باشگاه پاری سن ژرمن با پیشنهاد باورنکردنی الهلال عربستان برای فروش کیلیان امباپه موافقت کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رونالد آرائوخو، مدافع بارسلونا، تاکید کرد که دلیل حرکت مضحکش در بازی با ختافه تصور حضورش در خارج از زمین بود.
رئیس جمهور روسیه می‌گوید که مسکو برخلاف غرب که تنها به منافع خودش فکر می‌کند، آماده بررسی راهکارهای دستیابی به راه‌حل صلح‌آمیز برای اوضاع اوکراین است.
میسون گرین‌وود با سپری کردن دوری طولانی مدت از زمین فوتبال، تمرینات با یک مربی خصوصی را آغاز کرده است.
اگر روی عطارد فرود بیایید، اولین چیزی که توجه تان را به خود جلب می‌کند این است که این سیاره تا چه حد به خورشید نزدیک است. در حقیقت عطارد نزدیک‌ترین سیاره به توپ بزرگ آتشین منظومه شمسی است. با این حال، گرم‌ترین سیاره محسوب نمی‌شود. این عنوان به سیاره زهره تعلق دارد. ۳۶۵ روز طول می‌کشد تا زمین یک دور به دور خورشید بگردد و این زمان برای عطارد ۸۸ روز است.
ستاره ایرانی پورتو تلاش زیادی برای زدن هفدهمین گل فصل مقابل آروکا داشت.
یک بازگشت فوق‌العاده‌ در بهترین زمان ممکن از ستاره بازیساز پرسپولیسی‌ها اکنون او را جز نفراتی قرار داده که سرخ‌ها را برای کسب قهرمانی و موفقیت در ادامه مسیر امیدوار کرده است.
زلاتان ابراهیموویچ، مهاجم کهنه‌کار سوئد، اعلام کرد ادامه حضور او در میلان به مسئولان این باشگاه بستگی دارد.
کارشناس مسائل منطقه‌ای گفت: به نظر می‌رسد امید‌ها برای برقراری رابطه تا بهار آینده بین ایران و عربستان بسیار بالا است و احتمالا سفارتخانه‌های ایران و عربستان تا اردیبهشت ماه آینده باز گشایی می‌شوند و هیات‌های دیپلماتیک به پایتخت‌های دو کشور اعزام می‌شوند.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در اظهاراتی جدید عنوان کرد که عادی سازی روابط تل آویو و ریاض به تصمیم سران سعودی مرتبط است و این اقدام روند سازش در اراضی اشغالی را تقویت خواهد کرد.
مهدی ترابی ستاره ملی پوش پرسپولیسی ها در این خصوص ادعای عجیبی را مطرح کرد و گفت: خودم با گوش های خودم ۳ بار شنیدم که از نیمکت فولاد به توپ جمع کن ها می گفتند توپ را با تاخیر به پرسپولیسی ها بدهید و یا در طول بازی دو توپ را به داخل زمین بیندازید تا بازی از جریان بیفتد.
وزیر خارجه ارمنستان اعلام کرد این کشور هیچ گاه از مذاکره با جمهوری آذربایجان به منظور حل و فصل اختلافات دوری نکرده است.
سرمربی رئال مادرید پس از صعود تیمش به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به تمجید از رودریگوی جوان پرداخت.
توپ در زمین خودی به پله رسیده بود و کسی انتظار نداشت که او از همانجا تصمیم به گلزنی بگیرد، اما ستاره برزیلی که دیده بود ایوو ویکتور، دروازه‌بان حریف، از دروازه خارج شده است، از فاصله ۶۰ متری شوتی زد که تنها با اختلاف چند سانت از کنار دروازه به بیرون رفت. اگر این توپ وارد دروازه می‌شد، قطعا یکی از زیباترین گل‌های تاریخ جام جهانی رقم می‌خورد.
تیم فوتبال سپاهان در شرایطی برابر ملوان متوقف شد که بازیکنان و کادر این تیم از دو موضوع به شدت شاکی بودند.
با پیروزی شب گذشته فرانسه برابر انگلیس و راهیابی این تیم به نیمه نهایی جام جهانی، دیدیه دشان خودش تعیین کننده ادامه کار در تیم ملی خواهد بود.
در شرایطی آلمان از جام جهانی حذف شد که این تیم با وضعیت مشابهی در جام جهانی 2010، انگلیس را حذف کرده بود.
قرارداد کارلوس کی‌روش با فدراسیون فوتبال به اتمام رسیده و حالا باید دید برنامه هیئت رئیسه برای تمدید با او، چگونه و با چه شرایطی پیش می‌رود.
فعال سیاسی اصولگرا گفت: نمایندگان مردانه جلوی آینه بایستند و صحبت های خودشان را زمان انتخابات مجلس مرور کنند و بگویند چند درصد آن وعده ها محقق شده است.
تونی کروس می خواهد در رئال بازنشسته شود ولی زمان آن را نمی داند. او شرط خاص خودش را دارد و حالا توپ در زمین رئال و فلورنتینو پرز است.
میخائیل اولیانوف گفت: جمهوری اسلامی ایران و ایالات متحده ممکن است پس از انتخابات میان دوره‌ای کنگره آمریکا به توافق نهایی بر سر توافق هسته‌ای برسند و اگر این اتفاق بیفتد، احیای برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) بسیار سریع امکان پذیر خواهد بود، برای اینکه فقط برخی مسائل فنی باید حل و فصل شود. وی تاکید کرد که اکنون توپ در اختیار طرف آمریکایی است.
امانوئل مکرون، رئیس‌جمهور فرانسه روز سه شنبه پس از دیدار با سیدابراهیم رئیسی به خبرنگاران گفت که توپ حصول توافق هسته‌ای با ایران در زمین ایران است.
رئیس پارلمان لبنان ضمن تاکید بر انسجام قوی با حزب الله لبنان به موضع گیری درباره ترسیم مرز دریای با رژیم صهیونیستی هم پرداخت.
پس از ارسال جمع‌بندی ایران از پیشنهادات مسئول هماهنگ‌کننده مذاکرات در شامگاه سه‌شنبه، اکنون طرف آمریکایی باید برای اثبات جدیت خود در مذاکرات، تصمیمات سیاسی خود را اتخاذ کند.
علی باقری مسئول تیم مذاکره کننده هسته ای ایران پیش از سفر به وین در توئیتی تاکید کرد که «آمریکا باید قدردان فرصتی باشد که با سخاوتمندی اعضای برجام فراهم شده است؛ توپ در زمین آنهاست تا از خود پختگی نشان داده و مسئولانه عمل نماید.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ