وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن تاکید کرد که کشورهای متجاوز حسن‌نیت ندارند و با اعلام آتش‌بس به دنبال بازسازی صفوف نیروهای خود هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پدافند هوایی ارتش سوریه حملات هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به اطراف پایتخت این کشور را دفع کرد.
معاون وزیرخارجه دولت نجات ملی یمن در سخنانی، نسبت به وقت‌کشی از سوی ائتلاف متجاوز هشدار داد و این اقدام را موجب انتخاب گزینه‌های دیگر از سوی یمن دانست.
نخست وزیر دولت نجات ملی یمن با اشاره به مقاومت سه هزار روزه مردم این کشور در برابر متجاوزان، یمن را بخش مهمی از محور مقاومت علیه غرب و رژیم صهیونیستی خواند.
رئیس کمیته ملی امور اسرای یمن اعلام کرد که انصارالله آماده تبادل تمام اسرا با طرف مقابل است اما متجاوزان در این مسیر سنگ اندازی می‌کنند.
انصارالله یمن ائتلاف عربی را بار دیگر متهم به «وقت کشی» و «فریبکاری» در برقراری صلحی پایدار در یمن کرد و هشدار داد که ادامه این روند، معادله نبرد را به عمق دولت‌های متجاوز منتقل خواهد کرد.
همزمان با حمله نظامیان صهیونیست به اردوگاه العین در کرانه باختری نیروهای مقاومت فلسطین با حضور در این منطقه مانع پیش‌روی اشغالگران شدند.
نیروهای مقاومت فلسطین با حضور در شهرک «برقین» و درگیری مسلحانه با نظامیان اشغالگر صهیونیست توانستند مانع پیش‌روی متجاوزان در این منطقه شوند.
رئیس هیأت مذاکره کننده یمن از عدم جدیت کشورهای متجاوز در خصوص تحقق صلح در یمن انتقاد کرد.
عضو ارشد جنبش انصارالله یمن ضمن هشدار به ائتلاف متجاوز سعودی گفت که اگر خواسته‌های عادلانه صنعا برآورده نشود، نیروهای یمنی برای لغو محاصره دست بسته نخواهند ماند.
وزیر دفاع و رئیس ستاد مشترک ارتش یمن تاکید کردند که اگر دشمن از فرصت ها برای برقراری صلح استفاده نکند نبرد آینده برای آنها در زمین، دریا و خشکی قتلگاه خواهد بود.
اتاق افسران و ارتباط و هماهنگی برای رصد نقض آتش‌بس در استان الحدیده در غرب یمن، از ۵۸ مورد تجاوز نیروهای ائتلاف سعودی در الحدیده خبر داد.
سرلشکر محمد العاطفی بر آمادگی کامل نیروهای مسلح یمن برای تداوم نبرد با ائتلاف متجاوز سعودی تاکید کرد.
دولت نجات ملی یمن اعلام کرد: ۱۷ ماهیگیر ربوده شده توسط متجاوزان سعودی به یمن بازگشتند.
این مرد ۲۸ساله تبعه افغانستان که نگهبان پارک بود، متهم است از اوایل امسال در بوستان مهرگان شهرک مینی‌سیتی تهران به بهانه پرسیدن ساعت به زنان حمله‌ور شده و قربانیان را در میان شمشاد‌ها و اتاقک نگهبانی در دام شیطانی‌اش گرفتار و اموال برخی زنان را سرقت کرده است. او تحت تعقیب بود و سرانجام بازداشت شد.
مخفمی گفت: در۶ ماهه نخست امسال، ۱۴هزار و ۸۱۴ مورد بازدید از مسیر خط انتقال گاز در منطقه ۹ انجام و ۴۵ اخطار به متجاوزان حریم ایمنی و ۷۴ اخطار نیز به متجاوزان حریم اختصاصی شمال کشور داده شد.
عضو شورای عالی سیاسی یمن در واکنش به بیانیه جانبدارانه شورای امنیت درباره تحولات کشورش، ائتلاف متجاوز سعودی را به از سرگیری حملات تهدید کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان گفت: ایران ثابت کرده است که در صورت هرگونه تجاوزی، در دادن پاسخی هولناک درنگ نخواهد کرد.
رهبر جنبش انصارالله یمن با اشاره به پیروزی تاریخی در ۲۱ سپتامبر، تاکید کرد که این پیروزی ملت یمن را نجات داد و این انقلاب از لحاظ دینی، اخلاقی و ملی به نفع مردم بود.
رهبر جنبش انصارالله یمن با اشاره به پیروزی تاریخی در ۲۱ سپتامبر، تاکید کرد که این پیروزی ملت یمن را نجات داد و این انقلاب از لحاظ دینی، اخلاقی و ملی به نفع مردم بود.
رهبر جنبش انصارالله یمن ضمن تأکید بر شکست ائتلاف متجاوز سعودی در تحقق اهداف خود علیه ملت یمن، گفت: امنیت و ثبات یمن به نفع همه همسایگان است.
«شمس الدین شرف الدین» ضمن تأکید بر تلاش برای اعتلای ارزش های آشتی جویانه گفت: حفظ وحدت ملی و مقابله با تلاش های دشمنان برای تجزیه یمن اهمیت ویژه ای دارد.
«محمد ناصر العاطفی» با بیان اینکه توان نظامی یمن به سطح پیشرفته ای رسیده است، به متجاوزان هشدار داد که اگر از فرصت آتش بس استفاده نکنند، غافلگیر خواهند شد.
شهادت حداقل ۳ نیروی نظامی در جریان تجاوزات هوایی رژیم صهیونیستی به غرب سوریه و منطقه طرطوس تائید شد.
مشکلات سینمای ایران آنقدر بزرگ، عمیق و ناامیدکننده است که نه با حضور یک نماینده‌ی کانون در شورای پروانه ساخت، که با هیچ ترکیبی از شوراهای مختلف حل نمی‌شود، راه را اشتباه رفته‌ایم. مشکل سینمای ایران شوراهای مختلف نظارتی نیست، بلکه خود سینمایی است که خودمان ساختیم و پرداختیم. بدبختانه سینمای ما با وجود معضلاتی که گرفتارش شده خودش تبدیل به ذات مشکل شده است. بقیه حرف است و بهانه و اتلاف وقت و شاید هم آدرس‌های غلطِ تعمدی. من متجاوز از چهل سال است که در فضای سینما کار و زندگی می‌کنم، پس، از منِ کوچکترین بپذیرید که در طول این سال‌ها هرگز سینمای ایران را تا به این اندازه ذلیل و منفعل و خجالت‌آور ندیده بودم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ