها نظیر کشور ما، پیشنهاد روز پنج‌شنبه برای تعطیلات سراسری در کشور، باعث می‌شود که ۴ روز در هفته از دنیا جدا شویم.
علی اصغر قائمی عضو کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران در مورد وعده ورود تراموا از سوی شهردار تهران به پایتخت، واکنش نشان می‌دهد و می‌گوید: در دوره‌های قبل چند نمونه اتوبوس‌های سه کابین وارد شد که تست هایش را انجام داد و می‌توانیم به جای تراموا در مورد ورود این اتوبوسها، تمرکز کنیم. البته در حالت کلی هر مد حمل و نقلی جدیدی که بخواهد در تهران فعال شود باید در وهله اول مصوبه شورایعالی ترافیک را اخذ کند و بعد از آن بایستی از شورای شهر تهران مصوبه بگیرد تا قابلیت اجرا پیدا کند.
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: نمی‌توان مردم را به آینده وعده داد و از این سخن گفت که تازه یک سال از عمر این دولت گذشته است، اقتصاد فقط یارانه و صدقه دادن به مردم نیست.
مجله اشپیگل آلمان روز شنبه بدون افشای منابع خود ادعا کرد که برلین و هشت کشور دیگر عضو اتحادیه اروپا در حال برنامه ریزی برای گسترش تحریم‌ها علیه ایران هستند.
مجله اشپیگل آلمان روز شنبه بدون افشای منابع خود ادعا کرد که برلین و هشت کشور دیگر عضو اتحادیه اروپا در حال برنامه ریزی برای گسترش تحریم‌ها علیه ایران هستند.
عضو تیم ملی تیراندازی کشورمان پس از کسب سهمیه المپیک گفت: راه من تازه آغاز شده و امیدوارم بتوانم به خوبی تمرین کنم و رکورد خود را تا المپیک پاریس ارتقا دهم.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: بنا بر آن است که تا پایان آبان، تکلیف اصلاح قانون انتخابات مشخص شود؛ رسیدگی به این طرح در دستورکار قرار گرفته و به محض اتمام بررسی‌ها به صحن علنی خواهد آمد.
مدیرعامل ساتکاب گفت: از شرکت‌های دانش بنیان تولید کننده کالا یا ارائه کننده خدمات حوزه صنعت آب و برق که در حوزه بومی‌سازی صاحب ایده یا نوآوری هستند حمایت می کنیم.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، با برشمردن الزامات واردات خودرو گفت: اختصاص سهمیه واردات به خودروسازان خطر بزرگی است که می‌تواند نوع جدیدی از انحصار را در بازار خودرو ایجاد کند، لذا به شدت باید از آن اجتناب شود.
در این رای‌گیری جعفرگودرزی ۸۲ رای، کامران ملکی ۷۴ رای، رضا صائمی ۶۹ رای، رضا درستکار ۵۵ رای و محمدرضا لطفی با ۴۹ رای به عنوان اعضای اصلی و جلیل اکبری صحت با ۳۳ رای و گیسو فغفوری با ۲۶ رای به عنوان دو عضو علی‌البدل هیات‌مدیره انتخاب شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ