تیم ذوب آهن در ورزشگاه آزادی خود به مصاف صنعت نفت آبادان رفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی والیبال ایران با شکست مقابل فرانسه تقریبا امیدهای خود برای صعود به مرحله نهایی لیگ ملت‌ها ر از دست داد.
دروازه بان تیم ملی امید از جمله بازیکنان نو ظهور فوتبال ما است که فصل گذشته تحت عنوان تیم هوادار توانست خودش را به فوتبالی ها معرفی کند.
احمد الحسن، سرمربی سابق تیم ملی فلسطین، قرعه کشی جام ملت های آسیا 2023 را برای تیم ملی این کشور متعادل دانست.
الکساندر چفرین بر خلاف عده زیادی که معتقدند شانس سیتی در بازی برگشت برابر رئال بسیار بیشتر است، به مادریدی‌ها 50 درصد شانس رسیدن به فینال لیگ قهرمانان را داد.
میلان با صعود به نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ از شانس قهرمانی در این تورنمنت برخوردار است اما زلاتان ابراهیموویچ حتی در صورت قهرمانی میلان در این دوره به مدال طلا نخواهد رسید.
میلان با صعود به نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ از شانس قهرمانی در این تورنمنت برخوردار است اما زلاتان ابراهیموویچ حتی در صورت قهرمانی میلان در این دوره به مدال طلا نخواهد رسید.
مربی سویا در نشست خبری امروز خود گفت سویا بزرگترین تیم لیگ اروپاست و هیچ هراسی از رویارویی با منچستریونایتد ندارند.
داوید آلابا معتقد است هرگز نباید چلسی را دست کم گرفت و در بازی فردا از دقیقه یک باید جدی و پرفشار کار کنند.
دیدار حساس دو صدرنشین لیگ ملی انگلیس با پیروزی 3-2 رکسهام مقابل ناتس‌کانتی به پایان رسید تا رکسهام بیشترین شانس را برای صعود به دسته بالاتر داشته باشد.
ژاوی در نشست خبری ال‌کلاسیکو گفت که رئال شانس بیشتری برای پیروزی و رفتن به فینال دارد و اینکه جبران شکست 0-1 بازی رفت برای رئال کار دشواری نیست.
دیوید برنارد، از مدیران باشگاه چلسی، به برخورد دوباره با رئال مادرید در لیگ قهرمانان واکنش نشان داد.
فوتبال ایران با باخت مقابل عراق و از دست دادن شانس صعود به جام جهانی جوانان، فرصت بزرگی را برای نمایش بین‌المللی استعدادها و ستاره‌هایش از دست داد.
تیم ملی فوتبال ایران که دیدار نخست خود را برابر انگلیس واگذار کرده بود در دومین بازی و در شرایطی که تا ثانیه‌های پایانی به تساوی رسیده بود به یک پیروزی و شاهکار بزرگ برابر ولز رسید.
تیم ملی فوتبال ایران برای زنده نگه داشتن شانس صعود خود از مرحله گروهی بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی به مصاف تیم ملی ولز رفت تا با پیروزی در این دیدار آماده بازی با آمریکا شود.
کارشناس فوتبال دنیا با بررسی شرایط تیم های حاضر در گروه B جام جهانی ۲۰۲۲ گفت: تیم ملی ایران پس از انگلیس می تواند رویایش را رنگ واقعیت ببخشد.
بازیکن جوان استقلال حضور در جمع شاگردان کارلوس کی‌روش را یک تجربه بزرگ می‌داند.
محسن بنگر با اشاره به همراهی بازیکنان جوان طی روزهای اخیر در اردوی تیم ملی، مدعی است آنها قادر خواهند بود در آینده نسل طلایی ایران را شکل دهند.
محسن بنگر با اشاره به همراهی بازیکنان جوان طی روزهای اخیر در اردوی تیم ملی، مدعی است آنها قادر خواهند بود در آینده نسل طلایی ایران را شکل دهند.
مانوئل نویر، دروازه بان بایرن مونیخ، بی تاب رسیدن روز بازی برابر پی اس جی در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان است.
در صورت صعود تیم ملی فوتسال ایران به فینال جام‌ ملت‌های آسیا، شانس قضاوت زری فتحی، داور ۳۴ ساله ایرانی در فینال این تورنمنت از دست خواهد رفت.
اندونزی با هدایت محمد هاشم‌زاده مقابل لبنان به پیروزی رسید.
کارشناس فوتبال با بیان این که تیم ملی فرصت کمی برای حضور در جام جهانی دارد گفت: آماده سازی تیم در این فرصت کوتاه کار سختی است.
فدراسیون جهانی والیبال (FIVB) فرمول جدیدی برای نحوه صعود تیم‌ها به مسابقات والیبال المپیک 2024 پاریس ترسیم کرده است.
تیم ملی هندبال نوجوانان دختر ایران در چهارمین دیدار خود در رقابت های قهرمانی جهان با نتیجه 28 بر 17 مغلوب ایسلند شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ