وزیر دفاع و رئیس ستاد مشترک ارتش یمن تاکید کردند که اگر دشمن از فرصت ها برای برقراری صلح استفاده نکند نبرد آینده برای آنها در زمین، دریا و خشکی قتلگاه خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نمایندگان احزاب اللقاء المشترک یمن در دیدار با نمایندگان دفتر جنبش جهاد اسلامی در صنعاء بر اثبات اتحاد مقاومت فلسطین و قدرت موشکی این نیروها در جریان نبرد اخیر غزه تاکید کردند.
انصارالله یمن ائتلاف عربی را بار دیگر متهم به «وقت کشی» و «فریبکاری» در برقراری صلحی پایدار در یمن کرد و هشدار داد که ادامه این روند، معادله نبرد را به عمق دولت‌های متجاوز منتقل خواهد کرد.
در اواخر دهه 70 و اوایل دهه 80جامی چهارجانبه هر سال با حضور ایران برگزار می شد، جامی که در سال 2001 برای ایران خوش یمن نبود.
مردم یمن ضمن اعلام مجدد حمایت از آرمان فلسطین در راهپیمایی روز جهانی قدس، تاکید کردند در هر نبردی برای آزادی فلسطین در برابر دشمن صهیونیست حضور خواهند یافت.
ستاره مصری لیورپول باز هم شکست دیگری را مقابل پر افتخار ترین تیم اروپا تجربه کرد.
عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن تاکید کرد که در صورت شکست مذاکرات، نبرد سرنوشت سازی برای پایان دادن به حملات نظامی و لغو محاصره آغاز خواهد شد.
اولین حضور لئاندرو پریرا، در ترکیب پرسپولیس برای او و تیم جدیدش خوش یمن نبود.
حضور بازیکن تازه وارد ایرانی کاسیم پاشا برای این تیم در سوپرلیگ ترکیه خوش یمن نبود.
استقلال در حالی در اصفهان مقابل سپاهان قرار گرفت که در غیاب چند بازیکن باتجربه خود، بازوبند کاپیتانی این تیم به دست یک سپاهانی سابق بسته شده بود.
هماهنگ کننده جبهه ملی مقاومت علیه اشغالگران  و متجاوزان در یمن گفت: تحرکاتی از سوی کشورهای ائتلاف سعودی و اشغالگران برای کشاندن نبرد به داخل حضرموت وجود دارد.
سفیر دولت نجات ملی یمن در سوریه گفت: سوریه، عراق وایران با داعش مبارزه کردند و یمن هم با القاعده جنگیده و این نمایانگر وحدت نبرد است.
شکیرا، همسر سابق جرارد پیکه در آستانه یک محکومیت سنگین مالیاتی قرار گرفته است.
منابع یمنی از شهادت «مصلح محمد المشاط» برادر «مهدی المشاط» رئیس شورای عالی سیاسی یمن که در جبهه های نبرد با ائتلاف متجاوز سعودی مجروح شده بود، خبر دادند.
سرلشکر محمد العاطفی بر آمادگی کامل نیروهای مسلح یمن برای تداوم نبرد با ائتلاف متجاوز سعودی تاکید کرد.
«ضیف الله الشامی» با بیان اینکه آمریکا، رژیم های سعودی و اماراتی را به تشدید تنش ها در یمن سوق می دهد، تأکید کرد ملت و ارتش یمن در اوج آمادگی برای حضور در هر نبردی قرار دارند.
حضور در بازی‌های تیم ملی آنچنان هم برای پیام نیازمند خوش یمن نبود.
خبرگزاری عربستان به جزئیات بیشتر اشاره‌ای نکرد حال آنکه پیشتر وزارت خارجه عمان از تماس تلفنی بلینکن با همتای عمانی خود خبر داد و افزود که دو طرف تمدید آتش‌بس در یمن را مورد بررسی قرار دادند.
تیم های ملی مردان و زنان ایران در گام اول از مسابقات تنیس روی میز قهرمانی جهان شکست خوردند.
نیمه اول بازی تیم های ملی چک و پرتغال چندان برای کریستیانو رونالدو خوش یمن نبود.
شجاع خلیل زاده ملی پوش ایرانی تیم الاهلی قطر به دلیل اخراج در دیدار برابر الغرافه، بازی آینده این تیم را از دست داد.
درگیری مزدوران ئتلاف متجاوز باهم در تمامی استان های یمن تازگی ندارد، از همان آغاز نبرد ائتلاف سعودی-اماراتی در سال ۲۰۱۵ علیه مردم یمن، مزدوران آنها در این کشور دچار اختلاف شدند.
عضو شورای عالی سیاسی یمن گفت: تحرکات دشمن ما از آمادگی برای نبرد بزرگ و پیروزی باز نخواهد داشت. موارد نقض آتش بس از سوی دشمن به مثابه محرکی است تا جبهه ها پویا بماند.
هفته دوم از فصل جدید رقابت های لیگ ستارگان قطر نیز برای السد خوش یمن نبود.
اولین بازی لوئیس سوارز برای ناسیونال خوش یمن نبود و این تیم با یک گل تن به شکست داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ