باشگاه پرسپولیس به زودی بلیت فروشی دیدار با صنعت نفت را آغاز خواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با اعلام فدراسیون جهانی مچ اندازی سونیا امیرشقاقی و شراره نظری، دو ملی پوش مچ اندازی ایران در بخش زنان سهمیه حضور در این رویداد را کسب کردند.
تیم‌های ملی والیبال مردان ترکیه و زنان فرانسه با کسب مقام قهرمانی چلنجرکاپ 2023 سهمیه لیگ ملت‌ها 2024 به دست آوردند.
مکس آلگری، سرمربی یوونتوس از زمان بازگشت پل پوگبا به تمرینات این تیم ابراز بی اطلاعی کرد.
ستاد عالی بازی‌ها برای تنیس همان یک سهمیه زنان را تصویب کرد و دختر تاریخ‌ساز تنیس ایران به بازی‌های آسیایی هانگژو اعزام می‌شود.
ستاد عالی بازی‌ها برای تنیس همان یک سهمیه زنان را تصویب کرد و دختر تاریخ‌ساز تنیس ایران به بازی‌های آسیایی هانگژو اعزام می‌شود.
ستاد عالی بازی‌ها برای تنیس همان یک سهمیه زنان را تصویب کرد و دختر تاریخ‌ساز تنیس ایران به بازی‌های آسیایی هانگژو اعزام می‌شود.
رییس انجمن پاراتنیس‌روی‌میز گفت: با توجه به فعالیت بیش از ۶۰۰ ورزشکار پاراتنیس در ۲۲ کلاس ایستاده و نشسته در بخش زنان و مردان، اختصاص تنها ۴ سهمیه به بازیهای پاراآسیایی هانگژو چین واقعا کم است و انتظار داریم تعداد سهمیه‌ها افزایش پیدا کند.
تاریخ برگزاری رقابت‌های کسب سهمیه المپیک پاریس مشخص شد.
با اعلام سازمان لیگ فصل آینده باشگاه های لیگ برتری در فوتبال زنان سهمیه دارند.
در پایان مسابقات شطرنج زون غرب آسیا میترا اصغرزاده در بخش زنان و پوریا درینی در بخش مردان قهرمان شدند و جواز حضور در جام جهانی باکو را کسب کردند.
تیم پر ستاره ایفاسرام اردکان در یک بازی بسیار مهم‌موفق به شکست فولاد سیرجان شد.
یزدانی بعد از شکست در فینال مسابقات جهانی 2022، در لیگ برتر تیم بانک شهر را همراهی کرد، اما در تیم اعزامی به جام جهانی حضور نداشت تا مسابقات رنکینگ‌دار زاگرب، اولین میدان رسمی او پس از 138 روز دوری از مسابقه باشد.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی بیست و ششمین روز آذر ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
نخستین رنکینگ المپیکی تکواندو در سال ۲۰۲۳ اعلام شد که در بخش مردان سجاد مردانی با قرار گرفتن در ۱۵ و در بخش زنان ناهید کیانی با رتبه ۱۲ دارای بهترین جایگاه در میان نمایندگان ایران هستند.
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده کسب سهمیه جهانی توسط تیم ملی هندبال بانوان ایران را تبریک گفت: بانوان ایران اسلامی در عرصه ورزش نقش تاریخ سازی دارند.
هندبالیست‌های تیم بانوان ایران پس از صعود به مرحله نیمه نهایی و کسب سهمیه رقابت‌های جهانی اظهار داشتند که این موفقیت بزرگ با همدلی و برنامه ریزی کادر فنی به دست آمده است.
تیم ملی هندبال بانوان ایران با براری برابر استرالیا و صعود به مرحله نیمه نهایی، سهمیه مسابقات قهرمانی جهان را کسب کرد.
نایب رییس زنان فدراسیون هندبال گفت: در قهرمانی آسیا زنان تمام رقبای ما سرسخت خواهند بود اما امیدواریم بتوانیم همانند دوره قبل سهمیه جهانی بگیریم.
زمان واریز سهمیه بنزین آبان اعلام شد
سرمربی تیم ملی تکواندو کشورمان با اشاره به فاصله زمانی تا زمان برگزاری المپیک پاریس تأکید کرد، تکواندوکاران کشورمان راحت می‌توانند سهمیه المپیک را کسب کنند.
جلسه شورای تامین پیرامون بازی پرسپولیس دقایقی قبل به پایان رسید.
هواداران فوتبال با وجود فروش ۱۶ هزار بلیت قبلی همچنان منتظر سهمیه جدید برای همراهی تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر هستند.
گروه صنعتی ایران خودرو با تسریع در روند تامین قطعات، موفق به افزایش ۴۷ درصدی تولید خودروی کامل و بدون کسری قطعه و افزایش ۴۲ درصدی در صدور سند خودروها از ابتدای امسال تا ۲۲ اردیبهشت نسبت به مدت مشابه سال گذشته شده است.
سمیه محمودی می‌گوید: بانکی پور توهین بسیار بزرگی به بانوان سرزمین ما کرده است و از طرفی با این کار دست بیگانگان را برای حمله فرهنگی به کشور باز کرده است، از این منظور فکر می‌کنم پرونده صحبت‌های بانکی پور باید در جای دیگری رسیدگی شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ