فوتبال ایران با باخت مقابل عراق و از دست دادن شانس صعود به جام جهانی جوانان، فرصت بزرگی را برای نمایش بین‌المللی استعدادها و ستاره‌هایش از دست داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تنهایی جواد نکونام در استقلال آنجا مشخص شد که او اصلی‌ترین حامیان خود را مقابل ملوان در کنارش نداشت.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی صبح امروز (یکشنبه) با حضور در مراسم سی‌وچهارمین سالگرد رحلت حضرت امام خمینی ـ رحمه‌الله ـ به سخنرانی در جمع مشتاقان و دلدادگان بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران پرداختند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی صبح امروز (یکشنبه) با حضور در مراسم سی‌وچهارمین سالگرد رحلت حضرت امام خمینی (رحمه‌الله) به سخنرانی در جمع مشتاقان و دلدادگان بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران پرداختند.
مهدی مهدی‌پور که دیدار فینال جام حذفی را از دست داد، پس از تعویض با چهره‌ای در هم روی نیمکت تیم نشست.
عارف نوشت: باشد که در شکل دهی به فصل جدیدی از مناسبات بین مردم و حاکمیت  و غلبه بر نقشه های شوم بدخواهان ایران عزیز ، شاهد تصمیماتی بزرگ در عرصه ی سیاست کشور باشیم در غیر این صورت صرفا باید با نگاه حسرت آلود انتخاباتی نظیر انتخابات ترکیه را نظاره گر بود
محمدرضا عارف عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در یادداشت اینستاگرامی خود به مناسبت مشارکت بالای مردم در انتخابات ترکیه و مقایسه آن با انتخابات ایران با تاکید بر اینکه باید در اتاق فکر حاکمیت نگاه نخبگی دست برتر را داشته باشند نه نگاه امنیتی به حاکمیت پیشنهاد کرد باید تصمیماتی بزرگی در عرصه سیاست کشور گرفته شود وگرنه صرفا باید با نگاه حسرت آلود انتخاباتی نظیر انتخابات ترکیه را نظاره گر بود.
هافبک گل‌گهر سیرجان در جریان بازی با پرسپولیس تلاش زیادی داشت تا طلسم عدم پیروزی این تیم در آزادی را بشکند که در نهایت نتوانست به این هدف دست یابد.
کاپیتان سابق تیم ملی والیبال ایران این روزها به دور از هرگونه حاشیه در سوپرلیگ ترکیه می‌درخشد و باعث حیرت والیبال‌دوستان در این کشور شده است. پنجه‌های جادویی سعید معروف یکی از مهمترین دلایل صعود فنرباغچه به جام حذفی ترکیه بود و حالا او در حال هدایت تیمش به سمت یک هدف بزرگ دیگر، یعنی فینال لیگ است.
میلان با صعود به نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ از شانس قهرمانی در این تورنمنت برخوردار است اما زلاتان ابراهیموویچ حتی در صورت قهرمانی میلان در این دوره به مدال طلا نخواهد رسید.
میلان با صعود به نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ از شانس قهرمانی در این تورنمنت برخوردار است اما زلاتان ابراهیموویچ حتی در صورت قهرمانی میلان در این دوره به مدال طلا نخواهد رسید.
ستاره نیجریه‌ای مس رفسنجان با از دست دادن یک موقعیت طلایی در بازی دیشب مانع از بازگشت سفیدپوشان شد.
مهدی عبدی با بدشانسی آخرین ثانیه حضورش در جدال با ملوان را به پایان رساند.
وزیر اطلاعات نوشت: ملّت انقلابی ایران در ۱۲ فروردین جلوه‌ای واقعی از مردم‌سالاری دینی را برای‏ جهانیان به منصه‌ ظهور گذاشت، به گونه‌ای که این حادثه‌ بزرگ حیرت دوست و دشمن را برانگیخت.
تیم فوتبال جوانان ایران با قبول شکست مقابل عراق، ضمن حذف از مسابقات قهرمانی آسیا فرصت رسیدن به جام جهانی جوانان را هم از دست داد.
فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران خطاب به جوانان کشور گفت: اگر دیروز با انقلاب اسلامی حرکتی آغاز شد که تغییرات سیاسی را شکل داد، امروز نگرانی غرب این است که این حرکت به چالش تمدنی تبدیل شده است. موتور پیشران این حرکت تمدن ساز شما جوانان هستید، خود را برای زمینه سازی ظهور حضرت ولی عصر (عج) و تشکیل تمدن بزرگ اسلامی آماده کنید.
ترابی بعد از مدت‌ها نمایشی در حد ستاره اول در جمع سرخپوشان از خود به جا گذاشت و این در حالی بود که یکی از موقعیت‌های طلایی بازی را از دست داد.
دهمین دقیقه از وقت‌های تلف شده موقعیتی نصیب انگلیسی‌ها که مطمئنا تمام هواداران این کشور آرزو داشتند در این صحنه دیوید بکام بازنشسته نشده و در ترکیب تیم حضور داشت.
مهدی صادقی کارگردان مستند «بازگشت‌های بزرگ» ضمن اشاره به روایت پیروزی هیجان‌انگیز تیم ملی ایران در مقابل آمریکا در سال ۹۸،‌ از حسرت تکرار نشدن این اتفاق در جام‌جهانی امسال گفت.
ملی پوشان فوتسال ایران روزها حسرت از دست دادن جامی را می‌خورند که طی 16 دوره 12 بار مال ایران بوده است.
اجتماع بزرگ «امت رسول الله (ص)» همزمان با سالروز رحلت حضرت رسول اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) عصر یکشنبه ۳ مهر ۱۴۰۱، با حضور اقشار مختلف مردم و هیئات عزاداری با اهتزاز پرچم‌های جمهوری اسلامی ایران در میدان انقلاب برگزار شد.
با شکست یزدانی و نخودی ایران هردو فینال رقابت‌های روز دوم را مقابل کشتی‌گیران نامدار آمریکایی از دست داد.
فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ در دیدار با مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو ضمن قدردانی از عملکرد چند ماهه اخیر در این گروه صنعتی، گفت: موفقیت‌های قابل توجه ایران‌خودرو در جمع‌آوری خودروهای ناقص، توسعه محصول و افزایش کیفیت محصولات، نشان‌دهنده نقش تعیین کننده مدیریت در این مجموعه است.
بررسی مصوبه هیأت وزیران درباره افزایش حداقل مستمری بازنشستگی، ازکار افتادگی و بازماندگان که محمد مخبر آن را ابتدای هفته جاری ابلاغ کرد، به ما می‌گوید که بازنشستگانی که حداقلی بگیر هستند، حقوق آن‌ها به میزان ۵۷.۴ درصد افزایش می‌یابد. با این افزایش ۵۷.۴ درصدی، حقوق ۶۲ درصد بازنشستگان حداقلی بگیر به ۵ میلیون و ۵۸۰ هزار تومان می‌رسد.
ایمان و خدامحوری، رمز پیروزی بزرگ مردان جهان، در رویارویی با دشمنان خدا به شمار می رود و تنها نیرویی است که با تکیه بر آن، کاخ های ستمکاری و دشمنی با دین، فرو می ریزد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ