وزیر دفاع کره‌شمالی پس از دیدار با همتای روسی خود، بر اهمیت سفر «شویگو» به پیونگ یانگ تأکید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر دفاع روسیه تاکید کرد که مسکو همکاری‌ نظامی با آفریقا را توسعه خواهد داد.
وزیر دفاع چین تاکید کرد که هیچ کشور ثالثی هدف همکاری‌های نظامی پکن و مسکو نیست.
وزیر دفاع یمن در جریان حضور در مانور نظامی گسترده نیروهای مسلح این کشور تاکید کرد که استعمارگران آمریکایی و انگلیسی دَم از صلح در یمن می‌زنند اما عملاً برای شکست صلح اقدام می‌کنند.
نخست وزیر عراق امروز چهارشنبه با وزیر دفاع استونی دیدار و بر اهمیت توسعه مشارکت اقتصادی دوجانبه تاکید کرد.
وزیر دفاع و سخنگوی نیروهای مسلح یمن بر آمادگی این نیروها برای مقابله با دشمن متجاوز تاکید کردند.
وزیر دفاع چین در سخنانی تاکید کرد که پکن به دنبال گفتگو است نه تقابل و طبیعی است که بین کشورها اختلاف وجود دارد. چین همچنین نسبت به اتحادهای مشابه ناتو در آسیا هشدار داد.
وزیر دفاع چین تاکید کرد که «پکن در راستای الحاق جزیره تایوان، یه هیچ عنوان از حق استفاده از زور صرف‌نظر نخواهد کرد.»
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه نیروی دریایی ارتش، توان اسکورت نفتکش‌های کشورمان را دارد، گفت: نیروی دریایی، اقتدار دریایی کشور را نمایش می دهد.
وزیر دفاع بلاروس تاکید کرد که کشورش در کنار سوریه در جنگ علیه تروریسم مانده و به ارائه انواع کمک های بشردوستانه به این کشور ادامه خواهد داد.
وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: آمادگی دارد از ظرفیت‌ها و توان خود در راستای بازسازی و کمک به توسعه زیر ساخت صنایع دفاعی سوریه استفاده نماید.
وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن تاکید کرد که کشورهای متجاوز حسن‌نیت ندارند و با اعلام آتش‌بس به دنبال بازسازی صفوف نیروهای خود هستند.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پیامی به وزرای دفاع کشورهای اسلامی ضمن تبریک فرارسیدن عید فطر، بر ضرورت تحکیم روابط و افزایش تعامل بین نیروهای مسلح کشورهای جهان اسلام تاکید کرد.
رئیس جمهور الجزایر با دریافت پیام ویژه بشار اسد در دیدار با وزیر خارجه سوریه بار دیگر با حمایت از نظام سوریه بر ضرورت دفاع از آرمان فلسطین تاکید کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد: انتظار می‌رفت وزیر خارجه آلمان قبل از هر چیز به خاطر عملکرد شرم آور گذشته دولت این کشور در قبال دو ملت ایران و عراق عذرخواهی می‌کرد، نه این که با طرح ادعا‌های بی اساس علیه جمهوری اسلامی ایران، تلاش نماید تا سابقه جنایات کشورش در حمایت از رژیم صدام علیه ایران و نیز جنایت ننگین تجهیز رژیم بعث به سلاح‌های شیمیایی به منظور بکارگیری آن علیه نظامیان و شهروندان بی دفاع ایرانی و عراقی را مخفی کند.
وزیر دفاع آمریکا تاکید کرد که واشنگتن خود را نسبت به تامین امنیت اردن متعهد می داند.
وزیر دفاع ترکیه در ارتباط با نشست سه‌جانبه دیروز در مسکو گفت: بر لزوم یافتن راه‌ حلی فراگیر برای حل موضوع سوریه تاکید کردیم.
وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن تاکید کرد که امنیت دریایی در آب های منطقه ای اولویت صنعاء در آینده است.
وزیر دفاع و رئیس ستاد مشترک ارتش یمن تاکید کردند که اگر دشمن از فرصت ها برای برقراری صلح استفاده نکند نبرد آینده برای آنها در زمین، دریا و خشکی قتلگاه خواهد بود.
وزیر دفاع کانادا تاکید کرد این کشور برای جلوگیری از گسترش نفوذ چین در شرق آسیا، به دنبال تقویت روابط با شرکای منطقه ای خود است.
وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن تاکید کرد که ملت این کشور در پیچ تاریخی سرنوشت سازی قرار گرفته است و باید همه توانایی های خود برای مقابله با پروژه صهیونیستی - استکباری به کار گیرد.
وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن تاکید کرد که ما به احدی اجازه نخواهیم داد به حاکمیت ملی و دریایی ما دست درازی کند.
وزیر دفاع روسیه در دیدار با همتای سوری خود با تاکید بر حمایت مسکو از ملت سوریه، گفت که روابط دوستی میان طرفین بسیار محکم است و در مبارزه با تروریسم محدود نمی شود.
جانشین وزیر دفاع کشورمان در دیدار با رئیس دانشگاه دفاع ملی عراق تاکید کرد که دولت های منطقه نسبت به زیان های ناشی از حضور و مداخلات خارجی و به ویژه آمریکا در منطقه باید هشیار و بیدار باشند.
وقتی ما با سیاست ارز ۴۲۰۰ تومانی و قیمت گذاری دستوری، کنترل قیمت در زنجیره را به دست بگیریم، باعث از بین رفتن رقابت در کیفیت می‌شویم و به کیفیت تولید خودمان ضربه می‌زنیم، اما با اصلاح هدفمند یارانه کالا‌های اساسی و انتقال آن به انتهای زنجیره، سبب عدم دخالت دستوری دولت در قیمت در طول زنجیره خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ