حسین انواری گفت: باید طوری شود که مذاکرات مربوط به لایحه حجاب علنی نشود چرا که التهاب آور خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه گفت: آزادسازی پول‌های بلوکه شده تاثیر مثبتی در بازارهای مختلف و نرخ ارز خواهد داشت.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه گفت: آزادسازی پول‌های بلوکه شده تاثیر مثبتی در بازارهای مختلف و نرخ ارز خواهد داشت.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه گفت: آزادسازی پول‌های بلوکه شده تاثیر مثبتی در بازارهای مختلف و نرخ ارز خواهد داشت.
عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی می‌گوید: پیش ثبت‌نام امری محرمانه است اصل ثبت‌نام مربوط به ۲۷ مهرماه است اما در مجموع ثبت‌نام محرمانه است.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: سخنان رهبر انقلاب در حضور دانشمندان و دست اندرکاران صنعت صلح آمیز هسته‌ای، جمهوری اسلامی را در سکوی صداقت و وفاداری به پیمان‌های بین المللی نشاند.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: رهبری انقلاب با بیانات خود در مراسم سالگرد امام خمینی (ره) خواستند تصویر واقعی استکبار جهانی را که به دنبال نابودی و تجزیه کشور است، نشان دهند.
عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی می‌گوید: در حال حاضر انقدر شرایط نا معقول و نگران کننده است که چهره‌های اصول‌گرای منطقی و معتدل هم نسبت به سیاست‌های حاکم موضع منفی دارند و منتقد قدرت هستند.
حمیدرضا ترقی، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه گفت: بر اساس گزارش‌های بانک جهانی در سال آینده با رشد حداقل پنج درصدی مواجهیم و باتوجه رفع موانع تولید در کشور و بازشدن زمینه‌های صادرات به ویژه به کشور‌های همسایه و افزایش سرمایه‌گذاری‌های خارجی از جمله چین و روسیه، پیش‌بینی می‌شود اوضاع خوب می‌شود و سال ۱۴۰۲ سال خوبی از نظر اقتصادی باشد».
عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان به موضع گیری درباره توافق ایران و عربستان پرداخت و از کشورهای سازشکار خواست که سفیران رژیم صهیونیستی را اخراج کنند.
عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان گفت: صحنه هایی در سوریه دیده می شود که سنگ را به گریه می اندازد، اما مسئولان آمریکایی بسیار بی رحم هستند و قلب آنها از سنگ هم سخت تر است.
عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان گفت: ما به خارج درباره انتخاب رئیس جمهور تکیه نمی کنیم بلکه ما راهکار نزدیک تر و مطمئن تر یعنی گفتگو و توافق لبنانی را مورد توجه قرار می دهیم.
عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان از بی تفاوتی برخی سیاستمداران این کشور به اوضاع نابسامان لبنان به شدت انتقاد کرد.
عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان گفت: بحرانهای اقتصادی و معیشتی روند فزاینده پیدا کرده است و کشور از اوضاع بد به سمت بدتر حرکت می کند.
عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه با بیان اینکه حماسه ۹ دی پایانی بر ۸ ماه مناقشه خیابانی و ماجراجویی سیاسی بود، گفت: در اغتشاشات اخیر آمریکایی‌ها باز هم به دنبال تکرار اشتباه خود در ۱۴۰۱ بودند.
عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان با بیان اینکه برخی جریان های سیاسی ماجراجو در انتخاب رئیس جمهور این کشور به بن بست رسیدند، تاکید کرد که تنها راه انتخاب رئیس جمهور دستیابی به توافق است.
امیررضا واعظ‌آشتیانی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه گفت: اگر بحث شایسته‌سالاری را داریم، باید به‌گونه‌ای عمل کنیم که مدیری توانا و کارآمد که بتواند حرکت جدیدی انجام شود، روی کار بیاید. روزی که آقای رستم قاسمی به‌عنوان وزیر راه و شهرسازی انتخاب شد، ایشان استنباط داشت که به سمت وزارت نفت می‌رود. از همان روز اول معلوم بود ایشان نمی‌تواند در این وزارت‌خانه موفق باشد و حالا فقط امیدواریم اتفاق رستم قاسمی تکرار نشود و فردی انتخاب شود که توانایی ایجاد تغییر را داشته باشد و دوباره چند وقت بعد به‌دنبال ترمیم عملکرد او نباشند.
عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان گفت: دخالت سعودی بدترین دخالت خارجی در امور داخلی لبنان است. مسئول نخست ممانعت از گفتگو و توافق میان لبنانی ها، سفارت سعودی است.
عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان اعلام کرد که دودستگی شدید در داخل رژیم موقت اسرائیل و پیروزی راست افراطی به شکل ضعیف نوید دهنده زوال سریع این رژیم است.
عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان تاکید کرد که این کشور در آستانه دستیابی به ثروت و حقوق نفتی و گازی خود است که بیروت را از بحران مالی، اقتصادی و معیشتی نجات می دهد.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی، راهکار خود برای انقلاب اداری را اعلام کرد.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی و نماینده تهران در مجلس راهکار خود برای انقلاب اداری را اعلام کرد.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه در واکنشی عجیب مخالفت خود را با حضور تماشاچیان زن در ورزشگاه ها نشان داد.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی نیز در مخالفت با توافق برجامی احتمالی توئیت زد.
۵ تیم پرتغالی و ۲ تیم ایران در بین محبوب‌ترین شکار‌های ستاره ایرانی پورتو قرار دارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ