در تحقیقات اولیه مشخص شد این فرد که دارای تابعیت ایرانی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان‌های اطلاعاتی ترکیه مدعی شدند به پایگاه داده‌ای درباره هزاران عضو گروهک تروریستی داعش دست یافتند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: عضو گروهک تروریستی منافقین در فنوج دستگیر شد.
یک عضو گروهک «جیش الظلم» پیش از اقدام تروریستی دستگیر شد.
گروهک‌های تروریستی ضدانقلاب پس از شکست پروژه‌های آشوب طلبانه که از سال گذشته آغاز شد و طرح‌های تجزیه طلبانه شان با مخالفت سایر گروه‌های معاند روبرو شد، دچار اختلاف درونی شدید شدند؛ اختلافاتی که به عملیات حذف فیزیکی مخالفین انجامید و جدیدترینش درگیری روز ۳۱ خرداد میان دو شاخه از گروهک تروریستی کومله کردستان بود که منجر به هلاکت دو عضو این گروهک و تشدید اختلافات میان آن‌ها بود.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی جزئیات حمله گروهک تروریستی به مرز مشترک بین ایران و پاکستان که منجر به شهادت ۵ مرزبان ایران شد را تشریح کرد.
سردار جلیلیان گفت: در تحقیقات اولیه مشخص شد این فرد که دارای تابعیت از یکی از کشور‌های همسایه می‌باشد با یک برنامه ریزی هدفمند در این منطقه به تبلیغ برای گروهک تروریستی داعش اقدام می‌کرده است.
۶ عضو گروهک حرکة النضال امروز به اعدام محکوم شدند و این در حالی است که این افراد در کارنامه تروریستی خود اقداماتی نظیر بمب گذاری، تفرقه افکنی و شهادت مأموران انتظامی و بسیج را دارند.
خبرگزاری فارس از اعدام آرش احمدی عضو گروهک تروریستی کومله خبرداد.
خبرگزاری فارس از اعدام آرش احمدی عضو گروهک تروریستی کومله خبرداد.
گروهک تروریستی کومله؛ گروهکی است که با حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی دست به اقدامات خرابکارانه در ایران می‌زند؛ که یکی از اعضای آن بنام آرش احمدی صبح امروز اعدام شد.
یک عضو کنگره آمریکا از شکست سیاست های دولت بایدن در مهار داعش خبر داد که موجب شده این گروه تروریستی مجددا به خطری برای جهان به ویژه خاورمیانه تبدیل شود.
فرماندهی نیروهای آمریکا در آفریقا ادعا کرد که در حمله هوایی این کشور در سومالی دست‌کم ۳۰ عنصر گروهک تروریستی الشباب کشته شدند.
معاون وزیر اطلاعات سومالی از کشته شدن دست‌کم ۸۸ عضو گروهک تروریستی الشباب در منطقه میانه‌شابل این کشور خبر داد.
در نتیجه مجموع آشوب­گری­‌های یاد شده تاکنون بالغ بر ۲۰۰ نفر جان خود را از دست داده اند که می توان آنها را به اقسام: شهدای امنیت، شهدای مردمی در اقدامات تروریستی، افراد بی گناه قربانی پروژه کشته سازی گروهک­‌ها، مردم بی­گناهی که در شرایط بهم­ ریختگی امنیتی جان باخته‌­اند، اغتشاشگران و نیز عناصر ضدانقلاب مسلح عضو گروهک‌­های تجزیه طلب، تفکیک کرد.
نیروهای حشد شعبی عراق سه عضو گروه تروریستی داعش از جمله یک سرکرده آن را در شمال موصل به هلاکت رساندند.
متهم که ۱۶ سال داشت و ایرانی بود به جایگاه رفت و با ابراز ندامت از حضورش در گروهک تروریستی داعش گفت: من فریب خوردم، فکر کردم سوار ماشین‌های امریکایی می‌شویم و از زندگی‌مان لذت می‌بریم، اما همه حرف‌های‌شان دروغ بود. باور کنید خانواده‌ام نمی‌دانند من عضو این گروه شده‌ام. من وقتی به عضویت داعش در آمدم پشیمان شدم و آن‌ها من را یک ماه در چادر زندانی کردند، چون ایرانی بودم فکر می‌کردند جاسوس هستم. خیلی دنبال راه فرار بودم تا اینکه دستگیر شدم.
یک منبع آگاه امنیتی کشته شدن دو عضو گروهک تروریستی جیش الظلم در حادثه تروریستی امروز خیابان رازی را تأیید کرد.
فعالان شبکه‌های اجتماعی تصویری را منتشر کرده اند که نشان می‌دهد کمال کریمی یک عضو ارشد گروهگ تروریستی موسوم به حزب دموکرات کردستان ایران در حال مصاحبه است که چند انفجار پی در پی رخ می‌دهد. این فعالان شبکه‌های اجتماعی مدعی شده اند این انفجار‌ها مربوط به اصابت موشک‌های سپاه پاسداران ایران به مقر گروهک تروریستی است.
لحظات اولیه برخورد موشک‌های سپاه در حمله به گروه تروریستی حزب دمکرات هنگام مصاحبه زنده با کمال کریمی عضو ارشد گروه تروریستی حدکا را مشاهده می‌کنید.
در پی دور جدید حملات نیروی زمینی سپاه علیه مواضع گروهک‌های تجزیه طلب در شمال عراق، یک عضو ارشد گروهک تروریستی «کومله» در گفت‌وگو با خبرگزاری رویترز از تلفات و خسارات خبر داد.
منابع محلی در شمال شرقی استان دیالی از هلاکت ۵ عضو گروه تروریستی داعش در درگیری با نیروهای ارتش عراق خبر دادند.
در جریان درگیری میان نیروهای سومالی و گروهک تروریستی الشباب در مرکز این کشور ۳۰ تَن از عناصر این گروهک کشته شدند.
ارتش سومالی از کشته و زخمی شدن ۱۶ نفر از اعضای گروهک تروریستی الشباب در مرکز و غرب این کشور خبر داد.
پلیس انگلیس اعلام کرد یک شهروند این کشور که عضو گروه تروریستی داعش بوده را هنگام بازداشت از ترکیه در فرودگاه «لوتون» لندن بازداشت کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ