رئیس جمهور اندونزی از مشارکت ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در نشست جی ۲۰ که قرار است در ماه نوامبر در جزیره بالی برگزار شود، خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر خارجه برزیل اعلام کرد روسای جمهور روسیه و برزیل احتمالا در نشست آتی گروه «بریکس» در آفریقای جنوبی دیدار و درباره تحولات جهانی رایزنی خواهند کرد.
لاورنتیف در گفت‌وگو با العربیه گفت: دشواری‌های مشخصی در راه عادی‌سازی روابط میان آنکارا و دمشق وجود دارد؛ از جمله این دشواری‌ها، حضور نظامی ترکیه در اراضی سوریه است.
نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه در امور سوریه اعلام کرد که تلاش‌های بسیاری در راستای عادی‌سازی روابط میان سوریه و ترکیه در حال انجام است.
مرحله نیمه نهایی لیگ ملت‌های اروپا چهارشنبه و پنجشنبه شب برگزار خواهد شد تا تکلیف دیدار فینال که احتمالا بازی جذابی هم خواهد بود مشخص شود.
نخست‌وزیر دانمارک امروز با رئیس‌جمهور آمریکا دیدار می‌کند.
اتفاق عجیبی در مسابقه کلن-بایرن مونیخ رخ داد که باعث شگفتی بینندگان بازی شد و احتمالا در کنار پرشمار حوادث بامزه فوتبال ثبت خواهد شد.
تیم فوتبال استقلال با پیروزی برابر نساجی مازندران در مرحله نیمه نهایی رقابتهای جام حذفی به دیدار فینال راه یافت و باید منتظر حضور احتمالی پرسپولیس باشد تا انتقام شکست در دربی صدم را بگیرد.
حضور اریک ماکسیم چوپو موتینگ در تمرین امروز بعد از ظهر بایرن مونیخ پیش از دیدار با منچسترسیتی باعث شده شایعات زیادی درباره احتمال حضور او در بازی امشب مطرح شود.
بایرن مونیخ امشب در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه اتحاد به مصاف منچسترسیتی خواهد رفت.
احتمال دارد دیدار پیکان و استقلال امروز با دو ساعت تاخیر در ورزشگاه پاس قوامین برگزار شود.
بارش برف در تهران و نامساعد بودن شرایط ورزشگاه پاس احتمال لغو نخستین دیدار از هفته بیستم لیگ برتر را افزایش داد، اما برای تعیین تکلیف نهایی چند ساعت دیگر باید صبر کرد.
بارش برف در تهران و نامساعد بودن شرایط ورزشگاه پاس احتمال لغو نخستین دیدار از هفته بیستم لیگ برتر را افزایش داد اما برای تعیین تکلیف نهایی چند ساعت دیگر باید صبر کرد.
خلوصی آکار وزیر دفاع ترکیه امروز جمعه اعلام کرد: انجام دیدار میان رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه و بشار اسد همتای سوری او اگر شرایط مناسب باشد، امکان پذیر است.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: ماجرای ویدیوی ۵۰ روز پیش بایدن درباره برجام / سخنان مقام سابق وزارت خارجه در دوره روحانی درباره روابط و رفتار‌های سیاسی چین با ایران / انتقاد تند نماینده نزدیک به جبهه پایداری از دیدار امیرعبداللهیان و بورل ... را می‌خوانید.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: ماجرای ویدیوی ۵۰ روز قبل بایدن درباره برجام / صحبت‌های مقام سابق وزارت خارجه در دوره روحانی درباره روابط و رفتار‌های سیاسی چین با ایران / انتقاد تند نماینده نزدیک به جبهه پایداری از دیدار امیرعبداللهیان و بورل ... را می‌خوانید.
بررسی شرایط تهران نشان می‌دهد احتمال این که نود و نهمین دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس این هفته برگزار نشود وجود دارد. مسئولان در حال بررسی همه جانبه برای اتخاذ تصمیم نهایی هستند.
بالاخره تا ساعاتی دیگر اولین دیدار تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2022 قطر برگزار خواهد شد و به احتمال فراوان محرمی اولین تجربه خود را در این تورنمنت به دست می‌آورد.
یولیان ناگلزمان، در آستانه دیدار فردای بایرن مونیخ مقابل ماینتس در بوندس‌لیگا در یک کنفرانس خبری شرکت کرد.
احتمالا بارسلونا پیش از شروع دیدار بعدی خود برابر بایرن مونیخ با لیگ قهرمانان وداع خواهد کرد.
رئیس جمهور آمریکا امروز به سئوال خبرنگاری درباره دیدار احتمالی اش با «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه در اندونزی پاسخ داد.
آیت‌الله رئیسی با تاکید براینکه مصمم به دفاع قاطعانه از حقوق ایران و مردم آن هستیم درباره احتمال دیدار مستقیم با آمریکا، افزود: مذاکره مستقیم با آمریکا بر سر توافق هسته‌ای هیچ فایده‌ای ندارد و آمریکا باید اقدامات اعتمادسازی با طرف ایرانی انجام دهد.
رئیسی: [درمورد گشت ارشاد]، زندگی زنان ایرانی همواره با حجاب همراه بوده؛ هیچکس کار سلیقه‌ای حق ندارد بکند؛ جامعه در مدار قانون است / در بحث کاهش سرعت اینترنت، اگر در سنوات گذشته، زیرساخت‌ها کامل شده بود، الان مشکل نداشتیم/ملاقات با رئیس جمهور آمریکا برای ملت ایران فایده‌ای ندارد
بایرن مونیخ در دیدار افتتاحیه فصل جدید بوندس لیگا خیره‌کننده ظاهر شد و در همان نیمه اول 5 بار دروازه آینتراخت فرانکفورت را باز کرد.
آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا و سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه هفتم مرداد ماه برای نخستین بار پس از جنگ اوکراین با یکدیگر تلفنی گفت وگو کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ