قرآن مجید خدای بزرگ را دارای اسماء حسنی معرفی می کند یعنی خداوند دارای نام های زیباست، ولی می دانید زیباترین نام خدا چه نامی است؟ در سوره حشر می فرماید، یکی از نام های خدا که از نام های زیبای الهی است، نام «صلح» است. همه صفات خداوند در سایه «سلام» است و سلام یعنی صلح، دوستی و آرامش.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: امروز رسانه اصلی دل مردم است نه فضای مجازی و نه حتی رسانه ملی، اگر دل مردم را به دست بیاوریم، بزرگ‌ترین هجمه‌های رسانه‌ای نیز کارساز نخواهد بود.
ارومیه - سرمربی تیم ملی والیبال ژاپن گفت: امروز از کیفیت بازی‌مان راضی نبودم و تمامی تلاش‌مان را انجام خواهیم داد تا در مسابقات بعدی بازی بی‌نقص و تماشاگرپسندی را ارائه دهیم.
تبریز- استاندار آذربایجان شرقی گفت: امروز دریاچه ارومیه در شمال غرب کشور به یک چالش تبدیل شده و در این موضوع یک سری عوامل طبیعی و عوامل تصنعی وجود دارد.
سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت مجموع آمار پیش‌ثبت‌نام‌کنندگان مجلس به ۴۲۶۳۷ نفر رسید.
امروز یکشنبه (۲۲ مرداد ۱۴۰۲) هفتمین و آخرین روز ثبت نام برای متقاضیان داوطلبی انتخابات مجلس است و این مهلت تمدید نخواهد شد.
امروز یکشنبه (۲۲ مرداد ۱۴۰۲) هفتمین و آخرین روز ثبت نام برای متقاضیان داوطلبی انتخابات مجلس است و این مهلت تمدید نخواهد شد.
هاشمی‌نسب‌ از امروز دوباره رسما کنار‌ نکونام‌خواهد ایستاد و‌ حضورش در نیمکت آبی‌ها جذابیت این نیمکت را بیش از پیش خواهد کرد.
در پی آتش سوزی محدود شب گذشته در کابل برق ورودی ساختمان شماره ۳ سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و خاموش شدن مرکز داده این سازمان، ارائه خدمات الکترونیک ثبتی در دفاتر اسناد رسمی و ادارات ثبت اسناد و املاک با محدودیت مواجه شده است.
ارومیه - برای جلوگیری از وقوع فاجعه زیست محیطی در دریاچه ارومیه، امروز باید حق این دریاچه را بدهیم، درغیر این صورت ظرف ۱۰ سال آینده این دریاچه حقش را با قهر فاجعه‌بار طبیعت پس می‌گیرد.
رسانه‌های عبری فاش کردند که ارتش از ترس نفوذ نیروهای «رضوان» حزب‌الله به شهرک‌های شمالی و انجام عملیات نظامی در اراضی اشغالی رزمایش «مشت خردکننده» را از امروز برای سه هفته آتی برگزار می‌کند.
امروز سقف تاریخی بورس در حالی زده شد که برخی از فعالان بازار سرمایه ترس اصلاح در هفته آتی را دارند.
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: امروز فضای عمومی و به ویژه مدارس کشور درگیر پدیده‌ای به نام هراس اجتماعی شده‌اند اما نه به این معنا که مسمومیت‌ها واقعی نیست بلکه القای یک ترس عمومی می‌تواند با ضریب قابل توجهی تعداد نمونه‌ها را افزایش بدهد.
جلالی گفت: باید چند نکته را در نظر داشته باشیم. اول اینکه در کنار تلاش دشمن برای بر هم زدن امنیت مدارس باید بدانیم که امروز فضای عمومی و به ویژه مدارس کشور درگیر پدیده‌ای به نام هراس اجتماعی نیز شده‌اند. این بدین معنا نیست که مسمومیت‌ها واقعی نیست بلکه نکته اینجاست که القای یک ترس عمومی می‌تواند با ضریب قابل توجهی تعداد نمونه‌ها را افزایش بدهد.
اسرائیل کشور عجیبی است. همواره باید وجودش را توجیه کند یا لااقل فکر می‌کند باید همواره توجیهش کند. اسرائیل، هنوز، به‌عنوان یک دموکراسی دیده می‌شود اما روزبه‌روز بیشتر شبیه یک حکومت قوم‌سالار خالص رفتار می‌کند. اسرائیل فقط دوست یا دشمن می‌شناسد. مدرن
منابع فلسطینی صبح امروز سه شنبه تصاویری از فرار نظامیان صهیونیست از ترس تقابل با مبارزان مقاومت در نابلس (شمال کرانه باختری) منتشر کرده اند.
امام جمعه موقت تهران با اشاره به ترس استکبار از جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز آمریکا به معنای واقعی کلمه از جمهوری اسلامی ایران می ترسد و نیروهای جمهوری اسلامی ایران نظیر حزب الله لبنان خواب را از استکبار ربوده اند.
تصاویری که امروز از ارلینگ هالند در تمرین منچسترسیتی منتشر شده و او را لنگ‌لنگان نشان می‌دهد هواداران این تیم را نگران کرده است.
ارتش و پلیس رژیم صهیونیستی از ترس عملیات‌های تلافی‌جویانه گروه مقاومتی عرین الاسود (بیشه شیرها) در واکنش به جنایت بامداد امروز در نابلس، به حالت آماده‌باش کامل درآمده‌اند.
ترس یک احساس باستانی است و داستان‌های ترسناک در تاریخ بشر ریشه دوانده‌اند. در جوامع اولیه، از داستان‌های ترسناک برای آموزش به کودکان در مورد خطراتی که ممکن بود آن‌ها را تهدید کند، مانند گرگ‌ها و سایر شکارچیان استفاده می‌شد. امروزه سینما دریچه‌ای به سوی ترس‌های جمعی جامعه است.
معاون اقتصادی رئیس‌جمهور گفت: امروز دشمن از ارتباطات ایران در سطح منطقه، آسیا و جوانان جهادی ایرانی می‌ترسد و به‌ همین دلیل از اغتشاش‌گران و آشوب‌گران در ایران حمایت می‌کند.
نماینده مردم قائم شهر در مجلس گفت: دشمن از اتحاد و همدلی در میان مسلمانان می ترسد و شیطنت های امروز در پی شکل گیری این اتحاد و همدلی در راهپیمایی اربعین اتفاق افتاده است.
وزیر امور خارجه روسیه امروز در مصاحبه ای اعلام کرد: تاخیر در مذاکرات میان مسکو و کی یف امکان دستیابی به توافق را پیچیده می کند.
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: اگر اقدامات داخلی به درستی به اجرا برسد می‌توان اثر تحریم‌ها را کاهش داد و امروز هم با اجرای برخی از اقدامات توانسته‌ایم اثر تحریم‌ها را کاهش دهیم.
شاخص کل بورس دوشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۳۹۰۵۹ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۵۷۱ هزار و ۴۴۶ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ را بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ