فدراسیون جهانی والیبال (FIVB) فرمول جدیدی برای نحوه صعود تیم‌ها به مسابقات والیبال المپیک 2024 پاریس ترسیم کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بارسلونا تقریبا مطمئن است که می تواند قبل از بازی با ختافه قرارداد تمام بازیکنان معلق خود را ثبت کند.
کارلو آنچلوتی برای زوج دفاع میانی رئال مادرید در فصل پیش رو، تصمیم قطعی خود را گرفت.
یاسین سلمانی در صورت حضور در خارج از کشور به احتمال فراوان اردوی تیم امید را ترک می‌کند.
یاسین سلمانی در صورت حضور در خارج از کشور به احتمال فراوان اردوی تیم امید را ترک می‌کند.
در نظرسنجی از اعضای رسمی باشگاه بارسلونا مشخص شده که آنها همچنان نگران پرونده نگریرا و البته انتقال از نوکمپ به مونتجوئیک هستند.
سعید صادقی و میلاد سرلک شاید مهم‌ترین بازیکنانی هستند که قراردادشان با پرسپولیس به پایان رسیده است.
سرمربی جدید تیم فوتبال امید ایران بزرگترین نگرانی اش برای آماده سازی این تیم را شروع فصل جدید لیگ برتر و نداشتن بازیکنان اصلی عنوان کرد و گفت: همه باید به صعود تیم امید کمک کنند.
طبق ادعای آاس، رئال مادرید قصد دارد تا مشخص شدن وضعیت زانوی مصدوم جود بلینگام صبر کند و فعلا با او قرارداد نخواهد بست.
ساکت الهامی برای دیدار برابر ذوب آهن تعداد زیادی مصدوم و محروم دارد.
مربی تیم ملی والیبال ایران با بیان این که تیم‌های بزرگ دنیا به موضوعات پیش پا افتاده‌ای که ما فراموش می‌کنیم توجه دارند، گفت: امیدوارم بتوانیم بازیکنان را برای لیگ ملت‌ها هماهنگ کنیم.
ناپولی تایید کرد ویکتور اوسیمن، ستاره تهاجمی این تیم، دیدار روز یکشنبه مقابل میلان در سری آ را از دست داده و حتی ممکن است دیدار مهم دو تیم در لیگ قهرمانان را هم از دست بدهد.
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: به رانندگان توصیه می‌کنیم با سرعت مطمئنه رانندگی کنند سرعتی که در صورت مشاهده هر گونه خطر بتوانند به راحتی وسیله نقلیه خود را کنترل کنند
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: به رانندگان توصیه می‌کنیم با سرعت مطمئنه رانندگی کنند سرعتی که در صورت مشاهده هر گونه خطر بتوانند به راحتی وسیله نقلیه خود را کنترل کنند
درحالیکه یوونتوس فردا در لیگ اروپا به مصاف فرایبورگ می‌رود امروز در تمرین این تیم آنخل دی‌ماریا به صورت انفرادی به تمرین پرداخت تا هواداران بیانکونری را نگران کند.
پرسپولیس شنبه آینده در دیداری حساس برابر سپاهان به میدان خواهد رفت و این در حالیست که اردوی این تیم درگیر بیماری سختی شده است.
در فاصله یک هفته به دیدار بزرگ بایرن مونیخ مقابل پی‌اس‌جی از آلمان خبر رسید لروی سانه، ستاره بایرن، در تمرینات این تیم آسیب دیده و ممکن است به این بازی نرسد.
ستاره نروژی سیتی به خاطر مصدومیت در بازی امشب تعویض شد و حالا همین موضوع، بزرگترین نگرانی پپ در آستانه تقابل بزرگ فصل است.
یکی از اشتباهاتی که معمولا در این زمینه رخ می‌دهد، این است که مسئولان فکر می‌کنند مولدسازی اموال یعنی فروش دارایی‌های عمومی. به عنوان مثال فرض کنید در میان این اموال یک زمین بلااستفاده وجود دارد. لزومی ندارد این زمین فروخته شود. می‌توان با همکاری بخش خصوصی یک فضای سبز در قالب پارک در آن ساخت که هم امکان تفریح و ورزش در آن وجود دارد و موجب افزایش سطح سلامت جسمی و روحی افراد جامعه می‌شود و هم می‌تواند فضای مناسبی برای اشتغال‌زایی باشد. این اقدام هم نوعی مولدسازی است
سرمربی پیکان ابراز امیدواری کرد که عوامل خارجی در جدال فردای تیمش با مس رفسنجان دخالت نداشته باشند.
کارشناس و پیشکسوت فوتبال با بیان این که دوری دو تیم استقلال و پرسپولیس از مسابقات نگرانی‌هایی را برای افت کیفی دربی به وجود آورده است، گفت: تیمی که بتواند آرامش داشته باشد برنده دربی است.
نیمار در جریان دیدار برزیل و صربستان که با پیروزی 2-0 سلسائو به پایان رسید مصدوم شد و با چشم‌های گریان زمین مسابقه را ترک کرد.
پرسپولیس اینبار نگرانی بزرگی بابت عدم حضور بازیکنان خارجی‌اش نداشت و هر سه بازیکن این تیم طبق زمان بندی در تهران و تمرینات حاضر شدند.
پرسپولیسی‌ها امیدوارند لوکادیا این هفته به روز‌های خوبش برگردد
مصدوم شدن نیمار در جریان تمرین امروز تیم ملی برزیل هواداران سلسائو را در آستانه جام جهانی نگران کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ