رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت:​ ۵۵ نفر از بدهکاران بزرگ بانکی، کسانی هستند که هرکدام بیش از ۵۰ میلیون یورو و در مجموع، ۵ میلیارد یورو ارز ترجیحی گرفته‌اند و هنوز تسویه نکرده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بر اساس سند برنامه راهبردی همکاری‌های تجاری پنج ساله بین ایران و پاکستان (تا سال ۲۰۲۸)، روابط تجاری دو کشور می‌تواند تا ۵ میلیارد دلار افزایش یابد.
وزیر خارجه گفت: حجم تبادلات تجاری دوجانبه ایران و پاکستان در ۲۰ ماه اخیر به میزان خوبی رشد داشته است، اما رضایت‌بخش نیست و گام بعدی ما ارتقا به حجم پنج میلیارد یورو است.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس‌جمهوری از حمایت ۵هزارمیلیارد ریالی برای توسعه صنایع خلاق و فناوری‌های نرم و فرهنگی بر بستر صندوق صنایع خلاق خبر داد.
وزیر نفت گفت: با بهره برداری از فاز ۱۱ پارس جنوبی علاوه بر جبران ناترازی گاز سالانه بین ۴ تا ۵ میلیارد دلار درآمد خواهیم داشت.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس‌جمهوری در مراسم افتتاح خانه خلاق هزاره در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد از حمایت ۵ هزار میلیارد ریالی معاونت برای توسعه صنایع خلاق خبر داد.
سرپرست وزارت جهاد کشاورزی گفت: به طور متوسط سالانه حدود ۵ میلیارد دلار صادرات در حوزه کشاورزی انجام می‌شود و امیدواریم بتوانیم با رویکرد حمایتی صدور محصولات کشاورزی افزایش یابد.
شاهرود- نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس، گفت: پس از سفر جمعی از نمایندگان مجلس به شهرستان شاهرود و پیگیری‌های صورت گرفته، پنج میلیارد تومان اعتبار برای گازرسانی به روستای قطری تصویب شد.
آمریکا قصد دارد تا در ماه سپتامبر ۴.۹ میلیارد دلار دیگر به اوکراین کمک مالی کند.
بررسی ها نشان می دهد که با داشتن پنج میلیارد تومان می توان در اغلب مناطق تهران خانه دار شد.
نمایندگان مجلس، ۵ هزار میلیارد تومان اعتبار جهت تأمین جهیزیه کالای ایرانی و لوازم خانگی زوج‌هایی که از تسهیلات قرض الحسنه ازدواج یا فرزندآوری استفاده نکرده‌اند، اختصاص داد.
دولت فدرال استرالیا برآورد هزینه مورد نیاز برای میزبانی بازیهای المپیک را اعلام کرد.
شروع هفته چهارم زمستان بازارهای مسکن همچنان بدون مشتری است اما با این حال قیمت هر متر خانه در محله شیان از متری ۲۲ الی ۱۱۴ میلیون تومان است.
شوش- نماینده مردم شوش در مجلس گفت: وزارت میراث فرهنگی و گردشگری برای معرفی آثار جهانی این شهرستان، پنج میلیارد ریال اختصاص داد.
ثقفی گفت: پیش‌بینی می‌کنیم با امضای قراردادهای جدیدبرای ساخت پالایشگاه‌ در ونزوئلا، یک بازار ۵ میلیارد یورویی برای سازندگان داخلی فراهم شود.
وزیر راه و شهرسازی گفت: دربرخی از سفرهای استانی ۵ هزار میلیارد تومان برای طرح‌های بخش راه اختصاص یافته است.
صندوق نوآوری و شکوفایی طی فراخوانی اعلام کرد که ۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به شرکتهای دانش بنیان اعطا می کند.
طی ۵ سال آینده شرکت آمازون بیش از یک میلیارد یورو(۹۷۴.۸ میلیون دلار)  در اروپا برای وانت و کامیون های برقی و مراکز بسته بندی که گازهای گلخانه ای کمی منتشر می کنند، هزینه خواهد کرد.
فرمانده انتظامی استان قم گفت: متهم از طریق سایت دیوار از ۳۰ نفر بیش از ۵۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود که با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان شناسایی و دستگیر شد.
شرکت بازرگانی دولتی ایران از پرداخت پنج هزار میلیارد تومان دیگر از مطالبات گندمکاران خبر داد.
شورای اتحادیه اروپا کمک مالی جدید و کلان این اتحادیه به اوکراین را رسماً اعلام کرد.
اتحادیه اروپا قصد دارد ۵ میلیارد یورو از بسته کمک مالی کلان را به اوکراین ارسال کند.
وحید شقاقی شهری اقتصاددان می گوید:در اقتصاد سالم نقدینگی موجود باید صرف افزایش تولید و سرمایه‌گذاری در بخش مولد اقتصادی شود، اما به دلیل این که اقتصاد ایران آن سلامت لازم را ندارد و به نوعی اقتصاد ضد فعالیت‌های تولیدی است و همچنین موانع کسب و کار زیادی بر سر راه بخش مولد اقتصادی وجود دارد، عملا فعالیت‌های تولیدی مختل می‌شود و این نقدینگی به بازار‌های مختلف پمپاژ می‌شود که در نهایت موجبات افزایش قیمت‌ها و تورم را در جامعه به بار می‌آورد.
دو منبع آگاه اعلام کردند ایتالیا در آستانه بستن قراردادی به ارزش ۵ میلیارد دلار با اینتل برای تأسیس کارخانه بسته بندی و مونتاژ نیمه هادی‌های پیشرفته در این کشور است.
پوشش بیمه همگانی سلامت به کجا رسید؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ