اولین شانس مسلم گلزنی میلان در مصاف با ناپولی از دست رفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهرداد محمدی فرصت عالی برای گلزنی در دومین حضور در ترکیب استقلال را از دست داد.
سرمربی جدیدالورود آبی‌ها دوست داشت تا تیمش با اختلاف بیشتری در مقابل صنعت پیروز شود و به تهران بازگردد.
این کار باتری گوشی شما را درست به اندازه روشنایی زیاد صفحه نمایش تخلیه می‌کند. می‌توانید با رفتن به برنامه «Launcher» گوشی خود با پایین نگه داشتن قسمت خالی از صفحه اصلی و کلیک کردن روی تنظیمات، این مورد را تنظیم کنید. سپس یک تم تیره برای صفحه خود انتخاب کنید.
رئیس اسبق بانک مرکزی به اعتراف تکان‌دهنده قالیباف درباره «هدررفت سالی ۱۰۴ میلیارد دلار از سوی ما مدیران» طعنه زد.
یکی از تغییرات ژوزه مورایس در مصاف برابر ملوان که درنهایت منجر به هدر رفتن دو امتیاز حساس شد، عدم استفاده از مسعود ریگی در ترکیب اصلی بود.
محمد دانشگر در دقیقه 99 یکی از بهترین موقعیت‌های سپاهان برای تبدیل تساوی به پیروزی را از دست داد.
مهاجم ایرانی هال سیتی می‌توانست دومین گل فصل خود را مقابل بلکبرن به ثمر رساند.
سرمربی آلومینیوم هدر رفتن موقعیت های جدی تیمش را دلیل از دست رفتن دو امتیاز مقابل نساجی می‌داند.
ناصرکنعانی شهادت دو تن از مستشاران نظامی کشورمان در نتیجه حمله اسرائیل به مناطقی در سوریه را بخشی از هزینه‌های مجاهدت ملت بزرگ ایران در مبارزه شجاعانه و مسئولانه علیه تروریسم تکفیری و حامیان شناخته شده آنان از جمله رژیم جعلی صهیونیستی دانست.
سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به شهادت دو تن از مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، گفت: خون این شهیدان والامقام هدر نخواهد رفت.
نمایندگان مجلس وزارت نفت را مکلف کردند به ازای هدررفت هر مترمکعب گاز فلر معادل ۵۰۰ تومان عوارض آلایندگی را از محل منابع داخلی خود به صورت ماهانه به حساب خزانه‌داری کل کشور واریز کند.
تیم فوتبال فولاد خوزستان در نیمه دوم دیدار برابر سپاهان با یک اشتباه فردی و روز بدشانسی‌های متعدد مغلوب شاگردان مورایس شد.
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ گفت: طبق مصوبه این کمیسیون، به ازای هدر رفت هر متر مکعب گاز مشعل (فلر) معادل ۵,۰۰۰ ریال عوارض آلایندگی باید به حساب خزانه‌داری کل کشور واریز شود.
ایران با کمبود گاز ناشی از مصرف غیربهینه روبرو است، اما اروپا با بحران گازی روبرو است که صنایع این کشور را دچار شوک وحشتناکی کرده است که با تداوم تحریم گازی روسیه، به قیمت یخ زدن اروپایی‌ها در سرما و هدر رفتن هزینه‌های این منطقه و نابودی صنایع اروپا به کام آمریکایی در جریان است و تمام خواهد شد.
لوتار ماتئوس معتقد است یوسف موکوکو باید قراردادش با دورتموند را تمدید کند و در بوندسلیگا بماند. او انتقال این بازیکن به بارسا یا هر باشگاه دیگری را توصیه نمی کند.
یورگن کلینزمن تئوری جالبی درباره علت از دست رفتن پنالتی هری کین مقابل فرانسه دارد و می‌گوید فکر کردن بیش از حد کاپیتان انگلیس باعث هدر رفتن این پنالتی شد.
راندمان نیروگاه‌های برق ایران۳۴ تا ۳۹ درصد است،این عدد درکشورهای پیشرفته حدود ۶۰ درصد است که با بهبود،نیم‌درصد راندمان نیروگاهی کشور، می‌توان سالانه ۸۴۶ میلیون مترمکعب سوخت صرفه‌جویی کرد.
برآورد تلفات گاز در صورت انتقال از خط لوله نزدیک به ۵ تا ۱۰ درصد است که در صورت تامین از طریق شمال کشور و با گاز روسیه، این میزان صرفه‌جویی خواهد شد و ایران می‌تواند علاو بر جبران ناترازی مصرف گاز کشور، آن صادر کند، بنابراین هر نوع همکاری ایران و روسیه در زمینه گاز به نفع ایران خواهد بود.
ژاوی هرگز شجاعت استادش پپ گواردیولا را ندارد و بر خلاف وعده‌هایی که داده بود، بارسا نه مثل فلسفه و مدلی بازی می کند که پپ زنده کرده بود و نه حتی خوب نتیجه می‌گیرد.
مهاجم ازبکستانی پیکان در مصاف با آلومینیوم فرصت ایده‌آلی را برای گلزنی و کمک به پیروزی تیمش از دست داد.
مهاجم ازبکستانی پیکان در مصاف با آلومینیوم فرصت ایده‌آلی را برای گلزنی و کمک به پیروزی تیمش از دست داد.
نیمه اول دیدار پورتو و لورکوزن اتفاقات جالبی به همراه داشت که در نوع خود منحصر بفرد بود.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین همزمان با بیست و دومین سالگرد انتفاضه مسجدالاقصی و در پی شهادت پنج مبارز فلسطینی در جنین بیانیه ای صادر کرد.
رئیس مرکز پژوهش های مجلس گفت: یکی از مهمترین مزایای پیش نویس قانون تشکل‌های اجتماعی، قانونمند کردن این حوزه به منظور جلوگیری از هدر رفت منابع انسانی در کشور است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ