مدیر مجوز حرفه‌ای باشگاهی فدراسیون فوتبال ایران از باشگاه تراکتور بازدید و نکته‌ای را درباره شانس از دست رفته این تیم عنوان کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شمس آذر که در هفته ابتدایی شانس بزرگی برای کسب سه امتیاز ارزشمند و بیرون از خانه را از دست داده، اکنون امیدوار است برابر تیم هوادار در دیدار خانگی‌اش، به اولین برد دست یابد.
تيم ملى هندبال بانوان ايران با وجود داشتن شانس مسلم مدال شانس حضور در بازى هاى آسيايى را از دست داد.
برخلاف اینستاگرام واحد پول اجتماعی توئیتر کلمات هستند نه تصاویر. متا از افراد مشهور بزرگ دعوت می کند تا به نسخه اولیه تردز بپیوندند. متا تایید کرده که پیش تر نام های بزرگی هم چون ملاله یوسف زی، شکیرا و گورون رمزی از تردز استفاده کرده اند. تردز شاید شاید بهترین شانس را در میان رقبای توئیتر داشته باشد و به تعداد بیش تری از چهره های سنگین وزن و کاربرانی که آنان را دنبال می کنند نیاز دارد.
اگر پیکان به نیمه نهایی جام حذفی می رسید شاهد یک جنجال بزرگ رسانه ای در فوتبال ایران بودیم.
محمد مهاجری نوشت: تا اینجای کار، نه فقط غنی‌نژاد که لیبرالیسم هم قسر در رفته. او شانس بزرگی یافته که طرف‌هایش بازی ساده او را پیش‌بینی نکرده بودند و درعین حال، او دست طرف مقابل را خوانده و با علم کافی وارد بازی شده است. با این حال به نظر می‌آید متفکرانی هم در کشور ما و هم در غرب وجود دارند که لیبرالیسم اقتصادی و سیاسی مورد قبول غنی‌نژاد را به چالش کشیده‌اند
در هفته پایانی لیگ دسته اول جنگ بزرگی بین پایین جدولی‌ها برای فرار از سقوط شکل گرفته است.
استراحت دادن کارلو آنچلوتی به ستاره‌های اصلی رئال مادرید در آستانه دیدار برگشت با منچسترسیتی باعث شده ادن هازارد شانس زیادی برای به میدان رفتن داشته باشد.
استراحت دادن کارلو آنچلوتی به ستاره‌های اصلی رئال مادرید در آستانه دیدار برگشت با منچسترسیتی باعث شده ادن هازارد شانس زیادی برای به میدان رفتن داشته باشد.
مهاجم سابق سپاهان، پرسپولیس، استقلال و تراکتور بیش از همه تیمها خودش را پیشکسوت سپاهان می‌داند و همچنان شانس زیادری برای قهرمانی تیم سابقش قائل است.
خارجی‌های استقلال با وجود عدم دریافت مطالبات خود اقدام ویژه‌ای انجام ندادند و باشگاه باید قدر آنها را بداند.
فوتبال ایران با باخت مقابل عراق و از دست دادن شانس صعود به جام جهانی جوانان، فرصت بزرگی را برای نمایش بین‌المللی استعدادها و ستاره‌هایش از دست داد.
تیم ذوب آهن در ورزشگاه آزادی خود به مصاف صنعت نفت آبادان رفته است.
جوزپ ماریا مینگئلا، مدیر برنامه اسپانیایی، فاش کرده جولیان آلوارز می توانست امروز بازیکن بارسلونا باشد.
کارشناس و پیشکسوت فوتبال با تاکید بر این که دربی پیش رو کیفیت بالایی نخواهد داشت، گفت: استقلال با سرمربی پرتغالی خود به بلوغ تاکتیکی رسیده و شانس بیشتری برای پیروزی در این بازی دارد.
با پاک شدن کارت‌های زرد، آرژانتین شانس بزرگی آورد که در بازی فینال قادر خواهد بود دو مدافع میانی خود را در اختیار داشته باشد.
سنگال در شرایطی که مالکیت توپ را در اختیار انگلیس طی دقایق گذشته از بازی می‌بیند، شانس بزرگی برای فرو ریختن دروازه پیکفورد داشت که آن را از دست داد.
تیم ملی فوتبال ایران که دیدار نخست خود را برابر انگلیس واگذار کرده بود در دومین بازی و در شرایطی که تا ثانیه‌های پایانی به تساوی رسیده بود به یک پیروزی و شاهکار بزرگ برابر ولز رسید.
تیم ملی فوتبال ایران برای زنده نگه داشتن شانس صعود خود از مرحله گروهی بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی به مصاف تیم ملی ولز رفت تا با پیروزی در این دیدار آماده بازی با آمریکا شود.
تیم ملی فوتبال ایران امروز در اولین بازی خود در مرحله گروهی (B) به مصاف تیم ملی انگلیس می رود.
حسین شریعتمداری در یادداشتی نوشت: آنکه آشوب‌های اخیر اگرچه رخداد تلخی بود و با خسارت‌های جانی و مالی همراه بود، ولی امتیازات بزرگی نیز به نفع اسلام و انقلاب درپی داشت. از جمله آن که، اولاً؛ به وضوح نشان داد دشمنان داخلی تا چه‌اندازه وحشی، بی‌شخصیت و به دور از همه اصول و مبانی اخلاقی هستند. ثانیاً؛ تا چه‌اندازه کم‌شمارند، به‌گونه‌ای که به سختی می‌توان آن‌ها را یک‌صدم در‌صد از جمعیت ۸۵ میلیونی مردم ایران تلقی کرد.
آلیو سیسه می گوید که کارلوس کی روش مربی بزرگی است و از آشنایی با او خوشحال است.
مسابقات بسکتبال قهرمانی جوانان آسیا در حالی از فردا (یک‌شنبه) آغاز می‌شود که تیم ایران شانس زیادی برای قهرمانی دارد.
علی نعمتی می‌تواند از فرصت محرومیت پورعلی‌گنجی برای ماندگار شدن در ترکیب اصلی بهره ببرد.
فروش بیش از ۲۱۱ میلیاردی در نمایشگاه کتاب تهران به عنوان مهم‌ترین عرصه رونمایی و بزرگ‌ترین بازار کتاب سالیانه ایران، کورسوی امیدواری برای حفظ سبد فرهنگی محسوب می‌شود، چون با توجه به وضعیت اقتصادی کشور و همچنین افزایش چشمگیر و اجتناب ناپذیر قیمت کتب، تصور می‌شد کتاب شانس چندانی برای بقا در سبد خانوار نداشته باشد، اما ظاهراً هنوز گروه بزرگی حاضر به زمین گذاشتن کتاب نیستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ