وزیر دفاع چین در سخنانی تاکید کرد که پکن به دنبال گفتگو است نه تقابل و طبیعی است که بین کشورها اختلاف وجود دارد. چین همچنین نسبت به اتحادهای مشابه ناتو در آسیا هشدار داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سفارت چین در پاکستان امروز و پس از وقوع حمله تروریستی که کاروان حامل مهندسان چینی نزدیک بندر «گوادر» را هدف قرار داد، به شهروندان خود هشدار داد.
وزارت خارجه چین با انتقاد از تلاش‌ها در راستای تضعیف نقش محوری اتحادیه کشورهای جنوب شرق آسیا(آسه‌آن) در معماری همکاری منطقه شرق آسیا، به شدت به ناتو هشدار داد.
چین در نشست شورای امنیت از آمریکا خواست تمامی تحریم‌های یکجانبه علیه ایران را رفع کند.
مقامات چین با اشاره به اقدامات تنش‌آمیز نایب رئیس جزیره خودمختار تایوان، به وزیر خارجه آمریکا درباره حمایت از نامزد انتخابات آتی این جزیره هشدار دادند.
نماینده چین در نشست شورای امنیت سازمان ملل با هشدار به تهدیدات علیه ثبات جهانی نسبت به ادامه تشدید جنگ در اوکراین هشدار داد.
سخنگوی وزارت خارجه چین نسبت به رویکرد آمریکا در قبال این کشور هشدار داد.
رژیم غذایی با قند بالا منجر به تسریع پیری پوست می‌شود. کسانی که شکر می‌خورند نسبت به همتایان خود که این کار را نمی‌کنند چین و چروک و افتادگی پوست بیشتری دارند. مصرف شکر منجر به تشکیل AGEs (Advanced Glycation Endproducts) می‌شود، ترکیباتی که نتیجه واکنش بین مولکول‌های قند و پروتئین در بدن هستند. این AGE‌ها به کلاژن و الاستین پوست که مسئول خاصیت ارتجاعی پوست هستند آسیب می‌رساند.
وزیر خارجه اسبق آمریکا نسبت به افزایش تنش‌ها بین این کشور و چین و احتمال درگیری نظامی بین دو کشور هشدار داد.
سخنگوی وزارت خارجه چین به آمریکا درباره فروش سلاح به تایوان هشدار داد و آن را بازی با آتش خواند.
سخنگوی دفتر امور تایوان شورای دولتی چین نسبت به دیدار رئیس تایوان با  رئیس مجلس نمایندگان آمریکا هشدار داد.
یک سخنگوی ارتش چین نسبت به تحرکات نظامی آمریکا در تنگه تایوان هشدار داد.
وزیر دارایی آلمان نسبت به جدایی سریع اقتصادی از چین هشدار داد.
تازه‌ترین آمارهای رسمی چین نشان می‌دهد جمعیت این کشور برای نخستین‌بار پس از بیش از ۶۰ سال کاهش یافته؛ رویدادی که کارشناسان نسبت به پیامدهای سیاسی و اقتصادی آن هشدار داده‌اند.
سخنگوی وزارت خارجه چین امروز در خصوص تعامل رسمی بروکسل و جزیره تایوان به اتحادیه اروپا هشدار داد.
علیرضا سلیمی در تذکری شفاهی در جلسه علنی دیروز مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: «به مسئولان چینی و رئیس‌جمهور چین هشدار می‌دهم که فریب عروسک‌های کوکی کشور‌های حاشیه خلیج فارس را نخورند. رئیس‌جمهور چین در این سفر نشان داد بیش از آنچه تصور می‌شد ساده است. جزایر سه‌گانه ایرانی بوده، هست و خواهد بود و هرکسی بخواهد نسبت به این موضوع ورود کند با برخورد قاطع جمهوری اسلامی ایران مواجه خواهد شد».
دولت چین از مقامات آمریکایی خواست تا جزئیات مذاکرات پیش رو بین رؤسای جمهور دو کشور را در اختیار تایوان قرار ندهند.
دولت چین از مقامات آمریکایی خواست تا جزئیات مذاکرات پیش رو بین رؤسای جمهور دو کشور را در اختیار تایوان قرار ندهند.
سخنگوی وزارت خارجه چین نسبت به سفر وزیر تجارت انگلیس به تایوان هشدار داد.
وزارت خارجه چین به تایوان درباره همکاری به نظامیان بیگانه هشدار داد.
در حالی که شی جین پینگ رئیس جمهور چین این هفته برای تاجگذاری خود به عنوان امپراتور قرن بیست و یکم چین آماده می‌شد موفقیت سیاست‌های تندروانه خود را در پنج سال گذشته در بوق و کرنا کرد و در این روند هشداری شوم نسبت به آن چه که در راه است را ارائه داد.
وزیر خارجه اسبق آمریکا در گفت‌وگویی بار دیگر ضمن هشدار نسبت به افزایش تنش‌ها بین چین و آمریکا و اشاره به سرعت بالای پیشرفت چین تأکید کرد که جنگ بین این دو کشور منجر به نابودی کل جهان می‌شود.
وزیر خارجه چین نسبت به سوءاستفاده آمریکا از بحران بوجود آمده در منطقه تایوان هشدار داد.
وزیر خارجه چین نسبت به سوءاستفاده آمریکا از بحران بوجود آمده در منطقه تایوان هشدار داد.
سفیر چین در انگلیس سفر برنامه‌ریزی‌شده قانون‌گذاران این کشور به تایوان را دخالت در امور داخلی پکن توصیف کرد و نسبت به پیامدهای این اقدام، به لندن هشدار داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ