تيم ملى هندبال بانوان ايران با وجود داشتن شانس مسلم مدال شانس حضور در بازى هاى آسيايى را از دست داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تست دوپینگ قهرمان وزنه‌برداری آسیا مثبت شد و بر این اساس او شانس حضور در بازیهای المپیک را از دست خواهد داد.
اگر پیکان به نیمه نهایی جام حذفی می رسید شاهد یک جنجال بزرگ رسانه ای در فوتبال ایران بودیم.
استراحت دادن کارلو آنچلوتی به ستاره‌های اصلی رئال مادرید در آستانه دیدار برگشت با منچسترسیتی باعث شده ادن هازارد شانس زیادی برای به میدان رفتن داشته باشد.
استراحت دادن کارلو آنچلوتی به ستاره‌های اصلی رئال مادرید در آستانه دیدار برگشت با منچسترسیتی باعث شده ادن هازارد شانس زیادی برای به میدان رفتن داشته باشد.
میلان با صعود به نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ از شانس قهرمانی در این تورنمنت برخوردار است اما زلاتان ابراهیموویچ حتی در صورت قهرمانی میلان در این دوره به مدال طلا نخواهد رسید.
میلان با صعود به نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ از شانس قهرمانی در این تورنمنت برخوردار است اما زلاتان ابراهیموویچ حتی در صورت قهرمانی میلان در این دوره به مدال طلا نخواهد رسید.
اولین شانس مسلم گلزنی میلان در مصاف با ناپولی از دست رفت.
خارجی‌های استقلال با وجود عدم دریافت مطالبات خود اقدام ویژه‌ای انجام ندادند و باشگاه باید قدر آنها را بداند.
فوتبال ایران با باخت مقابل عراق و از دست دادن شانس صعود به جام جهانی جوانان، فرصت بزرگی را برای نمایش بین‌المللی استعدادها و ستاره‌هایش از دست داد.
مدیر مجوز حرفه‌ای باشگاهی فدراسیون فوتبال ایران از باشگاه تراکتور بازدید و نکته‌ای را درباره شانس از دست رفته این تیم عنوان کرد.
کریم بنزما این شانس را دارد تا از محرومیت سه جلسه‌ای روبرت لواندوفسکی نهایت استفاده را ببرد و فاصله‌اش با ستاره لهستانی در جدول گلزنان را کم کند.
تیم ذوب آهن در ورزشگاه آزادی خود به مصاف صنعت نفت آبادان رفته است.
رولی و آرمانی از آرژانتین و آرئولا و بنزما از فرانسه این شانس را دارند که حتی بدون انجام یک بازی جام قهرمانی جهان را به دست بیاورند.
جوزپ ماریا مینگئلا، مدیر برنامه اسپانیایی، فاش کرده جولیان آلوارز می توانست امروز بازیکن بارسلونا باشد.
کارشناس و پیشکسوت فوتبال با تاکید بر این که دربی پیش رو کیفیت بالایی نخواهد داشت، گفت: استقلال با سرمربی پرتغالی خود به بلوغ تاکتیکی رسیده و شانس بیشتری برای پیروزی در این بازی دارد.
با پاک شدن کارت‌های زرد، آرژانتین شانس بزرگی آورد که در بازی فینال قادر خواهد بود دو مدافع میانی خود را در اختیار داشته باشد.
تیم ملی فوتبال ایران که دیدار نخست خود را برابر انگلیس واگذار کرده بود در دومین بازی و در شرایطی که تا ثانیه‌های پایانی به تساوی رسیده بود به یک پیروزی و شاهکار بزرگ برابر ولز رسید.
تیم ملی فوتبال ایران برای زنده نگه داشتن شانس صعود خود از مرحله گروهی بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی به مصاف تیم ملی ولز رفت تا با پیروزی در این دیدار آماده بازی با آمریکا شود.
تیم ملی فوتبال ایران امروز در اولین بازی خود در مرحله گروهی (B) به مصاف تیم ملی انگلیس می رود.
آلیو سیسه می گوید که کارلوس کی روش مربی بزرگی است و از آشنایی با او خوشحال است.
فدراسیون جهانی والیبال (FIVB) فرمول جدیدی برای نحوه صعود تیم‌ها به مسابقات والیبال المپیک 2024 پاریس ترسیم کرده است.
ژاوی هرناندز اطمینان دارد که بارسا می تواند با تیم های بزرگ اروپا برای فتح لیگ قهرمانان رقابت کند. او رویای قهرمانی با بارسا در این رقابت ها را دارد.
مسابقات بسکتبال قهرمانی جوانان آسیا در حالی از فردا (یک‌شنبه) آغاز می‌شود که تیم ایران شانس زیادی برای قهرمانی دارد.
علی نعمتی می‌تواند از فرصت محرومیت پورعلی‌گنجی برای ماندگار شدن در ترکیب اصلی بهره ببرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ