با غیبت علی احمدی مشخص شد که عباس دارابی عضو تازه هیئت مدیره باشگاه ذوب‌آهن، سرپرستی تیم فوتبال این باشگاه را نیز برعهده خواهد داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهدی طارمی با ۶ گلی که در ۲ بازی برابر تیم‌های ملی افغانستان و قرقیزستان به ثمر رسانده است به عنوان قطعی آقای گلی مسابقات فوتبال تورنمنت کافا خواهد رسید.
روزنامه دولتی ایران در مطلبی عنوان کرده با علی دایی برای حضور در پرسپولیس مذاکره شده است.
اولین برد تیم ملی در جام جهانی فرانسه مقابل آمریکا به دست آمده است.
لابا کودجو برای دومین فصل متوالی آقای گل امارات شد و به رکورد خیره کننده 86 گل برای العین در چهار فصل دست یافت.
درست است که فوتبال در هر لیگ اروپایی دشواری خاص خودش را دارد؛ ولی قاعدتا نمی‌توان دستاوردی را که علی دایی و علی کریمی در بایرن مونیخ داشتند، هم‌ردیف قهرمانی‌های دیگر گذاشت.
دایی در بازی‌های آسیایی ۹۴ هیروشیما از ناحیه طحال دچار پارگی شدید شد به طوری که تنی چند از ملی‌پوشان تصور کردند وضعیت او بسیار وخیم است و حتی شروع اشک ریختن کردند، اما به لطف خدا علی دایی پس از یک عمل سنگین و البته موفقیت آمیز به زندگی و به تیم ملی برگشت و همه ایران را خوشحال کرد. درست مثل احمدرضا عابدزاده که در سال ۸۱ عمل جراحی سنگینی را روی مغز خود تحمل کرد و...
آن بالا ایستادن عادت شماست علی دایی، تصادفی نبود که جایزه "بازی جوانمردانه" توسط شما اهدا شد. چرا ما این‌قدر علی دایی را دوست داریم
آن بالا ایستادن عادت شماست علی دایی، تصادفی نبود که جایزه "بازی جوانمردانه" توسط شما اهدا شد.
یک احتمال هیجان انگیز برای فوتبال ایران در مراسم امشب بهترین های فیفا وجود دارد.
علی دایی را در پاریس تحویل گرفته‌اند... او در شام ویژه پیش از مراسم دبست عکسی با جانی اینفانتینیو رئیس فیفا انداخته است.
پورتو در دیدار برابر فامالیسائو با ۴ گل به پیروزی دست پیدا کرد که گل چهارم پورتو را در این بازی مهدی طارمی به ثمر رساند.
پورتو در دیدار برابر فامالیسائو با ۴ گل به پیروزی دست پیدا کرد که گل چهارم پورتو را در این بازی مهدی طارمی به ثمر رساند.
حامد بهداد نوشت: علی دایی محبوب و قهرمان ما است. ایرانی است و ایرانی دوستش دارد. ناشناس برنامه افق از جانب ما حرف نزند.
مازیار زارع پیروزی ملوان برابر نفت مسجدسلیمان را به علی دایی تقدیم کرد.
از روز گذشته فیلم حرف‌های جنجالی کارشناس شبکه افق درباره علی دایی دست به دست می‌چرخد.
اینکه درست بعد از اقدام نسنجیده اخیر مبنی بر بازگرداندن خانواده علی دایی و بازتاب منفی آن در رسانه‌های جهان، یکی از چهره‌های نزدیک به جبهه پایداری خواستار برخورد تندوتیز با علی دایی می‌شود، یکی از آن ابهاماتی است که باید برایش پاسخ روشنی مطرح شود. مشخص نیست در این فضا سیلی‌زدن به علی دایی کدام درد موجود را تسکین می‌دهد یا اینکه کدام یک از مشکلات مردم را حل‌وفصل می‌کند.
پرسش علی دایی درباره اینکه «آیا می‌خواستند تروریست بازداشت کنند؟» اشاره به اتفاقی تاریخی دارد که دست بر قضا آن هم بر کسی پوشیده نیست. ماجرای این یکی مربوط به اسفند ۱۳۹۸ است که نیرو‌های اطلاعاتی و امنیتی ایران در اقدامی خبرساز هواپیمایی دوبی به قرقیزستان را در بندرعباس به زمین نشاندند؛ در آن پرواز عبدالمالک ریگی حضور داشت که بعد از بازداشت، به اوین برده شد و سرانجام هم به دار آویخته شد. بعد از آن تا به الان، مشابه اتفاق مذکور، اینکه بخواهند هواپیمایی را به زمین بنشانند، رخ نداده یا اینکه اگر رخ داده، خبرش رسانه‌ای نشده است.
همسر و دختر علی دایی بازداشت شدند؛ این شایعه چند ساعتی است که در فضای مجازی دست به دست می‌شود.
روزنامه ایران وابسته به دولت نوشت: اغلب مرفهین بی درد، آن طرف مرز تابعیت دارند و اگر هم دل شان آنجا نباشد که اغلب هست زن و فرزندشان، آن طرف گروگانند.
روزنامه دولت در مطلبی به علی دایی و علی کریمی حمله کرده و انتقادات تندی از آنها داشته است.
روبرت لواندوفسکی شب گذشنه یک پنالتی حساس برابر مکزیک را از دست داد تا همچنان برای گلزنی در جام جهانی ناکام باشد.
نمی‌شود همه چیز را به شایعات سپرد. عدم مدیریت صحیح در رفتار با علی دایی، اسطوره فوتبال ایران، سرآغازی بر به‌وجودآمدن شایعات جنجالی است که حالا بُعد جهانی به خود گرفته است. ماجرای این اخبار درست از رفتاری که با علی دایی در فرودگاه امام خمینی شد، کلید خورد
این رویه درستی نیست که اگر روزی حرف دایی به مذاق‌مان خوش نیامد او را از اساس انکار کنیم و روزی دیگر اگر حرف دل‌مان را زد، کاملا تغییر موضع بدهیم. این درست نیست که حق اظهارنظر اجتماعی یا طرح سوال را برای یکی در قواره‌های دایی محفوظ ندانیم، اما تلویزیون در مورد مسائل روز با ورزشکاران همسو که از نظر حرفه‌ای در سطحی بسیار پایین‌تر قرار می‌گیرند مصاحبه‌های اختصاصی ترتیب بدهد.
واقعا مسئله اینجاست که آیا نماینده اردبیل، نماینده مردم این شهر در مجلس است یا اینکه سخنگوی دولت؟ او چطور خودش را نماینده مردم این شهر توصیف کرده و بعد به‌راحتی درباره مرگ یک جوان چنین اظهارات عجیبی را بیان می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ