به عقیده دیوید بکام با وجود خدمات قابل توجه خانواده گلیزرها برای منچستریونایتد، زمان تغییر مالکیت در این باشگاه فرا رسیده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه پاری سن ژرمن با پیشنهاد باورنکردنی الهلال عربستان برای فروش کیلیان امباپه موافقت کرده است.
به گفته خبرنگار سرشناس ایتالیایی، درخواست پورتو برای فروش مهدی طارمی، انتقال این مهاجم ایرانی به باشگاه میلان را پیچیده کرده است.
گری نویل در گفتگو با بی بی سی معتقد است تا زمان روشن شدن تحقیقات در خصوص مالکیت باشگاه چلسی باید فروش بازیکن از لیگ جزیره به لیگ عربستان سعودی متوقف شود.
از زمان اعلام احتمال انتقال لیونل مسی به باشگاه آمریکایی اینترمیامی بلیت مسابقات این تیم به سرعت در حال فروش رفتن بوده و بلیت برخی مسابقات کاملا فروخته شده است.
باشگاه نساجی جزئیات بلیت فروشی بازی با پرسپولیس در هفته سی‌ام لیگ برتر فوتبال را اعلام کرد.
مدیر سامانه یکپارچه خودرو گفت: زمان ثبت نام در دور دوم عرضه خودرو، بعد از پالایش افرادی که اولویت خود را ویرایش کردند، مشخص می‌شود زیرا ابتدا باید زمان‌بندی تحویل این خودروها تعیین شود.
با توجه به اولویت بندی تحویل خودروهای داخلی، متقاضیان می توانند بعدازظهر امروز با مراجعه به سامانه یکپارچه فروش خودرو از جزئیات تحویل خودرو مطلع شوند.
افرادی که برای فروش خودرو به مراکز تعویض پلاک مراجعه می‌کنند از همان لحظه پلاک برایشان غیرفعال می‌شود و لاشه پلاک به انبار می‌رود و تا یک سال نگهداری می‌شود.
ثبت نام خودروهای وارداتی در چه سامانه‌ای و چگونه انجام خواهد شد؟ شرایط خریداران چه باید باشد؟ پاسخ به تمام این پرسش ها را در این مطلب می خوانیم.
در هفته گذشته زمان آغاز پیش فروش های نوروزی قطار همچنان با بلاتکلیفی به پایان رسید و در بخش مسکن نیز مقاوم سازی مسکن مهر در برابر زلزله مورد توجه همگان قرار گرفت.
معاون شرکت راه آهن گفت: هنوز هنوز زمان فروش بلیت های نورزوی قطار مشخص نیست و تاکنون تصمیمی در این باره گرفته نشده است.
معاون شرکت راه آهن گفت: هنوز هنوز زمان فروش بلیت های نورزوی قطار مشخص نیست و تاکنون تصمیمی در این باره گرفته نشده است.
فروش مجدد ربع سکه در بورس کالا در هفته جاری آغاز خواهد شد. در این مرحله ۴۵۰ هزار قطعه ربع سکه عرضه خواهد شد. جزییات و شرایط خرید ربع سکه چگونه است؟
تصاویری دیدنی از فروش انار در زمان قاجار باقی مانده است. در این تصاویر دوره‌گردان انار را با قاطر حمل می‌کردند./ منبع: همشهری آنلاین
ستاره سابق فوتبال اسکاتلند و باشگاه لیورپول از عملکرد هوگو لوریس انتقاد کرد.
از زمان برگزاری فینال جام جهانی، باشگاه پاری سن ژرمن شاهد افزایش فروش پیراهن های خود بوده است.
از زمان برگزاری فینال جام جهانی، باشگاه پاری سن ژرمن شاهد افزایش فروش پیراهن های خود بوده است.
شرکت بهمن موتور در راستای نیاز مشتریان اقدام به ثبت نام نقدی و نقدی اعتباری 2 محصول خود کرده است.
باشگاه پرسپولیس به زودی بلیت فروشی دیدار با صنعت نفت را آغاز خواهد کرد.
بر اساس دستور وزیر راه و شهرسازی، بازه زمانی فروش بلیت پروازهای اربعین از ۲۰ به ۱۵ شهریور تغییر کرد و با نرخ ۶ میلیون تومان به فروش می رسد.
شاید حضور نیم بند زنان در ورزشگاه آزادی در یک بازی رسمی باشگاهی لیگ داخلی، بتواند کمی از حساسیت‌های فیفا کاسته و باعث رفع خطرات احتمالی گردد؛ هرچند هنوز از بلیت فروشی بدون فیلتر خبری نیست!
شاید حضور نیم بند زنان در ورزشگاه‌ آزادی در یک بازی رسمی باشگاهی لیگ داخلی، بتواند کمی از حساسیت های فیفا کاسته و باعث رفع خطرات احتمالی گردد هرچند هنوز از بلیت فروشی بدون فیلتر خبری نیست
معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی از پیش فروش بلیت‌های اربعین از ۱۶ تا ۳۱ شهریور خبر داد.
مشاهدات میدانی از صرافی های مجاز نشان می دهد بر خلاف روند ابتدای روز، در حال حاضر نرخ دلار توافقی به کانال 30 هزار تومان رسیده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ