ثبت نام خودروهای وارداتی در چه سامانه‌ای و چگونه انجام خواهد شد؟ شرایط خریداران چه باید باشد؟ پاسخ به تمام این پرسش ها را در این مطلب می خوانیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمد ربیعی می‌گوید تیم فوتبال ذوب‌آهن برای دستیابی به شرایط ایده‌آل و کیفیت مطلوب نیاز به زمان خواهد داشت.
سرمربی نساجی ابراز امیدواری کرد بتوانند شرایط بهتری برای این تیم نسبت به سال گذشته رقم بزنند.
گروه خودروسازی سایپا پس از اعلام نتایج دومین مرحله عرضه خودرو از طریق سامانه یکپارچه فروش، شرایط ثبت نام برای حائزین شرایط فروش فوق العاده را در کوتاهترین زمان اطلاع رسانی کرد.
از منظر اکونومیست، اقتصاد چین اکنون دستخوش وضعیت جدیدی شده و آن رشد در شرایط بلوغ بزرگ است. درحالی‌که در دهه گذشته تحلیلگران بازار پیش‌بینی می‌کردند که تولید ناخالص داخلی چین در اواسط قرن بیست‌ویکم از تولید ناخالص داخلی آمریکا پیشی می‌گیرد و پیشتازی را حفظ می‌کند. اکنون، اما تغییر بسیار کمتر از حد انتظارات پیشین مشاهده می‌شود که منجر به تحقق رویای برابری یا گذر از اقتصاد آمریکا شود.
در توییتر و اینستاگرام عکس‌هایی منتشر شده که نشان می‌دهد تعدادی از شهروندان با فرش کردن پیاده‌رو، زندگی روزمره‌شان را می‌گذرانند. در همین شرایط اخباری با عنوان «خبر فوری» دست به دست می‌شود که استناد آن به فرانک هوگربیتس هلندی است با متن پیش‌بینی او به زبان انگلیسی. متن فارسی تاکید دارد که پیش‌بینی‌های فرانک هوگربیتس هلندی محقق شده است، در حالی که او اصلا نامی از مشهد نبرده است و در متن انگلیسی نیز اشاره‌ای به این تاریخ و محدوده جغرافیایی نکرده است، اما احساس ناامنی را در شهروندان تشدید کرده است.
وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد هر زمان شرایط حضور زنان در ورزشگاه فراهم شود، برای این کار اقدام خواهند کرد.
مهاجرانی نوشت: و اما! پدر گاگول شما هم در راه اسرائیل بود. اسحاق رابین و شیمون پرز در سفر محرمانه به ایران، با باباى خجسته شما قرارداد فروش کلاهک اتمى امضاء کردند و ۱.۲ میلیارد دلار نفت گرفتند خوردند و بابات را سر کار گذاشتند، حالا تو در شرایطى که دولت نتانیاهو بحران زده است و جهان دگر شده است؛ و جهان اسلام با فلسطینى‌ها متعاطف است و روابط منطقه‌اى ایران با عربستان و دیگر کشور‌ها بازسازى شده است و…، در بدترین زمان ممکن در راه اسرائیل هستى!
مهاجرانی نوشت: و اما! پدر گاگول شما هم در راه اسرائیل بود. اسحاق رابین و شیمون پرز در سفر محرمانه به ایران، با باباى خجسته شما قرارداد فروش کلاهک اتمى امضاء کردند و ۱.۲ میلیارد دلار نفت گرفتند خوردند و بابات را سر کار گذاشتند، حالا تو در شرایطى که دولت نتانیاهو بحران زده است و جهان دگر شده است؛ و جهان اسلام با فلسطینى‌ها متعاطف است و روابط منطقه‌اى ایران با عربستان و دیگر کشور‌ها بازسازى شده است و…، در بدترین زمان ممکن در راه اسرائیل هستى!
کاپیتان اسبق استقلال با ابراز گلایه بابت شرایط این تیم، مدعی است که اعضای هیات مدیره باید تلاش بیشتری برای مدیریت اوضاع آبی‌پوشان برای برون رفت از اوضاع کنونی داشته باشند.
معاون فنی آماری سازمان سنجش آموزش کشور همچنین تاکید کرد: نتایج اولیه آزمون ارشد نیز نیمه دوم خردادماه اعلام می‌شود و کار انتخاب رشته داوطلبان همان خردادماه شروع و اواخر خردادماه نیز نتایج رشته‌های دارای شرایط خاص و آزمون‌های عملی منتشر می‌شود. آزمون اولیه داوطلبان نیز تیرماه برگزار خواهد شد.
فروش مجدد ربع سکه در بورس کالا در هفته جاری آغاز خواهد شد. در این مرحله ۴۵۰ هزار قطعه ربع سکه عرضه خواهد شد. جزییات و شرایط خرید ربع سکه چگونه است؟
نماینده مجلس گفت: اکنون که شرایط التهابات فروکش کرده، با وجودی که عده‌ای فکر می‌کنند بهترین فرصت برای بستن شبکه‌های اجتماعی خارجی است، بنده معتقدم بهترین فرصت برای سامان‌دادن درست و دقیق به این فضاست.
سرمربی پرتغالی در شرایط خاصی به ایران بازگشت؛ زمانی که برخلاف گذشته، موافقان چندانی نداشت. بعد هم که نتایج ضعیفی در قطر گرفت و کلا همان پایگاه نازل باقی‌مانده هم برایش فرو ریخت. در این شرایط همه منتظر مانده‌اند تا فدراسیون تکلیف او را روشن کند.
برخلاف سال گذشته که مدال‌آوران کشتی ورود دیرهنگامی به چرخه داشته و بعد از 8-9 ماه هر کدام‌شان در یک رقابت بین‌المللی محک خوردند، این‌بار سه مدال‌آور فرنگی خیلی زودتر در شرایط مسابقه قرار خواهند گرفت.
به منظور مدیریت بازار ارز از این پس خرید و فروش ارز به صورت اسکناس سایر ارزها بجز دلار و یورو واجد شرایط مهلت زمانی نیست.
نایب قهرمان کشتی فرنگی المپیک ۱۹۷۲ مونیخ معتقد است محمد بنا می‌توانست زودتر از اینها و در شرایط بسیار بهتری از سرمربیگری کناره گیری می‌کرد.
خبرگزاری رویترز با تشریح آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال تاکید کرد که کارلوس کی‌روش ۱۶ بازیکن از جام جهانی روسیه را مجددا به اردوی ایران دعوت کرده است.
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: ساپینتو ورق جدیدی را در فوتبال ایران رقم زده و به نظرم موفقیت با او دور از انتظار نیست به شرط اینکه به او زمان دهیم تا افکار خود را پیاده کند.
سازمان هواپیمایی کشوری شرایط جدید پروازهای اربعین شامل بازه زمانی ۱۵ تا ۳۰ شهریور و ممنوعیت فروش بلیت چارتری را به شرکت‌های هواپیمایی ابلاغ کرد.
مدافع تیم آلومینیوم اراک می‌گوید این تیم تا دو هفته آینده به شرایط ایده‌آل خود می‌رسد.
پایان رافت اعتقاد دارد که باتوجه به گذشت چند هفته از شروع لیگ برتر، مهاجم مدنظر پرسپولیس باید شرایط بازی و حضور در ترکیب را داشته باشد.
بنا بر اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، معرفی شدگان چندبرابر ظرفیت میبایست قبل از مراجعه به موسسه ذیربط، برای اطلاع از برنامه زمانی و مکان، مدارک مورد نیاز و شرایط عمومی و اختصاصی جهت انجام مراحل مصاحبه، معاینه و یا سایر مراحل گزینش حتماً به درگاه اطلاع‌رسانی موسسه یا ارگان معرفی شده محل مصاحبه نیز مراجعه نمایند.
رئیس اداره نظارت بر ناشران گروه صنعتی و معدنی سازمان بورس پیرو مکاتبه روز گذشته با شرکت معدنی و صنعتی گل گهر، امروز طی نامه‌ای اعلام کرد: علی رغم پیگیری‌های کارشناسان این سازمان تاکنون اقدامی جهت انتشار "توضیحات در خصوص اطلاعات و صورت‌های مالی منتشر شده" این شرکت صورت نگرفته است.
فعال اصلاح طلب در مصاحبه ای گفت: در جنگ هم برخی فرماندهان همین توهمات را داشتند و می‌گفتند این حمله را بکنیم و فلان جا را بگیریم تمام است اما این‌طور نمی‌شد. آخرش هم لیست بلند بالایی از امکانات را به عنوان شرط لازم پیروزی در جنگ دادند. شرایط سیاسی اکنون ما همان است فقط مانده، قطعنامه ۵۹۸ آن از کجا بیاید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ