ژاوی هرناندز اطمینان دارد که بارسا می تواند با تیم های بزرگ اروپا برای فتح لیگ قهرمانان رقابت کند. او رویای قهرمانی با بارسا در این رقابت ها را دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مایلی‌کهن، پیشکسوت پرسپولیس می‌گوید تیم سپاهان در دو هفته ابتدایی متفاوت ظاهر شده و شانسش برای قهرمانی از پرسپولیس هم بیشتر است.
سرمربی تیم ملی والیبال چین‌تایپه ایران را شانس نخست قهرمانی آسیا دانست.
سرمربی هنگ کنگ، ایران را شانس اول قهرمانی آسیا می‌داند.
سپاهان در جریان بازی مقابل تراکتور برتری کاملی نسبت به حریف قدرتمند خود داشت و توانست افتتاحیه لیگ برتر را رؤیایی شروع کند؛ شروعی که البته برای رقبای سپاهان در مسیر کسب قهرمانی این فصل ترسناک بود. زدن سه گل در ابتدای لیگ آنهم به تیمی که با خمز برای فتح جام آمده ، پیامی واضح برای پرسپولیس، استقلال و سایر مدعیان قهرمانی فرستاد
بایرن مونیخ در خانه‌اش موفق شد هرتابرلین را با نتیجه 2-0 از پیش رو بردارد تا به صدر جدول بوندس‌لیگا برگردد.
سرمربی سابق آرسنال معتقد است توپچی ها همچنان شانس اول کسب عنوان قهرمانی فصل جاری لیگ برتر انگلیس هستند.
سی و ششمین دوره رقابتهای کشتی آزاد قهرمانی آسیا از صبح امروز پنجشنبه آغاز شد که ملی‌پوشان ایران در پنج وزن نخست نمایش ناامیدکننده ای داشتند و فقط رحمان عموزاد فینالیست شد.
مدیر ورزشی سویا که تیمش در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ اروپا با منچستریونایتد دیدار خواهد کرد می‌گوید شیاطین سرخ شانس اول قهرمانی در این رقابتها هستند.
حالا پس از پایان بازی رئال و لیورپول، چهره هشت تیم برتر اروپا شناخته شد.
یک رسانه هندی گزارشی درباره مسابقات کشتی آزاد زاگرب منتشر کرد.
مکس آلگری امیدوار است یوونتوس بتواند در پایان فصل سهمیه لیگ قهرمانان را بگیرد و به فینال جام حذفی و نیز لیگ اروپا برسد.
اونای سیمون معتقد است اسپانیا شانس اول قهرمانی نیست ولی می تواند تا فینال جام جهانی بالا برود.
ستاره دنیای تنیس، رافائل نادال که علاقه بسیاری هم به فوتبال دارد برزیل را شانس اول قهرمانی عنوان کرد.
مائورو سیلوا، بازیکن سابق تیم ملی برزیل، معتقد است که برزیل مدعی اول قهرمانی جام جهانی است و آرژانتین علی رغم شکست برابر عربستان، از گروهش صعود خواهد کرد.
آنتونیو رودیگر آلمان را یکی از مدعیان قهرمانی جهان می داند ولی گفت که در بهترین فرم نیستند و کسب این جام بیشتر به یک شگفتی شبیه خواهد بود.
جولیان آلوارز، مهاجم منچسترسیتی، از انگیزه زیادی که پپ گواردیولا در تمرینات به او داده صحبت کرده است.
فابیو کاپلو از هری کین به عنوان یکی از بهترین مهاجمین تاریخ یاد کرده و می‌گوید انگلیس با در اختیار داشتن ستاره کارآمدی مثل او یکی از مدعیان اصلی فتح جام جهانی است.
سرمربی تیم نوجوانان با اشاره به تساوی تیمش در دربی مقابل استقلال، مدعی است در نیمه دوم تلاش آنها می‌توانست منجر به برتری تیمش شود.
کوکه، کاپیتان اتلتیکو، رئال مادرید و بارسا را مدعیان اصلی قهرمانی لالیگا می داند اما احتمال قهرمان شدن اتلتیکو را هم رد نمی کند.
روز نخست کشتی فرنگی قهرمانی جهان با راهیابی ناصر علیزاده به مرحله شانس مجدد و حذف سه فرنگى كار ايرانى خاتمه یافت.
یزدانی و قاسمپور شانس اول طلای کشتی قهرمانی جهان
ژاوی هرناندز، سرمربی بارسا، رئال مادرید را شانس اول قهرمانی لالیگا می‌داند. او تایید کرد که میرالم پیانیچ فصل جاری در بارسا خواهد ماند.
رافا بنیتس، سرمربی اسپانیایی، میلان را شانس اول فتح اسکودتو نمی داند و از اینتر و یوونتوس به عنوان تیم های مدعی اول قهرمانی نام برد.
به دنبال افزایش شدید دما رکورد تاریخی مصرف برق کشور آن‌هم در روزهای آغازین تابستان شکسته شد؛ رکوردی که البته با مدیریت بار مصرف برق همراه بود و به همین دلیل نه تنها به پایداری شبکه برق سراسری آسیبی وارد نشد، بلکه برق بخش خانگی نیز با حداکثر ظرفیت تأمین شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ