معاون اجرایی کاخ گلستان گفت: ۴۰ متر مربع از کاشی‌های هفت رنگ موجود در محوطه کاخ گلستان در حال مرمت است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کاشی های امامزاده یحیی در شهرری حدود صد سال پیش به غارت رفته و اکنون در موزه هایی از جمله سنت پترزبورگ قرار دارند و آنچه در این بنا باقی مانده نیز رو به تخریب است.
کاشی های امامزاده یحیی در شهرری حدود صد سال پیش به غارت رفته و اکنون در موزه هایی از جمله سنت پترزبورگ قرار دارند و آنچه در این بنا باقی مانده نیز رو به تخریب است.
کشف کاشی‌های پنهان در کاخ گلستان،سفر وزیر میراث به پاکستان،اعلام اولویت‌های پژوهشگاه میراث فرهنگی و نشستی درباره اصالت نقش برجسته از جمله خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.
ثبت ملی فالوده یزدی، مرمت شلوار پهلوانی تختی، مرمت تالار برلیان و کاشی های کاخ گلستان و پرداختن به گردشگری در لایحه عفاف و حجاب از جمله خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.
امروز نمادهای متوسط بازار وضعیت بهتری داشتند و گروه کاشی و سرامیک یکی از گروه های خوب بازدهی بود.
جشنواره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه بانک گردشگری برگزار می شود. حداقل موجودی حساب های قرض الحسنه برای شرکت در قرعه کشی مبلغ یک میلیون ریال و مهلت شرکت در قرعه کشی تا پایان شهریور 1402 است.
چند روز قبل بود که در فضای مجازی یک عکس دست به دست شد، عکسی که نشان می‌داد گنبد مسجد امیرچخماق در یزد آسیب دیده است، همان موقع مدیرکل میراث فرهنگی استان یزد گفت: «با توجه به ریزش بخشی از گنبد مسجد امیر چقماق از سوی اعضای شورای فنی میراث فرهنگی استان از مسجد بازدید انجام شد.» بازدیدی که البته از جزئیات آن چیزی منتشر نشد تا حجم خسارت وارد شده به گنبد این مسجد تاریخی مبهم باقی بماند.
قزوین- بازیکن تیم فوتبال شمس آذر گفت: برای کسب پیروزی در همه بازی های پیش رو انگیزه کافی را داریم.
برونو فرناندز بعد از فتح جام اتحادیه تاکید کرد که منچستریونایتد جام ها موفقیت های بیشتری می خواهد.
استانداری خراسان رضوی اعلام کرد: دورکاری اداره‌های خراسان رضوی که پیش از این به واسطه سرما و مدیریت مصرف گاز اعمال شده بود با شرایط خاص لغو شد.
فراکسیون پارلمانی بدر عراق خواستار ارسال نتیجه تحقیقات درباره ترور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی مهندس به پارلمان این کشور شد.
بی تردید اجرای موفق پروژه کاشت یک میلیارد اصله نهال در قالب طرح های جنگلداری، جنگلکاری، مرتعداری، بیابان زدایی، آبخیزداری از جمله اقدامات بسیار تاثیرگذار در حفاظت از خاک است.
در راستای تحقق برنامه‌های دولت و اجرای مفاد بند ف تبصره هفت بودجه سال ۱۴۰۱، شرکت ایران‌خودرو اجرای طرح جایگزینی خودروهای فرسوده را پس از ۱۰ سال توقف، با همکاری ستاد حمل و نقل و سوخت از شهریور امسال از سر گرفته و به این منظور مطابق قانون، ۱۰ درصد از ظرفیت فروش خودروها در طرح های قرعه کشی، به مالکان خودروهای فرسوده اختصاص پیدا کرده است.
گمانه‌زنی قلعه لمبسر الموت که در متون تاریخی به کلید قلاع گیلان ملقب است به منظور حفاظت و مرمت این اثر تاریخی انجام شد در این گمانه زنی چند کاشی رنگی نیز کشف شده است.
معاون میراث‌فرهنگی کشور در دو نامه جداگانه به استاندار مازندران مراتب ثبت ملی ۹ اثر منقول فرهنگی‌تاریخی از جمله کاشی‌های کاخ جهان نما در فرح آباد را ابلاغ کرد.
تیم ملی فوتسال ایران در حالی به نایب قهرمانی جام ملت های آسیا بسنده کرد که سرمربی این تیم طی روزهای اخیر انتقادات زیادی را متوجه خود می بیند.
اسمعیل برزنونی مدیر بانکداری تجاری و شخصی آخرین مهلت شرکت در قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک کارآفرین را پایان شهریور ماه سال ۱۴۰۱ اعلام کرد.
مراسم قرعه کشی نخستین دوره لیگ اسنوکر باشگاه‌های کشور برگزار و طی آن برنامه دور رفت این رقابت‌ها مشخص شد.
مراسم قرعه کشی نخستین دوره لیگ اسنوکر باشگاه‌های کشور برگزار و طی آن برنامه دور رفت این رقابت‌ها مشخص شد.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از حضور وزیر اطلاعات در این کمیسیون خبر داد.
مراسم افتتاحییه مرحله اول دومین دوره مربیگری درجه A ویژه بازیکنان سابق تیم ملی و جمعی از مربیان نخبه کشور امروز 22 مرداد ماه در مرکز ملی فوتبال با حضور غلامرضا جباری، سرپرست کمیته آموزش، بهارک کاظم، سرپرست دپارتمان آموزش، عباس هاشمپور، سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی، سعید قاسمی، مدیر هتل آکادمی و حسن تیموری، مدیر اماکن ورزشی مرکز ملی فوتبال برگزار شد.
خاخام صهیونیست می گوید: تنها روش درست برای به راه انداختن یک جنگ، راه و روش یهودیان است؛ این روش می گوید، اماکن مقدس آن ها را ویران کنید و مردان، زنان، کودکان و دام های آنها را بکشید.
شاخص کل بورس دوشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۳۹۰۵۹ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۵۷۱ هزار و ۴۴۶ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ را بخوانید.
قرآن مجید خدای بزرگ را دارای اسماء حسنی معرفی می کند یعنی خداوند دارای نام های زیباست، ولی می دانید زیباترین نام خدا چه نامی است؟ در سوره حشر می فرماید، یکی از نام های خدا که از نام های زیبای الهی است، نام «صلح» است. همه صفات خداوند در سایه «سلام» است و سلام یعنی صلح، دوستی و آرامش.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ