خارجی‌های استقلال با وجود عدم دریافت مطالبات خود اقدام ویژه‌ای انجام ندادند و باشگاه باید قدر آنها را بداند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اگر پیکان به نیمه نهایی جام حذفی می رسید شاهد یک جنجال بزرگ رسانه ای در فوتبال ایران بودیم.
دو تیم گل‌گهر سیرجان و مس رفسنجان با وجود جا ماندن از قافله مدعیان قهرمانی، با توجه شرایط استقلال و پرسپولیس همچنان شانس حضور در لیگ قهرمانان آسیا برای خودشان متصورند.
استراحت دادن کارلو آنچلوتی به ستاره‌های اصلی رئال مادرید در آستانه دیدار برگشت با منچسترسیتی باعث شده ادن هازارد شانس زیادی برای به میدان رفتن داشته باشد.
استراحت دادن کارلو آنچلوتی به ستاره‌های اصلی رئال مادرید در آستانه دیدار برگشت با منچسترسیتی باعث شده ادن هازارد شانس زیادی برای به میدان رفتن داشته باشد.
مهاجم سابق سپاهان، پرسپولیس، استقلال و تراکتور بیش از همه تیمها خودش را پیشکسوت سپاهان می‌داند و همچنان شانس زیادری برای قهرمانی تیم سابقش قائل است.
وزیر ورزش گفت: دو باشگاه پرسیولیس و استقلال از تیم‌های پرطرفدار هستند و وظیفه ما در وزارت ورزش و جوانان این است که حامی این دو باشگاه بزرگ پرطرفدار و مردمی باشیم تا مشکلات شان مرتفع شود.
اولین شانس مسلم گلزنی میلان در مصاف با ناپولی از دست رفت.
پرسپولیس شانس بزرگ خود برای قهرمانی در لیگ برتر را در هفته بیست و هفتم و مسابقه با استقلال جست و جو خواهد کرد.
سید حسین حسینی، دروازه بان و کاپیتان استقلال برای سومین هفته متوالی شانس همراهی استقلال را در بازی های لیگ برتر از دست داد.
مدیر مجوز حرفه‌ای باشگاهی فدراسیون فوتبال ایران از باشگاه تراکتور بازدید و نکته‌ای را درباره شانس از دست رفته این تیم عنوان کرد.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه از کادر فنی تا بازیکنان هیچ کدام تمرکز ندارند، گفت: بازیکنان استقلال مثل فصل گذشته بین شان همدلی وجود ندارد و همین امر یکی از عوامل خوب نتیجه نگرفتن تیم شده است.
کریم بنزما این شانس را دارد تا از محرومیت سه جلسه‌ای روبرت لواندوفسکی نهایت استفاده را ببرد و فاصله‌اش با ستاره لهستانی در جدول گلزنان را کم کند.
تیم ذوب آهن در ورزشگاه آزادی خود به مصاف صنعت نفت آبادان رفته است.
جوزپ ماریا مینگئلا، مدیر برنامه اسپانیایی، فاش کرده جولیان آلوارز می توانست امروز بازیکن بارسلونا باشد.
کارشناس و پیشکسوت فوتبال با تاکید بر این که دربی پیش رو کیفیت بالایی نخواهد داشت، گفت: استقلال با سرمربی پرتغالی خود به بلوغ تاکتیکی رسیده و شانس بیشتری برای پیروزی در این بازی دارد.
با پاک شدن کارت‌های زرد، آرژانتین شانس بزرگی آورد که در بازی فینال قادر خواهد بود دو مدافع میانی خود را در اختیار داشته باشد.
تیم ملی فوتبال ایران که دیدار نخست خود را برابر انگلیس واگذار کرده بود در دومین بازی و در شرایطی که تا ثانیه‌های پایانی به تساوی رسیده بود به یک پیروزی و شاهکار بزرگ برابر ولز رسید.
تیم ملی فوتبال ایران برای زنده نگه داشتن شانس صعود خود از مرحله گروهی بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی به مصاف تیم ملی ولز رفت تا با پیروزی در این دیدار آماده بازی با آمریکا شود.
تیم ملی فوتبال ایران امروز در اولین بازی خود در مرحله گروهی (B) به مصاف تیم ملی انگلیس می رود.
بازیکن جوان استقلال حضور در جمع شاگردان کارلوس کی‌روش را یک تجربه بزرگ می‌داند.
فدراسیون جهانی والیبال (FIVB) فرمول جدیدی برای نحوه صعود تیم‌ها به مسابقات والیبال المپیک 2024 پاریس ترسیم کرده است.
مسابقات بسکتبال قهرمانی جوانان آسیا در حالی از فردا (یک‌شنبه) آغاز می‌شود که تیم ایران شانس زیادی برای قهرمانی دارد.
علی نعمتی می‌تواند از فرصت محرومیت پورعلی‌گنجی برای ماندگار شدن در ترکیب اصلی بهره ببرد.
با این حال، مدیران استقلال آخرین شانس خود برای جذب محبی را یک بار دیگر آغاز کردند و اکنون اخباری که از سوی نزدیکان باشگاه مخابره می‌شود، حکایت از توافق اولیه طرفین برای این انتقال است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ