سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از حضور وزیر اطلاعات در این کمیسیون خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رشد اقتصادی، امنیت آبی، حفظ اکوسیستم‌ها و... از جمله محورها و مولفه‌های عملکردی دولت سیزدهم برای ایجاد زیرساخت‌های توسعه و تامین منابع آبی کشور به شمار می‌رود.
به نظر می‌رسد سیاست مرتبط با ایران که امارات در حال اتخاذ آن است، بخشی از یک «سیاست همسایگی» گسترده‌تر سرمایه‌گذاری در ثبات منطقه‌ای است. از نظر امارات متحده عربی، با اتصال ایران به منطقه و جهان، تلاش‌ها برای حفظ عرضه جهانی انرژی، امنیت غذایی و زنجیره‌های تأمین بین آسیای مرکزی، اروپا و آفریقا تقویت خواهد شد. به عبارت دیگر، امارات ایران را از دریچه دستور کار ارتباطی خود می‌بیند.
رشت- رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان رسالت مهم این سازمان را تامین امنیت غذایی عنوان کرد و گفت: گشایش در معیشت و اقتصاد مردم از مسیر جهاد کشاورزی و تأمین امنیت غذایی می‌گذرد.
سخنگوی وزارت خارجه چین تاکید کرد که حصول اطمینان از امنیت اروپا از طریق گسترش ناتو امکان‌پذیر نیست.
آیت‌الله العظمی جوادی آملی در دیدار رئیس جمعیت هلال احمر تاکید کرد: صدقه دادن، گاه به مال است و گاه به جان، هلال احمر یک نهاد مردمی است، کار اینها تنها صدقه مالی نیست، بلکه اینها جان خودشان را نیز تقدیم نظام و مردم می کنند و این بذل مال و بذل جان، این گروه را از پیش روان بهشتی کرده است.
​​​​​​​آیت الله جوادی آملی گفت: خداوند در سوره قریش با شکست لشکر ابرهه، در حقیقت دعای حضرت ابراهیم بنیانگذار کعبه را استجابت کرد که فرمود ما هم امنیت اقتصادی و روزی این‌ها را تأمین کردیم و به آن‌ها رونق تجارت عطا شد، و نا امنی را هم از این‌ها دور کردیم «أَطعَمَهُم مِن جوعٍ وَآمَنَهُم مِن خَوفٍ». پس مراد از امنیت، تنها امنیت اجتماعی و سیاسی نیست، لذا مسئولین باید امنیت اقتصادی مردم را نیز تأمین کنند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا گفت: امروز پلیس خود را حامی و پشتیبان کارگران می‌داند و با تأمین امنیت و آرامش آنان فضای امنی را برای کارگران فراهم می‌کند.
جهانگیری نوشت: در شرایط دشوار اقتصادی کنونى و مشکلات معیشتی مردم، که مورد توجه و اولویت کشور هم قرار گرفته است، تأمین امنیت سرمایه‌گذاری و حمایت از اشتغال و کسب‌وکارها، ضروری‌ترین وظیفه همه نهاد‌های حاکمیتی و همه قوا است.
در الگوی اقتصاد مقاومتی مساله قیمت و ارزان سازی مواد غذایی موضوع مهمی است در این باره مشارکت کنندگان طرح فجر تا فطر چقدر موفق عمل کرده اند.
نشریه نیویورک‌تایمز در گزارشی نوشت که ممنوعیت دسترسی غیرنظامیان به شهر آرتیومفسک (باخموت)، می‌تواند مقدمه‌ای بر خروج ارتش اوکراین از این شهر کلیدی باشد.
از آنجایی‌که ظرفیت استفاده از زمین­های آبی در حال رسیدن به نقطه‌ی حداکثر خود است؛ باید بخش عمده‌ای از افزایش تقاضای غذا با افزایش بهره‌وری زمین‌های دیم تامین شود.
وزیر جهاد کشاورزی، تامین امنیت غذایی را وظیفه و رسالت اصلی وزارت جهاد کشاورزی در کشور دانست و گفت: وظیفه و رسالت خود را در تامین امنیت غذایی کشور تا پای جان انجام می‌دهیم.
معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان اعلام کرد با نفوذ فناوری به حوزه امنیت غذایی و توسعه مرغ لاین می‌توانیم وابستگی کشور به بازارهای جهانی را در حوزه تامین امنیت غذایی کاهش دهیم.
نقش‌آفرینی بانک آینده در بخش کشاورزی با هدف رفاه، رشد اقتصادی و تأمین امنیت غذایی کشور
بر اساس اعلام معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، با اجرای ۵۰ پروژه ملی در ۳ حوزه اولویت‌دار گامی بزرگ به سمت تامین امنیت غذایی برداشته می‌شود.
یک نماینده مجلس می‌گوید: امنیت جلوه‌های مختلفی داردکه یکی از ابعادآن، امنیت در عرصه‌ی انرژی است؛قرارداد سوآپ سبب تبدیل ایران به هاوب گازی منطقه و درپی آن وابستگی سایر کشورها به ایران می‌شود.
یک نماینده مجلس می‌گوید: امنیت جلوه‌های مختلفی داردکه یکی از ابعادآن، امنیت در عرصه‌ی انرژی است؛قرارداد سوآپ سبب تبدیل ایران به هاوب گازی منطقه و درپی آن وابستگی سایر کشورها به ایران می‌شود.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ گفت: پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ توانست با اشراف اطلاعاتی، اقدامات عملیاتی خود در راستای بی‌اثر کردن توطئه‌های دشمن را به سرانجام برساند به گونه‌ای که با اجرای طرح مبارزه با اخلالگران و تامین کنندگان اهداف تروریسم اقتصادی از دوازدهم تا بیست و سوم آبان ماه، ۴۸ نفر از اخلالگران ارزی توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی، دستگیر شدند.
معاون هماهنگ‌کننده نیروی دریایی ارتش با تأکید بر لزوم تأمین امنیت در اقیانوس هند گفت: لازمه انجام فعالیت اقتصادی، برقراری امنیت است.
استفاده از فناوری در صنعت شیلات و آبزی پروری می تواند زمینه ساز تامین امنیت غذایی دریایی شود و ضمن افزایش تولید و بهره وری به صیانت از ذخایر ملی کمک کند.
ابراهیم عزیزی نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: آمریکایی‌ها دست از زیاده خواهی‌هایی که دارند بردارند، زیرا ایران هرگز به طرف مقابل باج نمی‌دهد و مجددا تاکید می‌کنم هدف از توافق انتفاع اقتصادی ایران باید باشد وگرنه در توافقی که خواسته‌های ایران تامین نشود آن توافق مورد قبول ایران نیست.
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در پیامی به مناسبت روز صنعت دفاعی، تاکید کرد: تامین امنیت زیرساخت‌ها بدون صنایع بومی پدافند غیرعامل ممکن نیست.
وزیران خارجه قطر و کره جنوبی، روابط دوجانبه از جمله تامین امنیت جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را بررسی کردند.
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این‌که «ملت طاقت گرانی و هزینه‌های بیشتر را ندارند»، گفت: دولت باید راهکاری به مردم برای تامین هزینه‌های زندگی‌شان نشان دهد بعد ما از هر جراحی اقتصادی و نظام عادلانه‌ای حمایت می‌کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ