کارشناسان دفاعی آمریکا با استناد به شبیه‌سازی حمله چین به تایوان مدعی هستند که این جزیره می‌تواند این حمله را دفع کند، اما بخش عظیمی از نیروی دریایی و هوایی آمریکا نابود خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نظامی سابق آمریکا با اشاره به تلفات و خسارت اخیر ارتش اوکراین به دولتمردادن کی‌یف توصیه کرد برای ازدست‌ندادن بیشتر خاکشان جنگ را متوقف کنند.
شمار تلفات آتش سوزی در هاوایی آمریکا درحالی به ۵۳ نفر افزایش پیدا کرده است که بایدن آنرا یک فاجعه بزرگ خواند.
شمار تلفات آتش سوزی در هاوایی آمریکا درحالی به ۵۳ نفر افزایش پیدا کرده است که بایدن آنرا یک فاجعه بزرگ خواند.
مقامات عالی‌رتبه آمریکا با اذعان به تلفات سنگین ارتش اوکراین در جریان ضد حمله اخیر به مواضع روسیه اعلام کردند: حجم تلفات جانی و مالی اوکراین با وجود تسلیحات اهدایی واشنگتن بسیار بالا است.
فیلم ریزش یک ساختمان در شهر داونپورت آمریکا را مشاهده می‌کنید؛ ساکنان در این ساختمان گرفتار و محبوس شدند، تا کنون از علت وقوع حادثه و تعداد تلفات گزارشی نشده است.
نامزد انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا با اذعان به شکست ناپذیر بودن روسیه در جنگ اوکراین گفت که اوکراین و آمریکا به شدت تلاش می‌کنند تا «تلفات فاجعه بار» نیروهای اوکراینی را پنهان کنند.
در شرایطی که کرملین می‌گوید این حمله تلفاتی نداشته و آسیبی به پوتین وارد نشده و برنامه‌های او را تغییر نداده، جان کربی، هماهنگ‌کننده ارتباطات راهبری شورای امنیت ملی آمریکا این اتهام‌زنی را رد کرده و معتقد است که کشورش ارتباطی به این رخدادها ندارد.
سخنگوی ریاست‌جمهوری روسیه اعلام کرد: آمریکا ارقام ساختگی درباره شمار تلفات نظامی روسیه در جنگ اوکراین مطرح می‌کند.
نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا اندکی پس از اعلام نامزدی، گفت که اوکراین نمی‌تواند مقابل قربانیانی که جنگ نیابتی آمریکا روی دستش گذاشته، تاب بیاورد.
طوفان شدید در آمریکا باعث شده که بیش از ۲۵ نفر جان خود را از دست بدهند.
تحریم‌های ظالمانه آمریکا  علیه سوریه تاکنون مانع اصلی امدادرسانی مناسب به زلزله‌زدگان این کشور بوده و سبب افزایش چشمگیر تلفات انسانی شده است.
زلنسکی در همین مصاحبه پیشروی‌های ارتش روسیه را تایید کرد که به ادعای او، به بی‌تفاوتی به تلفات از سوی مسکو مرتبط است و از آمریکا و متحدانش به خاطر تعهد ارائه تانک‌های جنگی اصلی به کی‌یف تشکر کرد.
منابع آمریکایی آمار جدیدی از تلفات طوفان برف و کولاک در این کشور ارائه دادند.
سخنگوی دولت با اشاره به تلفات طوفان آمریکا گفت: اگر این اتفاق در ایران رخ می‌داد بنگاه‌های رسانه‌ای تا ماه‌ها سیاه‌نمایی می‌کردند.
رسانه های آمریکایی اعلام کردند: درحالیکه تعداد قربانیان طوفان برف در آمریکا به ۵۰ نفر افزایش یافته است؛ برق ۱۵ هزار نفر از ساکنان نیویورک نیز قطع شده است.
رسانه های آمریکایی اعلام کردند که تعداد قربانیان طوفان برف در آمریکا به ۳۴ نفر رسیده است.
ارتش آمریکا با صدور بیانیه ای اصابت موشک به پایگاه خود در سوریه را تائید کرد و گفت این حمله تلفاتی نداشته است.
تیم ملی ایران اگرچه به یک پیروزی تاریخی مقابل ولز رسید اما نتوانست بدون تلفات این کار را انجام دهد.
براساس تازه ترین گزارش ها از آمریکا، تعداد تلفات طوفان یان در فلوریدا و کارولینای شمالی از ۷۰ نفر گذشته است.
ستاد فرماندهی مرکزی نیروهای تروریست آمریکایی ضمن اذعان به حمله راکتی به یکی از پایگاه های این کشور در شمال شرق سوریه مدعی شد که این حمله تلفات و خساراتی نداشته است.
شهادت سردار سلیمانی این درس را به آمریکا داد که  ایران رقیبی سرسخت با اقدامات غیرمنتظره است و تا کنون واشنگتن تنها از ترکیب ۲ دلیل توانسته از اقدام تلافی جویانه ایران بگریزد.
برخی منابع هم خبر دادند که پایگاه آمریکاییها در این منطقه، هدف سه راکت قرار گرفته است. کانال تلگرامی صابرین نیوز گزارش داد که این حملات، با راکتهای ۱۰۷ میلیمتری فجر-۱ صورت گرفت. هنوز آماری از تلفات این حملات منتشر نشده است.
هنوز هیچ گروهی مسئولیت این حمله را بر عهده نگرفته و از تلفات احتمالی یا خسارات مالی گزارشی منتشر نشده است.
مقام ارشد وزارت دفاع آمریکا با ارائه آماری از میزان تلفات ارتش روسیه در جنگ اوکراین، مدعی شد روسیه به هیچ کدام از اهدافش در جنگ دست نیافته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ