فروش مجدد ربع سکه در بورس کالا در هفته جاری آغاز خواهد شد. در این مرحله ۴۵۰ هزار قطعه ربع سکه عرضه خواهد شد. جزییات و شرایط خرید ربع سکه چگونه است؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو با بیان اینکه در شهریور ماه سامانه برای ۳ درصد از متقاضیان باقی مانده از دور دوم فعال می شود، گفت: در مورد مرحله سوم پس از اتمام دور دوم تصمیم گیری خواهد شد.
به عقیده دیوید بکام با وجود خدمات قابل توجه خانواده گلیزرها برای منچستریونایتد، زمان تغییر مالکیت در این باشگاه فرا رسیده است.
اگر روی عطارد فرود بیایید، اولین چیزی که توجه تان را به خود جلب می‌کند این است که این سیاره تا چه حد به خورشید نزدیک است. در حقیقت عطارد نزدیک‌ترین سیاره به توپ بزرگ آتشین منظومه شمسی است. با این حال، گرم‌ترین سیاره محسوب نمی‌شود. این عنوان به سیاره زهره تعلق دارد. ۳۶۵ روز طول می‌کشد تا زمین یک دور به دور خورشید بگردد و این زمان برای عطارد ۸۸ روز است.
اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) سیزدهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۲هیات وزیران در حیاط دولت با حضور در جمع خبرنگاران به سوالات‌شان پاسخ دادند.
مدیر سامانه یکپارچه خودرو گفت: زمان ثبت نام در دور دوم عرضه خودرو، بعد از پالایش افرادی که اولویت خود را ویرایش کردند، مشخص می‌شود زیرا ابتدا باید زمان‌بندی تحویل این خودروها تعیین شود.
با توجه به اولویت بندی تحویل خودروهای داخلی، متقاضیان می توانند بعدازظهر امروز با مراجعه به سامانه یکپارچه فروش خودرو از جزئیات تحویل خودرو مطلع شوند.
افرادی که برای فروش خودرو به مراکز تعویض پلاک مراجعه می‌کنند از همان لحظه پلاک برایشان غیرفعال می‌شود و لاشه پلاک به انبار می‌رود و تا یک سال نگهداری می‌شود.
ثبت نام خودروهای وارداتی در چه سامانه‌ای و چگونه انجام خواهد شد؟ شرایط خریداران چه باید باشد؟ پاسخ به تمام این پرسش ها را در این مطلب می خوانیم.
در هفته گذشته زمان آغاز پیش فروش های نوروزی قطار همچنان با بلاتکلیفی به پایان رسید و در بخش مسکن نیز مقاوم سازی مسکن مهر در برابر زلزله مورد توجه همگان قرار گرفت.
همه ساله توزیع بلیت قطارهای از اوایل اسفند آغاز شده بود اما امسال اعلام زمان پیش فروش بلیت قطارها همچنان بلاتکلیف است.
معاون شرکت راه آهن گفت: هنوز هنوز زمان فروش بلیت های نورزوی قطار مشخص نیست و تاکنون تصمیمی در این باره گرفته نشده است.
معاون شرکت راه آهن گفت: هنوز هنوز زمان فروش بلیت های نورزوی قطار مشخص نیست و تاکنون تصمیمی در این باره گرفته نشده است.
محمد درویش فعال محیط زیست با انتشار این عکس نوشت: ‏چه کسی باور می‌کند اینجا زمانی نه‌چندان دور در حریم تالاب بین‌المللی آلاگل، پاره‌ای زیبا از بهشت گلستان با غوغای اردک‌ها و رقص نی‌زار‌ها بود ... و چه کسی می‌داند که متهم شماره یک در مرگ آلاگل، سدسازی و فروش آب است./انتخاب
گروه صنعتی ایران خودرو هم زمان با فرارسیدن چهل و چهارمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، طرح بزرگ پیش فروش محصولات خود را با عرضه تعداد قابل توجهی خودرو اجرا می کند.
علی فراقی گفت: زمانی که هر سازمان به دور از اختیارات خود عمل کند همیشه نتایج منفی به بار خواهد داشت خصوصاً که این تصمیم‌ها در ارتباط با اموال و سرمایه مردم باشد.
معاون کیفیت گروه صنعتی ایران خودرو گفت: افزایش رضایت مشتریان در زمان تحویل از ۷۲.۴ درصد در فروردین ماه سال ۱۴۰۱ به ۷۴.۹ درصد در نیمه آذرماه و بهبود شاخص سلامت خودرو در زمان تحویل در نیمه اول آذرماه امسال به میزان ۴۱ درصد نسبت به فروردین از دستاوردهای طرح تحول کیفیت به شمار می‌رود.
تصاویری دیدنی از فروش انار در زمان قاجار باقی مانده است. در این تصاویر دوره‌گردان انار را با قاطر حمل می‌کردند./ منبع: همشهری آنلاین
ستاره سابق فوتبال اسکاتلند و باشگاه لیورپول از عملکرد هوگو لوریس انتقاد کرد.
تیم‌هایی که نه بلیت فروشی تماشاچی دارند و نه تبليغات دور زمین، پولی به آنها می‌دهد و نه حق پخش می‌گیرند، چگونه می خواهند مخارج جاری خود را تامین کرده و دستمزد بازیکنان و مربیان خارجی را بدهند؟
تیم‌هایی که نه بلیت فروشی تماشاچی دارند، و نه تبليغات دور زمین پولی به آنها می‌دهد و نه حق پخش می‌گیرند، چگونه می خواهند مخارج جاری خود را تامین کرده و دستمزد بازیکنان و مربیان خارجی را بدهند.
شرکت بهمن موتور در راستای نیاز مشتریان اقدام به ثبت نام نقدی و نقدی اعتباری 2 محصول خود کرده است.
بر اساس دستور وزیر راه و شهرسازی، بازه زمانی فروش بلیت پروازهای اربعین از ۲۰ به ۱۵ شهریور تغییر کرد و با نرخ ۶ میلیون تومان به فروش می رسد.
هواداران فوتبال با وجود فروش ۱۶ هزار بلیت قبلی همچنان منتظر سهمیه جدید برای همراهی تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر هستند.
معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی از پیش فروش بلیت‌های اربعین از ۱۶ تا ۳۱ شهریور خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ