وزیر دفاع ترکیه در ارتباط با نشست سه‌جانبه دیروز در مسکو گفت: بر لزوم یافتن راه‌ حلی فراگیر برای حل موضوع سوریه تاکید کردیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نخست وزیر عراق امروز با سفیر روسیه در بغداد دیدار کرد که در جریان این دیدار به نقش محوری بغداد در نزدیک کردن دیدگاه کشورهای منطقه به یکدیگر اشاره شد.
وزیر اسبق دفاع در برنامه حضور گفت: آقای بنی‌صدر دیدگاه و راهبرد‌هایی داشت که عمدتاً دیدگاه کلاسیک بود که دو نیروی همطراز با هم می‌جنگند و در عِده و عُده مشابه هستند و با هم هماوردی می‌کردند.
وزیر خارجه عراق در نشست مشترک  که با حضور وزرای خارجه اردن، عربستان، سوریه و مصر در امان برگزار شد، به بیان دیدگاه کشورش درباره سوریه پرداخت.
معاون وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: بر اساس پژوهش‌ها، ایده‌های مختلفی درباره ارتباط زبان، فرهنگ و تفکر وجود دارد؛ برخی در دیدگاه خود، رابطه زبان و فرهنگ را از نوع هم‎پوشانی تلقی می‌کنند و نه شمول یعنی اینکه یکی زیر مجموعه دیگری نیست. زبان و فرهنگ دو مقوله کاملاً بهم پیوسته‎اند و بخشی از هم هستند لذا زبان و فرهنگ رابطه متقابلی باهم دارند.
نخست وزیر استونی مدعی است که جنگ در اوکراین بهانه خوبی برای طرح دعوی حقوقی علیه روسیه است.
وزیر دفاع روسیه در گفتگوی تلفنی با همتای سوری خود با ملت سوریه ابراز همدردی کرد و گفت: روسیه در شرایط سخت در کنار ملت سوریه ایستاده و آماده کمک به آسیب دیدگان زلزله است.
نخست وزیر عراق امروز در اظهاراتی پیش از سفر به فرانسه از عزم بغداد برای نزدیک نمودن دیدگاه های تهران و ریاض خبر داد.
وزیر خارجه عراق در دیدار با معاون دبیر کل سازمان ملل درباره مذاکرات رفع تحریم های ضدایرانی اظهارنظر کرد.
وزیر بهداشت، در تماس تلفنی با رئیس سازمان اورژانس کشور و رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی، خواستار رسیدگی فوری به حادثه دیدگان زلزله شهرستان خوی شد.
دادگاه عالی رژیم صهیونیستی انتصاب وزیر امور داخلی رژیم صهیونیستی را ملغی اعلام کرد.
وزیر کشور گفت:حتما در توصیف، تحلیل، پیشنهادات و راهکارهای اساتید دانشگاه ها درباره شرایط کشور نقاط ارزشمندی وجود دارد که باید آن‌ها را بشنویم و استفاده کنیم.
وزیر کشور گفت: در دستور کار ما هم است که هر کس دچار خسارتی شده و شکایتی دارد، اعلام کند.
معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان گفت: مبارزه با تروریسم وقاچاق مواد مخدر و حمایت از حقوق بشر در دیدگاه غربی‌ها اصالت ندارد، بلکه بخشی از جعبه ابزار سیاست خارجی این کشورها را تشکیل می‌دهد.
نقطه یا محور مشترک خبرسازان این هفته همانند هفته‌های گذشته به صورت مستقیم یا غیرمستقیم با ناآرامی‌های کشور طی بیش از ۵۰ روز گذشته در ارتباط بوده است... در این بین، باس آخوندی، استاد دانشگاه مطالعات جهان وزیر راه و شهرسازی سابق کشور در دولت‌های هاشمی رفسنجانی و حسن روحانی، در گفت‌وگوی با روزنامه اعتماد، دیدگاه خود را در ارتباط با مسائل اخیر کشور مطرح کرد. مهم‌ترین بخش گفته‌های آخوندی در ارتباط با خبر جنجالی و عجیب مصاحبه چینی‌ها با رضا پهلوی بود
روابط عمومی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با اشاره به برخی شبهات ایجاد شده پس از سخنرانی عزت‌الله ضرغامی در دانشگاه صنعتی شریف، در اطلاعیه‌ای دیدگاه وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی را درباره «حجاب» تبیین کرد.
روابط‌عمومی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با انتشار اطلاعیه‌ای در پی برخی شبهات ایجاد شده، دیدگاه وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی پیرامون موضوع حجاب را تبیین کرد.
معاون وزیر اطلاعات ادامه داد: همه می دانیم که محدودسازی اینترنت به برخی کسب و کارها زیان می زند اما دستپاچه شدن دشمن در این زمینه نشان داد که برای اثرگذاری از این طریق برنامه ریزی زیادی شده بود .
وزیر خارجه قطر در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با همتای ترکیه ای خود نتایج رایزنی ها را سازنده دانست و بر وجود انسجام کامل دیدگاه های قطر و ترکیه نسبت به مسائل مختلف تاکید کرد.
وزیر امور خارجه افزود: با استفاده از فرصت حضور در نیویورک، برای نزدیکتر شدن دیدگاه های مذاکراتی، از طریق واسطه پیام های بیشتری بین آمریکا و ایران تبادل شد.
وزیر خارجه عراق گفت که بغداد تا کنون میزبان ۵ دور نشست میان تهران و ریاض در سطح اطلاعاتی و امنیتی بوده است و عراق در جهت نزدیکتر کردن دیدگاه های عربستان و ایران به تلاش های خود ادامه می دهد.
امیر عبداللهیان علاوه بر موضوعات دو جانبه، وزیر خارجه هند را در جریان آخرین تحولات گفت‌ وگوها برای رفع تحریم‌ها قرار داد و از تلاش‌های دهلی نو در کمک به نزدیک کردن دیدگاه طرفین تشکر کرد.
معاون دادستان مرکز خراسان رضوی گفت: برای نخستین بار در کشور با پیگیری‌های قضایی و صدور رأی دادگاه، مسوولان کشور موظف به عذرخواهی از خانواده کودک مقتول در مشهد شدند.
نخست وزیر سابق مالزی پس از رد درخواستش برای تجدید نظر، با حکم دادگاه به زندان می رود.
در آستانه آغاز به کار دولت سیزدهم و همزمان با روزهای بررسی فهرست وزرای پیشنهادی از سوی حجت‌الاسلام رئیسی برای تشکیل هیأت دولت، از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی، خبرگزاری مهر در قالب سلسله گزارش‌هایی به انعکاس دیدگاه فعالان حوزه‌های مختلف فرهنگ و هنر پرداخت تا در قالب نظرخواهی مستقیم از صاحب‌نظران این حوزه به تبیین بخشی از اولویت‌های اجرایی وزارتخانه فرهنگ و ارشاد اسلامی بپردازیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ