نقطه هشدار مصرف آب برای تهرانی‌ها ادامه مذاکرات آبی ایران و افغانستان، تزریق روزانه ۳۱۱ میلیون مترمکعب گاز به نیروگاه‌ها از مهمترین اخبار آب و انرژی در هفته جاری بودند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مقامات جزیره قناری در اسپانیا می‌گویند به علت تداوم آتش‌سوزی‌ها احتمالا مجبور شوند هزاران نفر را از محل‌های اقامت خود تخلیه و به مکان‌های امن منتقل کنند.
از زمان اضافه شدن محمدحسین کنعانی‌زادگان به فهرست بازیکنان پرسپولیس، این بحث وجود داشت که کدام مدافع میانی باید روی نیمکت بنشیند؟
افزایش دما مصرف روزانه آب شهر تهران به رکورد بی سابقه سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون لیتر در شبانه‌روز رساند که گویای نقطه هشدار برای پایتخت نشینان است.
وزیر خارجه تایوان با استقبال از بیانیه پایانی ناتو در اجلاس لیتوانی، گفت که تایپه با ارزیابی آمریکا درباره تصمیم چین به منظور حمله به این جزیره موافق است و جنگ را قابل اجتناب می‌داند.
گل چهارم نیوکسل در برابر اورتون احتمالا دربردارنده بهترین حرکت انفرادی در طول این فصل از رقابت های لیگ جزیره بود.
سرگئی آکسیونوف در گفتگو با خبرنگاران بیان داشت، نیروهای ارتش روسیه در این شبه جزیره «استحکامات دفاعی جامع و مدرن» ایجاد کرده و نیرو ها و تجهیزاتی «فراتر از حد کافی» را با هدف دفع حمله احتمالی اوکراین در اختیار دارند.
تنش‌ها میان چین و تایوان به دهه‌ها قبل بازمی‌گردد. با اعلام حکومت کمونیستی در پکن از سوی مائو تسه‌تونگ جنگ داخلی در چین پایان یافت و ملی‌گرایان کومینتانگ به رهبری جیانگ جیه شی به تایوان گریختند. ملی‌گرایان چین با تشکیل حکومت جدید در تایپه روابط با پکن را قطع کردند. به گزارش یورونیوز، حکومت تایپه چند ماه بعد در سال ۱۹۵۰ به یکی از متحدان ایالات‌متحده در جریان جنگ کره تبدیل شد. واشنگتن برای حمایت از متحد جدید خود ناوی را به تنگه تایوان فرستاد تا از این جزیره در برابر حمله احتمالی چین محافظت کند.
متخصصان توانستند با استفاده از یک دوربین آندوسکوپی و تکنیکی به نام رادیوگرافی موآن پرتو کیهانی، برای اولین بار از این راهرو نقشه برداری کنند و تأیید کنند که طول آن ۳۰ فوت (۹ متر) و عرض آن ۷ فوت (۲.۱ متر) است. آن‌ها همچنین گفتند که این دالان مخفی احتمالا برای کمک به بازتوزیع وزن هرم در اطراف ورودی یا اتاقک دیگری که هنوز کشف نشده طراحی شده است.
ثابتی در سال ۵۷ یکباره فهرست بلندبالایی از ۱۵۰۰ نویسنده و فعال سیاسی و مذهبی تهیه می‌کند و در اختیار محمدرضا پهلوی قرار می‌دهد و از او می‌خواهد که آن‌ها را بازداشت کند و احتمالا بعد از بازداشت برای شکنجه به خود ثابتی تحویل‌شان دهد و همه جوره مخالف نرمش‌های پهلوی دوم در سال‌های آخر حکومتش بود.
این دقیقا همان سوالی است که احتمالا سال‌ها پیش زمانی که در یک ساحل آفتابی زیبا در یک جزیره گرم و دوست داشتنی نشسته بودید از خود پرسیدید. آیا نور خورشید ما را شادتر می‌کند یا خیر؟
سال ۲۰۱۵ با پدیدار شدن یک جزیره‌ی جدیدی در اقیانوس آرام جنوبی، فرصت بی‌سابقه‌ای نه فقط برای زمین‌شناسان و آتشفشان‌شناسان بلکه برای تحقیقات زیست‌شناسان و بوم‌شناسان فراهم شد. آن‌ها روی تمام سطح این جزیره میکروب‌هایی یافتند که به احتمال زیاد از اعماق زمین بیرون آمده‌اند.
یک اندیشکده جنگ‌طلب آمریکایی مدعی است که با شبیه‌سازی مشخص شده که در صورت وقوع درگیری نظامی تایوان و چین در سال ۲۰۲۶، این جزیره خودمختار می‌تواند پیروز از جنگ خارج شود.
یک اندیشکده جنگ‌طلب آمریکایی مدعی است که با شبیه‌سازی مشخص شده که در صورت وقوع درگیری نظامی تایوان و چین در سال ۲۰۲۶، این جزیره خودمختار می‌تواند پیروز از جنگ خارج شود.
تایوان به منظور مقابله با رویارویی احتمالی با چین، برای راه‌اندازی یک زنجیره تولید و عرضه پهپاد در داخل این جزیره، ۱.۶ میلیارد دلار تخصیص داده است.
نتایج یک نظرسنجی نشان می‌دهد که حدود نیمی از استرالیایی‌ها با اعزام نیرو به تایوان برای حمایت از این جزیره در صورت حمله احتمالی چین، موافقند.
نیروی هوایی آمریکا در بحبوحه تشدید تنش‌ها با چین بر سر تایوان و احتمال آزمایش هسته‌ای کره شمالی، از استقرار بمب‌افکن‌های فراصوت B-۱B در جزیره گوام خبر داد.
فرمانده ناوگان اقیانوس آرام آمریکا مدعی است که در صورت تصمیم پکن برای محاصره تایوان، واشنگتن قادر است به‌تنهایی محاصره احتمالی این جزیره را بشکند.
وزارت امور خارجه چین به اظهارات رئیس جمهور آمریکا مبنی بر دفاع واشنگتن از تایوان در صورت حمله احتمالی پکن به این جزیره، واکنش نشان داد.
رئیس جمهور اندونزی از مشارکت ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در نشست جی ۲۰ که قرار است در ماه نوامبر در جزیره بالی برگزار شود، خبر داد.
کارشناسان دفاعی آمریکا با استناد به شبیه‌سازی حمله چین به تایوان مدعی هستند که این جزیره می‌تواند این حمله را دفع کند، اما بخش عظیمی از نیروی دریایی و هوایی آمریکا نابود خواهد شد.
مانور قدرت ۷۲ساعته چین احتمال نبرد نظامی پکن و واشنگتن را بر سر جزیره تایوان به‌شدت افزایش داده است. به باور نیویورک‌تایمز، این مانور نظامی جذابیت مشوق‌های اقتصادی در سیاست چین و تایوان را اکنون به پایین‌ترین حد خود پس از پایان جنگ سرد رسانده است. برخی کارشناسان هشدار می‌دهند تنش‌های کنونی می‌تواند در نهایت، پکن و واشنگتن را وارد درگیری همه‌جانبه کند.
یک رژیم غذایی غنی از گیاه که حاوی مقدار زیادی پتاسیم است با کمک به لاغری، به فشار خون شما کمک می‌کند که راه موثر دیگری برای کاهش فشار خون است. کلینیک مایو اشاره می‌کند که فشار خون شما احتمالا با کاهش هر کیلوگرم وزن حدود ۱ میلی متر جیوه کاهش می‌یابد.
در حالی که وزارت دفاع تایوان اعلام کرده که چین در مانور نظامی جاری خود، حمله به این جزیره را شبیه‌سازی کرده است، رسانه‌ها از افزایش احتمال سناریوی محاصره تایوان از سوی چین خبر داده‌اند.
همزمان با بالارفتن احتمال سفر رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به تایون، ارتش چین موشک‌های غول‌پیکر و قاره‌پیمای خود را در نزدیکی مرز این جزیره مستقر کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ