از زمان اضافه شدن محمدحسین کنعانی‌زادگان به فهرست بازیکنان پرسپولیس، این بحث وجود داشت که کدام مدافع میانی باید روی نیمکت بنشیند؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
كيانوش رستمى با انتشار متنى روى صفحه اينستاگرام خود به احتمال از دست دادن المپيك پاريس واكنش نشان داد.
به احتمال فراوان روزبه چشمی لیگ بیست و سوم را در قامت یک مدافع وسط شروع خواهد کرد.
کارشناس والیبال با اشاره به خط خوردن معنوی‌نژاد از لیست ایران برای هفته دوم لیگ ملتها گفت: معنوی‌نژاد پاس‌های سرعتی با ارتفاع بالا می‌زند و احتمالا سبک بازی او با برنامه کادرفنی متفاوت است.
یورگن کلوپ بعد از به ثمر رسیدن گل چهارم و پیروزی‌بخش تیمش در حالی که به سمت داور چهارم می‌دوید دچار کشیدگی عضله همسترینگ شد.
منابع محلی در امارات از احتمال بالای حضور رضا عنایتی روی نیمکت الامارات خبر می دهند.
راجر اشمیت سرمربی آلمانی تیم فوتبال بنفیکا ممکن است در مصاف با اینتر 3 بازیکن اصلی خط دفاعی 4 نفره خود را در اختیار نداشته باشد.
پیشبینی دعوت مهدی طارمی و سردار آزمون، دو ستاره خط حمله پورتو و بایر لورکوزن کار آسانی بود اما فرم خط حمله تیم ملی در آینده به تصمیم قلعه‌نویی بستگی دارد.
انتظار می‌رود که برای بازی با ملوان، چندین تغییر در ترکیب استقلال بخصوص در خط دفاعی صورت گیرد.
ایجنت اشکرینیار تایید کرد که "هیچ امکانی" برای ماندن مدافع محبوب اینتر در این تیم وجود ندارد.
خبر‌هایی درباره احتمال حضور شهاب زاهدی در پرسپولیس شنیده می‌شود.
کیادلیری در واکنش به اینکه با این دست‌درازی آیا احتمال خط‌خوردن نام جنگل‌های هیرکانی از فهرست یونسکو وجود دارد، می‌گوید: «این جنگل‌ها الان رفرنسی برای تمام دنیا هستند و برای بشریت مهم. وقتی تخریب ایجاد شود، می‌توانند ما را از فهرست خارج کنند، اما حفاظت از این جنگل‌ها باید مسئولیت اجتماعی خود ما باشد، نه اینکه به بهانه یونسکو از آن‌ها حفاظت کنیم.»
پیکان در شرایطی امروز مقابل پرسپولیس به میدان می‌رود که احتمال دارد دو مهاجم خارجی در ترکیب اصلی این تیم قرار بگیرند.
دومینیک لیواکوویچ با وجود عملکرد خیره کننده برای کرواسی در جام جهانی نتوانسته نظر مدیران بایرن مونیخ را به خود جلب کند.
تشخیص احتمال انتخاب ساپینتو برای دو مدافع میانی و مدافع چپ استقلال در دربی، دشوار به نظر می رسد.
کارلوس کی‌روش در مصاحبه خود مدعی شد با توجه به مخالفت باشگاه قطری برای حضور دو ملی پوش ایرانی، احتمال حذف آن‌ها از لیست به واسطه دوری چند هفته‌ای از تمرینات دور از ذهن نخواهد بود.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در تازه‌ترین گفتگوی خود از احتمال خط خوردن چند بازیکن تیمش خبر داد.
کارلوس کی‌روش با انتقاد از روند آماده سازی و تدارکات تیم ملی در مسیر حضور در جام جهانی، از دور شدن آنها از اهداف‌شان خبر داد.
چهار دروازه بان در اردوی تیم ملی فوتبال ایران حضور دارند تا احتمال خط خوردن هر یک از اسامی مطرح در آستانه جام جهانی ۲۰۲۲ بیش از پیش تقویت پیدا کند.
چهار دروازه بان در اردوی تیم ملی ایران حضور دارند تا احتمال خط خوردن هر یک از اسامی مطرح در آستانه جام جهانی ۲۰۲۲ بیش از پیش تقویت پیدا کند.
سازمان امنیت سوئد با انتشار گزارشی تأئید کرد: تحقیقات سرویس امنیتی سوئد در محل حادثه در نورد استریم یک و نورد استریم ۲، ظن وقوع خرابکاری آشکار را افزایش می دهد.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه از احتمال خرابکاری در بروز نشتی های تازه در خطوط لوله نورد استریم یک و دو متعلق به این کشور خبر داد.
کمیته بدوی انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال به میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال و یکی از سه نامزد ریاست بابت برخی از رفتارهایش تذکر و از او توضیح خواست.
احتمال اینکه ترکیب ۳ نفره دفاع استقلال با حضور عارف غلامی، رافائل سیلوا و محمدحسین مرادمند شکل بگیرد زیاد است که در این صورت این ترکیب برای اولین بار به کار گرفته شده است.
احتمال می رود که ریکاردو ساپینتو حداقل از 2 یا 3 نفر از بازیکنان جدید خود برای دیدار با سپاهان استفاده کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ