استانداری خراسان رضوی اعلام کرد: دورکاری اداره‌های خراسان رضوی که پیش از این به واسطه سرما و مدیریت مصرف گاز اعمال شده بود با شرایط خاص لغو شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون اول رئیس جمهور با تاکید بر اینکه در هیچ بخشی از دولت بحث افزایش قیمت بنزین مطرح نیست، خاطرنشان کرد: نه افزایش قیمت و نه کاهش سهمیه‌های سوخت تاکنون مطرح نشده و در سال جاری برنامه‌ای در این حوزه نداریم.
طی تصمیمی از سوی آرش میراسماعیلی محدودیت حضور سایر ورزشکاران در رشته جودو لغو شد.
سازمان وظیفه عمومی فراجا اعلام کرد:دوره آموزش رزم مقدماتی مشمولان واجد شرایط معافیت ۳ فرزند و بیشتر لغو و این افراد با تکمیل فرم تعهد کفایت از آموزش ، از خدمت دوره ضرورت معاف می‌شوند.
خبرگزاری فارس از لغو تمرین تیم ملی والیبال زنان به دلیل ممانعت از حضور مربیان مرد خبر داد.
لغو دربی لژیونرهای ایرانی در اروپا بدلیل درگیری خونین
در پی لغو برگزاری آزمون امروز آیلتس، تکلیف داوطلبان این آزمون که بسیاری از آن‌ها از شهر‌های مختلف برای حضور در جلسه آزمون به تهران سفر کرده بودند، نامعلوم ماند و این موضوع موجب اعتراض داوطلبان در جلسه آزمون شد.
در پی لغو برگزاری آزمون امروز آیلتس، تکلیف داوطلبان این آزمون که بسیاری از آن‌ها از شهر‌های مختلف برای حضور در جلسه آزمون به تهران سفر کرده بودند، نامعلوم ماند و این موضوع موجب اعتراض داوطلبان در جلسه آزمون شد.
اصلاحات قانون انتخابات با واکنش‌های بسیاری روبه‌رو بود و تنها بندی که مورد استقبال فعالان و کارشناسان قرار گرفت و از آن به‌عنوان تنها نکته مثبت این اصلاحات نام بردند، برگزاری انتخابات تناسبی بود. چراکه باعث می‌شد تمام جریانات نسبت به رای‌ای که در جامعه دارند، به مجلس راه پیدا کنند. حالا ماده ۵۳ در خصوص برگزاری انتخابات تناسبی در حوزه انتخابیه تهران که مبتنی بر دموکراسی بود، در مجلس انقلابی حذف شده است.
وزیر دفاع آلمان به دلایل امنیتی از سفر به کشور عراق صرف نظر کرد.
مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده صاحبان سهام بیمه تجارت‌نو به دلیل عدم تعیین تکلیف سایر معرفی‌شدگان و دستور قضایی لغو گردید.
طبق اعلام شرکت هواپیمایی ماهان پرواز تهران زابل و بالعکس صبح امروز به دلیل شرایط نامساعد و طوفان شن لغو شد.
لغو ناگهانی اردوی پیش فصل پرسپولیس در ترکیه دلخوری شدید سرمربی این تیم را به همراه داشته است اما درویش همچنان نسبت به آن بی تفاوت است.
لغو اردوی پرسپوليس در ترکیه با مخالفت کدام نهاد؟
لغو بازی‌های ساحلی جهان بخاطر بدقولی پولی اندونزی!
رسانه‌های مطرح آمریکایی ضمن ارزیابی پیروزی رجب طیب اردوغان در انتخابات ریاست‌جمهوری ترکیه، این پیروزی را نشانه تقویت احساسات ملی‌گرایانه و لغو تبعیت از آمریکا در ترکیه قلمداد کردند.
رسانه‌های مطرح آمریکایی ضمن ارزیابی پیروزی رجب طیب اردوغان در انتخابات ریاست‌جمهوری ترکیه، این پیروزی را نشانه تقویت احساسات ملی‌گرایانه و لغو تبعیت از آمریکا در ترکیه قلمداد کردند.
رئیس فدراسیون فوتبال عراق درباره دلیل لغو بازی دوستانه با ایران در بغداد توضیح داد.
اداره دریانوردی پاناما، بزرگ‌ترین نهاد ثبت کشتی‌ها در جهان، حق استفاده از پرچم خود را برای ۱۳۶ نفتکش مرتبط با شرکت ملی نفت ایران لغو و ثبت آن‌ها را متوقف کرد. خبرگزاری رویترز روز چهارشنبه ۲۸ دی‌ماه گزارش داد که این تصمیم، به خاطر افشاگری سازمان «اتحاد علیه ایران هسته‌ای» درباره استفاده ایران از امکانات ثبت نفتکش در پاناما برای دور زدن تحریم‌ها بوده است.
فعالیت تمامی دستگاه‌های اجرایی، اداره ها، بانک‌ها و نهاد‌های عمومی از روز چهارشنبه ۲۸ دی ماه بدون استفاده از گاز و فقط با استفاده از سوخت جایگزین برای تامین گرمایش، به صورت حضوری و طبق روال معمول خواهد بود.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران از «تعطیلی» دانشگاه‌ها و فعالیت «غیرحضوری» مدارس استان تهران و «حضور یک سوم کارمندان» در ادارات و دورکاری مابقی کارمندان در روز یکشنبه خبر داد و گفت: امتحانات نهایی پایه دوازدهم برگزار می‌شود. همچنین ساعت کار شعب بانک‌ها نیز در این روز تغییر کرده است.
عضو ارشد جنبش انصارالله یمن ضمن هشدار به ائتلاف متجاوز سعودی گفت که اگر خواسته‌های عادلانه صنعا برآورده نشود، نیروهای یمنی برای لغو محاصره دست بسته نخواهند ماند.
تظاهرات گسترده مردمی در پایتخت بحرین منجر به لغو نخستین دور از فعالیت‌های صهیونیستی موسوم به «عید الانوار» یا همان «عید حنوکا» شد که قرار بود با مجوز رژیم آل خلیفه در منامه آغاز شود.
با وجودی‌که در برخی تحلیل‌‌ها آمده است که قرار بود هفته گذشته توافق حاصل و تحریم‌ها نیز لغو شود و به دلیل ناآرامی‌‌ها در ایران این موضوع به تعویق افتاد، اما چنین سناریویی باتوجه به فرمولی که خود تهران در نظر دارد دور از تصور است.
گوشی هوشمند ویوو Y02s با تراشه قدیمی هلیو P35 مدیاتک، ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی با پشتیبانی از کارت حافظه SD عرضه می‌شود. یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی انرژی این دستگاه را تامین می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ