وزیر دفاع و سخنگوی نیروهای مسلح یمن بر آمادگی این نیروها برای مقابله با دشمن متجاوز تاکید کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فعالیت‌های غیراصولی در مسجد معیرالممالک، حسب پیگیری و حضور یگان حفاظت میراث‌فرهنگی متوقف شده است.
متأسفانه ما هنوز بیشتر شاهد اقدامات سلبی هستیم تا ایجابی. چنانچه در لایحه عفاف و حجاب هم شاهد جریمه‌های فراوانی هستیم. جریمه‌هایی که به نظر می‌رسد قرار است به نوعی حجاب را هم طبقاتی کند. البته این لایحه به نوعی زد‌و‌خورد و خشونت‌های قبلی را کاهش داده است؛ اما پیش‌بینی جرایم مالی فراوان و صرف این جرایم در جا‌هایی که به آن اشاره شده -مثلا کاهش طلاق- چرخه باطلی را در ذهن متبادر می‌کند.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: همسر و فرزندان مسئولان که بی حجاب باشند مشمول تخفیف نمی‌شوند، جریمه‌ها مستقیماً از حساب افراد کسر می‌شود، پرونده آن‌ها در دادسرا بدون نوبت بررسی می‌شود و جلب پاسپورت و … از دیگر اقدامات در نظر گرفته شده برای مقابله با بی حجابی است.
دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه نقش مردم در حمایت از پلیس را مهم توصیف کرد و گفت: در مسئله عفاف و حجاب، نقش مردم بی بدیل است؛ چرا که اگر مأموران پلیس مردم را در کنار خود ببینند، در مواجهه با ناهنجاری‌ها با دلگرمی بیشتری به وظیفه خود عمل خواهند کرد.
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: ما نیازمند اقدامات تبیینی، اقناعی و آموزشی در حوزه حجاب هستیم و باید احکام فرهنگی به احکام قضایی لایحه عفاف و حجاب اضافه شود.
دو طرف (ایران و آمریکا) تعهد دارند اقداماتی براساس این قطع‌نامه و همچنین متن برجام صورت دهند. از جمله اینکه ایران پروتکل الحاقی را که تاکنون به صورت داوطلبانه و موقت اجرا می‌کند، در مجلس تصویب کند و در طرف دیگر کنگره آمریکا بخشی از تحریم‌هایی را که در این کنگره تصویب شده و تاکنون «تعلیق» شده بود، «لغو» کند؛ بنابراین فرصت دو ماهه آینده و همکاری ایران با آژانس از این جهت بسیار حائز اهمیت‌تر خواهد بود. برای آمریکا و اروپا هنوز یک کارت بازی باقی مانده که نام آن «اسنپ‌بک» است.
رشت- فرمانده انتظامی گیلان با بیان اینکه کنترل هوشمند در محورهای استان انجام می‌شود، گفت: اقدامات ساختارشکنانه افراد در خصوص عفاف و حجاب قابل پیگیری قانونی است.
نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس، از اقدامات ویژه فراجا در راستای اجرای طرح عفاف و حجاب حمایت کرد.
وزیر فرهنگ درباره اقدامات این وزارتخانه برای مقابله با کشف حجاب، گفت: در این زمینه قانون محور است و نمی‌توانیم به کسانی که کشف حجاب کرده‌اند، اجازه حضور در برنامه‌های هنری را دهیم.
استاندار قم گفت: باید با افرادی که تعمدا و با عناد و برنامه یا بر اساس داده‌های غلطی که به آن‌ها داده شده اقدام به بی قانونی و هنجارشکنی می‌کنند اقدامات سلبی متناسب صورت گیرد.
یک روزنامه اصلاح طلب نوشت: به جای این اقدامات بی‌ثمر و زیان‌بار، یک مجموعه بحث آزاد را درباره پوشش زنان سازمان دهید تا از دل آن قانونی درآید که مطابق خواست اکثریت قاطع مردم باشد.
حسین شریعتمداری مدیرمسئول کیهان نوشت: اگرچه در مصاحبه یادشده بر «قابل تقدیر» بودن بیانیه وزارت کشور تاکید شده بود، ولی با توجه به شناختی که از آقای وحیدی برادر مومن و فداکار خویش دارم و طی چند دهه اخیر بار‌ها شاهد اقدامات ایثارگرانه ایشان بوده‌ام، اشاره به این نکته که بیانیه یادشده «دوپهلو به نظر می‌رسد»! شایسته نبود، ضمن آن که دور از انصاف نیز بود. بایسته آن بود و خداپسندانه نیز، که تلاش ایشان و همکاران محترمشان را پاس می‌داشتم. از این روی، خاضعانه از ایشان و همکاران محترمشان پوزش می‌خواهم و امید آن که خدای مهربان نیز عذرم را بپذیرد.
مردم مسلمان و پاکباخته ایران اسلامی بارها نشان داده‌اند که برای حفظ سلامت جامعه و پیشگیری از گزند ناهنجاری‌ها با کسی تعارف ندارند! بنابراین بعید نیست اگر به این نتیجه (ولو غیر واقعی) برسند که دست‌اندرکاران امور برای مقابله با کشف حجابِ برخی از خانم‌ها از توان لازم برخوردار نیستند! و یا خدای نخواسته در انجام وظایف خود کوتاهی می‌کنند! احتمالا خود برای مقابله با این هنجارشکنی که باورهای دینی و عفت و اخلاق جامعه را تهدید می‌کند، دست به کار شوند! و از آنجا که مقابله با این ناهنجاری در شرح وظایف چند دستگاه از هر سه قوه تعریف شده است، پیامدهای این‌گونه اقدامات که بیرون از مدیریت هوشمندانه مراجع ذی‌ربط صورت می‌پذیرد‌، خسارت‌بار خواهد بود.
رادان تصریح کرد: در مازندران که از استان‌های مهم مسافر‌پذیر است اقدامات خاصی برای ایمنی در محورهای مواصلاتی در دستور کار قرار گرفته است، هر چند که در حوزه تصادفات در دو روز گذشته شاهد افزایش تلفات در جاده‌ها بودیم که زیبنده کشور نیست.
رادان تصریح کرد: در مازندران که از استان‌های مهم مسافر‌پذیر است اقدامات خاصی برای ایمنی در محورهای مواصلاتی در دستور کار قرار گرفته است، هر چند که در حوزه تصادفات در دو روز گذشته شاهد افزایش تلفات در جاده‌ها بودیم که زیبنده کشور نیست.
نظر به اتفاقات مهم سال آینده از جمله برگزاری دو انتخابات سرنوشت‌ساز، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، اعتبار و مشروعیت نظام در گرو اصلاحات جدی در زمینه‌های مختلف از جمله اصلاح رویکرد به روند انتخابات و بررسی صلاحیت‌ها و اقداماتی در جهت تنش‌زدایی و رفع التهابات در داخل کشور و تمکین و احترام به خواست‌های مردم برای جلب مشارکت و ترمیم اعتماد عمومی است.
مدیر تیم پرسپوليس با بررسی شرایط اقدامات لازم برای دوری از حواشی این تیم را در اصفهان دنبال می‌کند.
این فعال سیاسی اصولگرا گفت: وجود عناصر تندرو که گاهی خود را کاتولیک‌تر از پاپ می‌دانند و حتی خود را از خداوند باری‌تعالی هم در ارتباط با مسائل الهی و دینی محق‌تر و آگاه‌تر می‌دانند، مهم‌ترین دلیل تحقق نیافتن حکمرانی خوب در این عرصه است. این عناصر در هر برهه‌ای دست به اقداماتی می‌زنند که جامعه را تحریک می‌کند و با تحریک مردم، حکمرانی را با چالش روبه‌رو می‌کنند
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: بالا رفتن قیمت دلار، واقعیت کف بازار نیست، بلکه واقعیت، اقدامات هدایت شده و حساب شده از اطراف کشور ماست. سلیمانیه، هرات، دبی و استانبول مجموعاً در قیمت دلار تأثیرگذار هستند. از عوامل دیگر، قماری است که در عرصه ارز صورت می‌گیرد و به آن «ارز فردایی» می‌گویند، بدون اینکه ارز مبادله شود، در روز تعطیل قیمت را بالا می‌برند، معلوم است که این‌ها اقداماتی مبنی بر فشار هر چه بیشتر است.
حجت الاسلام و المسلمین سید علی خانمحمدی، سخنگوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر، به جماران گفت: یکی از دستاوردهای اتفاقات اخیر، اگر بخواهیم نگاه مثبت به آن داشته باشیم، این است که خیلی از مجموعه های فرهنگی کشور بیدار شدند و ما امروز خلأ در بحث عفاف و حجاب و آسیب های اجتماعی را جدی تر دیده ایم. به دلیل اینکه خلأها جدی تر و شکاف ها عمیق است و باید نسبت به آن توجه جدی شود؛ هم در حوزه ایجابی مثل آموزش عالی و آموزش و پروش و حوزه های فرهنگی مثل صدا و سیما و هم در حوزه هایی که تبلیغی است. دستگاه های انتظامی و قضایی باید اقداماتی انجام بدهند. باید شیوه ها جدیدتر، به روزتر و دقیق تر باشد که بتواند اثرگذاری بیشتری داشته باشد.
همزمان با افزایش اقدامات سودجویانه برخی شبکه‌های دلالی در افزایش کاذب تقاضا در بازار ارز و ایجاد جو ملتهب اقتصادی در چند روز گذشته، سربازان گمنام امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف با اقدامات اطلاعاتی خود ضمن شناسایی فعالان غیرمجاز بازار ارز، حساب بانکی بیش از 2300 نفر از این افراد را مسدود و پیگیری قضایی اعمال مجرمانه آنها را در دستور کار قرار داده اند.
«در پی اغتشاشات چند روز گذشته در زنجان، طی اقدامات صورت گرفته توسط سازمان اطلاعات سپاه استان زنجان، یکی از عوامل اصلی اغتشاشات که اقدام به کشف حجاب و آتش زدن روسری خود و نیز تهییج مخاطبان برای اقدامات ساختارشکن شده بود، دستگیر شد.»
اجتماع روحانیون تهران در محکومیت اقدامات مخالفت با موضوع حجاب
ایجاد حساب خزانه واحد، خرید از بورس کالا، برخورد با کارکنان متخلف سازمان املاک، احیای ۱۶ هزار میلیارد تومان در محاکم قضائی از جمله اقدامات شهرداری تهران در حوزه مبارزه با مفاسد اقتصادی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ