معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی از پیش فروش بلیت‌های اربعین از ۱۶ تا ۳۱ شهریور خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پیش فروش بلیت قطارهای مسافری برای بازه زمانی ۱۴۰۲/۵/۱۶ لغایت ۱۴۰۲/۶/۳۱ (مسیرهای رفت تا تاریخ ۱۴۰۲/۶/۳۱ و مسیرهای برگشت تا تاریخ ۱۴۰۲/۷/۱) روز دوشنبه ۲ مردادماه آغاز می شود.
پیش فروش بلیت قطارهای مسافری برای بازه زمانی ۱۴۰۲/۴/۱ لغایت ۱۴۰۲/۵/۱۵ (مسیرهای رفت تا تاریخ ۱۴۰۲/۵/۱۵ و مسیرهای برگشت تا تاریخ ۱۴۰۲/۵/۱۶) روز یکشنبه ۲۸ خرداد ماه آغاز می شود.
پیش فروش بلیت قطارهای مسافری برای بازه زمانی ۱۴۰۲/۴/۱ لغایت ۱۴۰۲/۵/۱۵ (مسیرهای رفت تا تاریخ ۱۴۰۲/۵/۱۵ و مسیرهای برگشت تا تاریخ ۱۴۰۲/۵/۱۶) روز یکشنبه ۲۸ خرداد ماه آغاز می شود.
مرحله دوم فروش یکپارچه خودرو از سوم خردادماه آغاز شد و تنها طی دو روز ۵۲۵هزار متقاضی در این طرح شرکت کردند. به این ترتیب پیش‌بینی می‌شود تا دهم خرداد که زمان پایان ثبت‌نام اعلام شده است، حداقل نیم میلیون نفر دیگر اقدام به ثبت‌نام خودرو کنند. در فروش اول یکپارچه نیز ۹۵۰هزار خودرو پیش‌فروش شد. در این زمینه چندی پیش «دنیای‌اقتصاد» نسبت به گسل تعهدات هشدار داده بود؛ چرا که این حجم از پیش خرید‌ها در مقایسه با تولید سالانه خودروسازان به معنای «فروش مازاد بر ظرفیت» است.
پیش فروش بلیت قطارهای مسافری برای بازه زمانی ۱۱ تا ۳۱ خرداد ماه روز چهارشنبه سوم خردادماه آغاز می‌شود.
پیش فروش بلیت قطارهای مسافری برای بازه زمانی ۲۱ اردیبهشت تا ۱۰ خرداد ماه، روز چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه آغاز می شود.
فروش بلیت قطارهای مسافری برای بازه زمانی ۲۹ فروردین تا ۲۰ اردیبهشت فردا (سه شنبه ۲۲ فروردین ماه) آغاز می‌شود.
پیش فروش بلیت قطارهای مسافری برای بازه زمانی شانزدهم تا بیست و هشتم فروردین ماه، فردا( پنج شنبه ۱۰ فروردین) آغاز می‌شود.
بلیت فروشی دیدار تیم‌های ملی ایران - روسیه آغاز شد و زنان و مردان می‌توانند از این بازی که فردا شب برگزار خواهد شد، دیدن کنند.
بر خلاف روش‌های گذشته، فروش خودرو‌های وارداتی که متقاضیان، کل پول را در همان زمان نام نویسی پرداخت می‌کردند، در سامانه یکپارچه، خریداران قطعی تا زمان تحویل خودرو طی سه مرحله اقدام به تکمیل وجه می‌کنند که مراحل آن در بخشنامه ذکر شده است.
برخلاف روش‌های گذشته فروش خودرو‌های وارداتی که متقاضیان، کل پول را در همان زمان ثبت‌نام پرداخت می‌کردند، در سامانه یکپارچه، خریداران قطعی تا زمان تحویل خودرو طی ۳ مرحله اقدام به تکمیل وجه می‌کنند که مراحل آن در بخشنامه ذکر شده است.
در هفته گذشته زمان آغاز پیش فروش های نوروزی قطار همچنان با بلاتکلیفی به پایان رسید و در بخش مسکن نیز مقاوم سازی مسکن مهر در برابر زلزله مورد توجه همگان قرار گرفت.
همه ساله توزیع بلیت قطارهای از اوایل اسفند آغاز شده بود اما امسال اعلام زمان پیش فروش بلیت قطارها همچنان بلاتکلیف است.
پیش فروش بلیت قطارهای مسافری برای بازه زمانی یکم تا ۲۲ اسفند، از روز چهارشنبه ۱۲ بهمن آغاز می‌شود.
گروه صنعتی ایران خودرو هم زمان با فرارسیدن چهل و چهارمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، طرح بزرگ پیش فروش محصولات خود را با عرضه تعداد قابل توجهی خودرو اجرا می کند.
فروش مجدد ربع سکه در بورس کالا در هفته جاری آغاز خواهد شد. در این مرحله ۴۵۰ هزار قطعه ربع سکه عرضه خواهد شد. جزییات و شرایط خرید ربع سکه چگونه است؟
پیش فروش بلیت قطارهای مسافری برای بازه زمانی یکم تا ۳۰ بهمن، از فردا چهارشنبه ۱۴ دی‌ماه آغاز می‌شود.
چری در وهله اول مدل‌های شاسی‌بلند با نام‌های Omoda ۵، Tiggo ۷ Pro و Tiggo ۸ Pro را در ترکیه عرضه خواهد کرد و فروش این خودرو‌ها از بهار ۲۰۲۳ آغاز می‌شود.
علی ربیعی نوشت: مطالعه بحران‌های اجتماعی، شورش‌های تغییرخواهانه و جنبش‌های اعتراضی نشان می‌دهد، بهترین زمان برای آغاز اصلاحات، در زمان فروکش کردن اعتراضات است. در تئوری‌های انقلاب، زمان و نوع اصلاح بسیار مهم و حیاتی قلمداد شده است. بنابراین زمان اصلاحات همین امروز است، فردا دیر است.
ثبت‌نام طرح فروش ویژه پیکاپ فوتون دیزلی دوکابین ایران خودرو دیزل در رنگ‌های متنوع و تعداد و مدت زمان محدود از ۲۸ آبان‌ماه آغاز می‌شود.
شرکت ایران خودرو دیزل از آغاز طرح فروش ویژه پیکاپ فوتون نیوفیس دیزلی دوکابین با قیمت قطعی به مناسبت ولادت امام حسن عسگری (ع) از روز چهارشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۱ تا زمان تکمیل ظرفیت خبر داده است.
باشگاه پرسپولیس به زودی بلیت فروشی دیدار با صنعت نفت را آغاز خواهد کرد.
بر اساس دستور وزیر راه و شهرسازی، بازه زمانی فروش بلیت پروازهای اربعین از ۲۰ به ۱۵ شهریور تغییر کرد و با نرخ ۶ میلیون تومان به فروش می رسد.
عرضه آنلاین (غیرحضوری) بلیت قطارهای مسافری برای بازه زمانی ۱۱ شهریور ماه لغایت ۱۰ مهر ماه ۱۴۰۱ از ساعت ۱۴ روز شنبه ۵ شهریور ماه آغاز می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ