عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها در مجلس گفت: با توجه به تعطیلات شنبه و یکشنبه در کشور‌های دیگر و تعطیلات جمعه در برخی از کشور‌ها نظیر کشور ما، پیشنهاد روز پنج‌شنبه برای تعطیلات سراسری در کشور، باعث می‌شود که ۴ روز در هفته از دنیا جدا شویم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سمنان- دبیر ستاد ساماندهی امور جوانان استان سمنان با بیان اینکه طرح «سه شنبه‌ها با جوان» در استان اجرا می شود، گفت: موضوع این طرح گفتگوی مستقیم بین جوانان و مسئولان است.
چندین پویش برای موافقت و مخالفت تعطیلی شنبه‌ها در سامانه تعاملی فارس‌من ثبت شد. در این پویش‌ها مخالفان معتقدند پنج‌شنبه برای ایرانیان یک روز فرهنگی و مناسکی است و تغییر تعطیلی پنج‌شنبه به همین واسطه امکان‌پذیر نیست.
محسن پیرهادی عضو هیئت‌رئیسه مجلس ایجاد تعطیلی شنبه به‌جای پنج‌شنبه را استفاده از فرصت بین‌المللی برای تعاملات تجاری دانست و گفت: اما مسلماً این به معنای حل مسائل اقتصادی به طور كامل نیست.
ابوالفضل ابوترابی عضو کمیسیون شورا‌ها در مجلس گفت: دولت در لایحه خود تعطیلی پنجشنبه‌ها را آورده بود که کمیسیون اجتماعی مصوب کرد شنبه‌ها تعطیل شود و این موضوع بار مالی ندارد.
عضو کمیسیون شوراها در مجلس گفت: دولت در لایحه خود تعطیلی پنجشنبه‌ها را آورده بود که کمیسیون اجتماعی مصوب کرد شنبه‌ها تعطیل شود و این موضوع بار مالی ندارد.
فتح‌الله توسلی درباره احتمال رای آوردن این طرح در مجلس اظهار داشت: برداشت من این است که به احتمال زیاد طرح تعطیلی شنبه‌ها تصویب شود. دوستان در صحن باید نظر نهایی را دهند و نظراتی مخالفی نیز درباره این طرح وجود دارد
محسن پیرهادی نماینده تهران در مجلس پاسخ تندی به توئیت اخیر میرسلیم درباره طرح تعطیلی شنبه داد.
نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تبدیل پنجشنبه‌ها به روز کاری و تعیین شنبه به عنوان روز تعطیل از دیگر مصوبات نشست امروز این کمیسیون بود تا مناسبات اقتصادی کشور تحت تأثیر تفاوت روز‌های تعطیل در هفته با سایر کشور‌ها قرار نگیرد.
نماینده مردم بافق و مهریز در مجلس شورای اسلامی انتقاد خود از مصوبه روز گذشته کمیسیون اجتماعی مجلس منبی بر تعطیلی شنبه‌ها به جای پنج‌شنبه‌ها را اعلام کرد.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از موافقت اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس با تعطیلی شنبه ها به جای پنجشنبه ها خبر داد.
محسن پیرهادی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تعطیلی شنبه‌ها را با شجاعت جایگزین پنج‌شنبه‌ها کنیم، گفت: تغییر تعطیلی از پنجشنبه به شنبه، هیچ منع شرعی و قانونی ندارد و صرفا نیاز به یک عزم و اصلاح دارد.
دولت به دنبال تعطیلی پنج‌شنبه‌ها بود، اما برخی از نمایندگان مجلس از جمله محسن پیرهادی، نماینده تهران پیشنهاد تعطیلی شنبه‌ها را مطرح کرد.
ساماندهی تعطیلات موضوعی است که از زمان مجلس ششم تا کنون مطرح بوده، ولی به دلایل گوناگون، هنوز تعیین تکلیف نشده است. تعطیلات نوروزی، تغییر برخی تعطیلات مذهبی و موارد مشابه، طرح‌هایی است که بار‌ها در مجلس به بحث گذاشته شده، اما هنوز به نتیجه نرسیده است. موضوع تعطیلی شنبه‌ها به جای پنجشنبه‌ها از موضوعاتی است که اخیرا به شدت بین نمایندگان مجلس داغ شده است.
حسینی درمورد تعطیل کردن روز‌های شنبه به‌جای پنج‌شنبه گفت: تعطیل کردن شنبه یک پیشنهاد با دیدگاه همه جانبه است.
پرسپولیس بالاخره در روز شنبه یک برد مهم به دست آورد تا خرافات را به باد فراموشی بسپارد.
«تعطیلی شنبه‌ها به‌جای پنج‌شنبه‌ها و بهره‌مندی تمامی نیرو‌های کار اعم از دولتی و بخش خصوصی، مطالبه بخشی از فعالان اقتصادی و مردم از مجلس است. با ارائه اصلاحیه‌ای بر لایحه دولت به کمیسیون اجتماعی، پیگیر هردو مطالبه هستم. این امر به بهره‌وری، ارتباطات بین‌المللی و عدالت، کمک خواهد کرد.»
نایب رئیس فراکسیون انقلاب مجلس گفت: با ارائه اصلاحیه‌ای بر لایحه دولت، تعطیلی شنبه‌ها به جای پنجشنبه‌ها را در کمیسیون اجتماعی مجلس پیگیری می‌کنیم.
معاون اجرایی رئیس‌جمهوری از فعالیت‌ها و خدمات ستاد سفر به مسافران نوروزی بازدید کرد و گفت: دولت لایحه تعطیلی پنجشنبه‌ها را در قالب اصلاح ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری به مجلس ارائه کرد.
معاون اجرایی رئیس‌جمهوری از فعالیت‌ها و خدمات ستاد سفر به مسافران نوروزی بازدید کرد و گفت:دولت لایحه تعطیلی پنجشنبه‌ها را در قالب اصلاح ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری به مجلس ارائه کرد.
معاون اجرایی رئیس‌جمهوری از فعالیت‌ها و خدمات ستاد سفر به مسافران نوروزی بازدید کرد و گفت:دولت لایحه تعطیلی پنجشنبه‌ها را در قالب اصلاح ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری به مجلس ارائه کرد.
رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به اینکه پنجشنبه ها معابر شهر کم ترافیک است گفت: رانندگان در شرایط خلوت بودن معابر بیش از پیش قوانین و مقررات را رعایت نمایند.
سرتیم حفاظت از مسعود رجوی در برنامه «قرار شنبه‌ها» گفت: تاریخ مصرف رجوی تمام شده و مرده و زنده بودن او تفاوت چندانی ندارد، اما از روی برخی شواهد می‌توان به زنده بودن او پی برد.
سرتیم حفاظت از مسعود رجوی در برنامه «قرار شنبه‌ها» گفت: تاریخ مصرف رجوی تمام شده و مرده و زنده بودن او تفاوت چندانی ندارد، اما از روی برخی شواهد می‌توان به زنده بودن او پی برد.
سیاوش یزدانی در برزخ عجیبی قرار گرفته؛ او نه می تواند به استقلال برگردد و نه مجوز حضور در تمرینات ملوان را دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ